دانلود و خرید کتاب چگونه خوب بخوابیم نیل استنلی ترجمه سولماز قلی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چگونه خوب بخوابیم اثر نیل استنلی

کتاب چگونه خوب بخوابیم

معرفی کتاب چگونه خوب بخوابیم

کتاب چگونه خوب بخوابیم (علم خوابیدن به‌سبکی هوشمندانه‌تر، داشتن زندگی بهتر و پربارتر) نوشتهٔ نیل استنلی و ترجمهٔ سولماز قلی زاده است. انتشارات راوشید این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب چگونه خوب بخوابیم

کتاب چگونه خوب بخوابیم گفته است که هیچ‌وقت خوابیدن تا این اندازه اهمیت نداشته است. با این کتاب سبک زندگی اشتباه و عادت‌های مخرب خوابیدن خود را ترک و صبحی دل‌انگیز و شاداب را تجربه کنید. کتاب حاضر، راهنمایی برای تغییر الگوهای نامناسب خواب در طول شبانه‌روز است و به داشتن زندگی پربارتر کمک می‌کند. خواه در میان افرادی باشید که برای به خواب‌رفتن دردسر دارید، خواب بیش از حد سبکی دارید، مرتب از خواب می‌پرید یا صبح به‌زور از رختخواب بلند می‌شوید، این کتاب برای سبک زندگی شما نوشته شده است. فصل ابتدایی با پیش‌زمینۀ علمی پیرامون خواب آغاز شده است؛ اینکه هر کسی به چقدر خواب نیاز دارد، بدن در طول خواب چگونه عمل می‌کند و چه علت‌هایی در پس بسیاری از اختلال‌های شایع مربوط به خواب نهفته است. در فصل‌های بعدی عواملی را شناسایی خواهید کرد که چرخۀ طبیعی خوابتان را به هم ریخته‌اند و می‌آموزید که چطور تأثیر آن‌ها را بر سبک زندگی خود به حداقل برسانید. این عوامل می‌تواند ناشی از فشار محل کار باشد یا ذهنی که دیگر نمی‌تواند به سطح آرامش برگردد.

توصیه‌ها و ترفندهای اختصاصی کتاب چگونه خوب بخوابیم نوشتهٔ نیل استنلی به ما کمک خواهد کرد تا به کیفیت خواب مناسبی که لازم داریم، دست پیدا کنیم. در پایان یاد خواهیم گرفت که چگونه عادت‌های خوابیدن به شیوه‌ای سالم را در طول ساعت‌های بیداری پرورش دهیم. در اینجا شاید برخی پیشنهادها به دردتان بخورند و برخی کارساز نباشند؛ بنابراین شاید بهتر باشد مسئله را در مواقع خاص با پزشک خود در میان بگذارید. حتی یک شب دیگر را هم با بی‌قراری، کلافگی و انتظار بیهوده برای صبح‌شدن نگذرانید و همین امشب افسار خواب خود را به چنگ بگیرید!

خواندن کتاب چگونه خوب بخوابیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزهٔ سلامت پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه خوب بخوابیم

«در اینجا نشان داده‌ام که با وجود ادعاهای متناقض، به دلیل خواب کوتاه‌مدت یا کم‌خوابی با فاجعه روبرو نیستیم. نکتۀ مهم این‌که افزایش فوق‌العادۀ میزان اطلاعاتی که اکنون در معرض آن هستیم، به این معنی هست که خواب ما اکنون بیشتر از گذشته اهمیت دارد.

دیگر این چیزی نیست که ما یک‌بار تمام نیازهای زیستی خودمان را بر‌آورده کنیم. اکنون برای فعالیت فکری خیلی ضرورت دارد تا با دنیای مدرن مواجه شویم.

با تمام داستان‌های موجود در رسانه‌ها، بازرگانان بدبین، توصیه‌های غیر‌علمی کارشناسان بی‌تجربۀ خواب، فنونی که خودشان را به عنوان علم آیندۀ خواب به ما نوید می‌دهند.

شاید سخت به خاطر آورید که خوب خوابیدن برای اکثر قریب به اتفاق ما آسان است: استراحت کنید، در بستر دراز بکشید، چشم‌هایتان را ببندید، و بخوابید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان