دانلود و خرید کتاب نامحدود جیم کوئیک ترجمه منصور بیگدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نامحدود اثر جیم کوئیک

کتاب نامحدود

نویسنده:جیم کوئیک
انتشارات:بهار سبز
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب نامحدود

کتاب نامحدود نوشتهٔ جیم کوئیک و ترجمهٔ منصور بیگدلی است و بهار سبز آن را منتشر کرده است. تکنیک‌های عملی برای بهبود مهارت‌های ذهنی، تقویت حافظه، یادگیری سریع و لذت‌بردن از مطالعه در این کتاب آمده است.

درباره کتاب نامحدود

همهٔ ما تا حدی از مشکلات مغزی رنج می‌بریم. نامحدود، نسخه‌ای است برای تغییر چارچوب باورهای محدودکننده. یادگرفتن چگونگی یادگیری، اَبَرقدرت نهایی است. قدرتی که تمام مهارت‌ها و توانایی‌های دیگر را ممکن می‌سازد و هدف این کتاب یاد دادن آن به‌شماست. کتاب نامحدود، جیم کوئیک دقیقاً نقشهٔ راهی برای انجام دادن این کار در اختیارتان می‌گذارد. بیشترمان با ابزارهای مورد نیاز بزرگ نشده‌ایم، اما جیم سخاوتمندانه هرآنچه آموخته در این کتاب در اختیارتان می‌گذارد. جیم سه‌دهه را صرف کار با افراد مختلفی از دانشجویان، معلم‌ها، افراد مشهور، کارگران ساختمانی، سیاستمداران، کارآفرینان و دانشمندان کرده است. او با برخی از پیشرفته‌ترین سیستم‌های آموزشی سرتاسر دنیا کار کرده، روش‌هایش را به‌آموزگاران، مدیران و دانشجویان آموزش داده است. آموزه‌های او واقعاً نتیجه می‌دهند و می‌توانند به‌نفع همهٔ ما باشند.

هیچ قرصی برای نبوغ وجود ندارد، اما در اینجا یک فرایند وجود دارد که چند صفحهٔ دیگر به‌آن می‌رسید. نامحدود، طرح اولیه‌ای برای ارتقای مغزتان است، نه فقط برای یادگیری چگونگی یادگیری سریع‌تر، بهتر و مؤثرتر، بلکه برای درمان مغز از طریق تغذیه، مکمل‌ها، ورزش، مراقبه، خواب و بیشتر از این‌ها برای افزایش ساخت سلول‌های مغزی جدید و ارتباطات بین آن‌ها.

جیم سه کتاب را در یک کتاب فراهم کرده است. اگر چارچوب ذهنی، انگیزه و روش‌های فعلی شما توانایی‌تان را در دستیابی به‌رؤیاهایتان محدود می‌کند، آنگاه نامحدود، راهنمای مغز و آینده‌ای بهتر، روشن‌تر و درخشان‌تر است. یادگیری و زندگی شما هرگز مثل قبل نخواهد بود.

برخی از تمجیدهایی که از این کتاب شده است:

- «جیم کوئیک می‌داند چگونه بیشترین ظرفیت را از من بیرون بکشد».

[ویل اسمیت]

- «با اینکه بسیاری از نویسندگان ادعا می‌کنند مهارت شگفت‌انگیزی را آموزش می‌دهند، هیچ مهارتی قدرتمندتر از آموختن چگونگیِ یادگیری نیست. این ابرقدرتی است که همه با آن رشد می‌کنند. با چشمان خودم دیده‌ام که با مثلث انگیزه، چارچوب ذهنی و روش این کتاب، چه کارهایی می‌توان انجام داد. این کتاب را بخوانید و آموزه‌هایش را به‌کار بگیرید. خودتان را شگفت‌زده می‌کنید».

[اریک شورنبرگ، مدیرعامل فست‌کمپانی]

- «پژوهش من دربارهٔ آلزایمر نه فقط به‌اهمیت مراقبت از مغزتان در برابر آسیب، بلکه به‌چالش کشیدن خودتان از طریق یادگیری پیوسته اشاره می‌کند. جیم کوئیک با بازخوردهای زیادی در مرکز سلامت مغز کلینیک لو روو کلیولند برای کارکنان، مراقبان و بیماران ما سخنرانی کرده است. او متخصص آمادگی مغز و یادگیری سریع است».

[دکتر جفری اِل کامینگز، مدیر مؤسس مرکز سلامت مغز کلینیک لو روو کلیولند، مرکز انحطاط عصبی و عصب‌شناسی انتقالی. استاد و معاون رئیس پژوهش دپارتمان سلامت مغز، دانشگاه نوادا لاس‌وگاس (UNLV)]

- «جایی که من به‌توانمندسازی زنان دربارهٔ اهمیت پول می‌پردازم، جیم کوئیک افراد را توانمند می‌سازد تا یادگیری را در دستان خود بگیرند. ذهن ما بزرگ‌ترین دارایی ثروت‌سازی است. وقتی کتاب نامحدود را می‌خوانید، نه فقط باهوش‌تر می‌شوید، کارهایی را انجام می‌دهید که هیچ‌وقت تصور نمی‌کردید ممکن باشد».

[نیکول لاپین، تحلیلگر اخبار تلویزیونی، متخصص پول و نویسندهٔ کتاب پُرفروش شماره ۱ نیویورک تایمز به‌نام هرزهٔ پولدار، هرزهٔ رئیس و تبدیل شدن به‌یک ابر زن]

- «جنگجویان در طول زمان آماده می‌شوند و تمرکز می‌کنند. آن‌ها تسلیم‌ناپذیرند. جیم کوئیک به‌شما کمک می‌کند بر مغزتان پیروز شده و در مقابل نیروهای حواس‌پرتی و افکار منفی بایستید. کتاب او نامحدود، کتابی است که هر ذهن توقف‌ناپذیری باید آن را بخواند».

[جرارد باتلر، بازیگر و کارگردان برندهٔ جایزه]

- «وقتی در شرکت جنرال الکتریک بودم، جیم کوئیک تیم اجرایی ما را مدیریت و در بسیاری از نشست‌های شرکتمان سخنرانی می‌کرد. او متخصص جهانی در ارایهٔ آموزش و ابزارهایی است که تأثیر زیادی بر تیم‌های نیازمند به‌بالا بردن سازمانشان دارند».

[بت کامستاک، مسئول ارشد سابق بازاریابی، نایب‌رئیس شرکت جنرال الکتریک و نویسندهٔ پُرفروش کتاب آن را در آینده تصور کن]

- «به‌هر کلامی که از دهان جیم کوئیک خارج می‌شود علاقه دارم. او چنان توانایی قدرتمندی در کمک به‌آزاد کردن توانایی‌های افراد دارد که حتی نمی‌دانستند آن توانایی‌ها را دارند».

[تیم بیلیو، مدیرعامل ایمپکت تئوری و یکی از مؤسسان کوئست نوتریشن]

- «کتاب نامحدود، همراهی عالی برای هرکسی است که می‌خواهد تغییرات معناداری را آغاز کند. جیم در این کتاب نشان می‌دهد چگونه ذهن، نیرومحرکه و زندگی خود را آزاد کنید».

[لیزا نیکولز، سخنران، مدیرعامل و نویسندهٔ کتاب پُرفروش نیویورک تایمز به‌نام فارغ از آن!]

- «به‌هنگام دستیابی به‌موفقیت‌ها باید با شک و افکار متعارفی روبه‌رو شویم که عمیقاً در درونمان ریشه دارند و در بسیاری از ما حک شده‌اند. کتاب نامحدود به‌شما آموزش می‌دهد چگونه ۷ دروغ دربارهٔ یادگیری را خنثی کنید که مانع از نبوغ واقعی شما می‌شوند. پس از خواندن این کتاب، مغزتان دیگر مثل قبل نخواهد بود!».

[نیک اُرتنر، نویسندهٔ کتاب پُرفروش نیویورک تایمز، راه‌حل ضربه‌ای و راه‌حل ضربه‌ای برای تجلی خودِ برترتان]

- «در کتاب نامحدود، جیم کوئیک روش‌هایی برای باز کردن ظرفیت‌تان به‌اشتراک می‌گذارد. او با عادت‌های سادهٔ ارتقای مغز و یادگیری، گام‌به‌گام شما را راهنمایی می‌کند تا به‌شخصی تبدیل شوید که می‌خواهید باشید».

[دکتر بی‌جی فاگ، مؤسس آزمایشگاه طراحی رفتار در دانشگاه استنفورد و نویسندهٔ کتاب پُرفروش نیویورک تایمز به‌نام ریزه عادت‌های مؤثر]

- «جیم کوئیک مثل یک مربی شخصی برای مغز شماست. او با آموزش روش‌های یادگیری سریع برای کمک به‌بهتر کردن تمرکز، بهره‌وری و عملکرد ذهنی، تیم من را مربیگری کرده است. همیشه باور داشته‌ام که شما نخست در ذهنتان برنده می‌شوید، سپس وارد میدان بازی می‌شوید، نه مسیر دیگری. این کتاب را بخوانید، هیچ محدودیتی وجود ندارد».

[الکس رودریگز، ۳ بار قهرمان MVP، بار قهرمان آل‌استار، قهرمان سری‌های جهانی و مدیرعامل شرکت اِی‌رود]

- «تحول با آماده‌سازی ذهنتان برای تغییر آغاز می‌شود. در پایان کتاب نامحدود به‌ظرفیت استفاده‌نشده‌تان باور خواهید داشت. با راهنمایی جیم کوئیک، سطوح جدیدی از موفقیت ممکن و قابل دستیابی است».

[جک کنفیلد، سخنران برندهٔ جایزه، نویسندهٔ سری کتاب‌های سوپ جوجه برای روح و نویسندهٔ پُرفروش کتاب نیویورک تایمز به‌نام اصول موفقیت]

خواندن کتاب نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که فکر می‌کنند ذهنشان محدود است و هرچیزی را نمی‌توانند یاد بگیرند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نامحدود

«من کاملاً باور دارم همهٔ ما اَبَرقدرت‌های شگفت‌انگیزی داریم که منتظر بیدار شدن هستند. دربارهٔ توانایی پرواز، ساختن زرهٔ آهنی یا شلیک لیزر از چشم‌هایتان صحبت نمی‌کنم، بلکه توانایی‌های عملی زندگی واقعی مثل پرواز کردن از طریق کتاب‌ها، حافظهٔ آهنی، تمرکز لیزری، خلاقیت نامحدود، تفکر روشن، آگاهی، نگرش ذهنی برتر و بیشتر از آن را می‌گویم. همهٔ ما به‌نوعی اَبَرقهرمان هستیم.

درست همان‌گونه که هر اَبَرقهرمانی قدرت‌هایی دارد، کینه‌جوهایی هم دارد. اَبَرشرورها وارد می‌شوند. به‌جوکر و بتمن، لِکس لوتر و سوپرمن فکر کنید. شرورهایی که ما با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم شاید شبیه همان‌هایی نباشند که در فیلم‌ها می‌بینیم، اما هنوز هم آدم‌های بدی هستند. آن‌هایی که شما به‌عنوان یک اَبَرقهرمان باید شکستشان بدهید. اَبَرشرورهای امروزی در مسیرمان قرار گرفته و زندگی را سخت‌تر کرده، مانع از دستیابی ما به‌ظرفیتمان می‌شوند. آن‌ها ما را عقب نگه داشته و بهره‌وری، کامیابی، مثبت‌گرایی و آرامش ذهنی ما را می‌دزدند. تشخیص و شکست دادن آن‌ها برعهدهٔ ماست.

اگر تا به‌حال کتاب کمیک خوانده یا فیلم اَبَرقهرمانی دیده باشید، می‌دانید که اَبَرشرورها اغلب در مکان‌های غیرعادی به‌دنیا آمده‌اند. برای مثال، هاروی دِنت را در نظر بگیرید که به‌دو چهره هم معروف است. او با بهترین نیت‌ها آغاز می‌کند. تعقیب‌کننده‌ای است که به‌برقراری قانون و به‌زندان انداختن افراد بد کمک می‌کند و دوست بتمن است. اما در یک انتقام، صورت دِنت زخمی می‌شود. او عصبانی و انتقامجو می‌شود. او تبدیل به‌چیزی می‌شود که کل زندگی‌اش با آن می‌جنگید: مجرمی فریبکار که با آیندهٔ قربانیانش قمار می‌کند. خوبی درونش تغییر کرده و برای اهداف شرورانه استفاده می‌شود.

به‌همین ترتیب، چهار اَبَرشرور یادگیری در ابتدا بی‌گناه بودند. آن‌ها با برخی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌هایی تغذیه شده‌اند که بشر در چندصد سال گذشته به‌دست آورده است. آن‌ها با فناوری رشد کردند. واضح بگویم، فناوری بخشی حیاتی از پیشرفت و نامحدود بودن است. به‌ما امکان می‌دهد در ارتباط با یادگیری هر کاری انجام داده و زندگی‌مان را خیلی راحت‌تر کنیم. اما این امکان وجود دارد که فناوری دیجیتالی را به‌مقداری استفاده کنیم که حتی از نظر سازندگان آن هم زیاده‌روی است. بیشترِ فناوری‌ای که امروزه در دسترس ماست آنقدر جدید است که نمی‌دانیم تعاملمان با آن باید در چه سطحی باشد.

در پلتفرم آموزشی کوئیک لرنینگ، دانش‌آموزانی از ۱۹۵ کشور داریم و ده‌ها میلیون دانلود پادکست داشته‌ایم. جامعهٔ ما نگرانی فزاینده‌ای دربارهٔ وابستگی بیش از حد به‌فناوری نشان داده و آن‌ها به‌سمت ما آمده‌اند تا مغزهای خود را ارتقاء دهند تا از این «چهار سوار» عصر ما رها شوند: طوفان دیجیتالی، حواس‌پرتی دیجیتالی، جنون دیجیتالی و قیاس دیجیتالی. شایان ذکر است که ما چندین عصر درگیر بارِ اضافه، حواس‌پرتی، فراموش کردن و نقص در تفکر بوده‌ایم. با اینکه فناوری باعث این وضعیت نمی‌شود، ظرفیت زیادی برای تقویت آن‌ها دارد. مزایای عصر دیجیتالی زیادند، اما بگذارید نگاهی بیندازیم به‌اینکه پیشرفت در فناوری که به‌شما کمک می‌کند، چگونه می‌تواند مانع شما هم بشود.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

حجم

۵۹۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۶۸ صفحه

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان