دانلود و خرید کتاب چرا اندازه مهم است؟ جان تایلر بانر ترجمه محمدرضا توکلی صابری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب چرا اندازه مهم است؟ اثر جان تایلر بانر

کتاب چرا اندازه مهم است؟

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب چرا اندازه مهم است؟

کتاب چرا اندازه مهم است؟ (از باکتری تا... نهنگ آبی) نوشتهٔ جان تایلر بانر و ترجمهٔ محمدرضا توکلی صابری است و انتشارات مازیار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چرا اندازه مهم است؟

حرفهٔ جان تایلر بونر در زیست‌شناسی، طولانی، شاد و کمی بیشتر از حد زندگی معمولی بوده است. بیش از شصت سال است که جهان نامرئی را که او از طریق میکروسکوپ می‌کاود، او را به ایده‌های بزرگ در مورد ماهیت چیزها راهنمایی کرده است. این کتاب کوچک خلاصهٔ آن‌هاست. همچنان که کتاب را می‌خوانید، نور صحنه میکروسکوپ پراکنده و پراکنده می‌شود تا اینکه سرانجام همه‌چیز روشن می‌شود. در واقع پس از خواندن چرا اندازه مهم است ممکن است نتیجه بگیرید که این تنها کتاب و تنها جایی است که در آن اندازه اهمیتی ندارد. 

 کتاب اخیر جان تایلر بونر خلاصه استادانه‌ای از بیش از پنجاه سال اندیشه در مورد این است که چرا ارگانیسم‌ها به اندازه‌ای که دارند هستند و به نثر شیوایی که از او انتظار داریم ارائه شده است. موضوع کتاب به روشنی توضیح داده شده و با استفاده از مثال‌های واضح پرورده شده و با نمودارها و شکل‌هایی که متن و توضیح موضوعات را تقویت می‌کند آراسته گشته است. چرا اندازه مهم است خودجوشی و بینش معمول کتابی از جان تایلر بونر را دارد. این کتاب پر از حقایق و ایده‌های جالب، و خواندن آن سرگرم‌کننده است.

بونر موضوع پیچیدهٔ اندازه را در زیست‌شناسی با علاقه‌ای فراوان دنبال می‌کند. او مهارت ادبی را با پیچیدگی علمی ترکیب می‌کند تا توضیح دهد که چرا بعد و مقیاس به طور عمیقی بر روی رفتار فردی و تکامل آلی اثر می‌گذارد.

خواندن کتاب چرا اندازه مهم است؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران علم زیست‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۳٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان