دانلود و خرید کتاب از نوشتن فرانتس کافکا ترجمه ناصر غیاثی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب از نوشتن اثر فرانتس کافکا

کتاب از نوشتن

انتشارات:نشر ثالث
دسته‌بندی:
امتیاز:
۱.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب از نوشتن

کتاب از نوشتن نوشتهٔ فرانتس کافکا، حاصل گردآوری اریش هلا و یوآخیم بویگ و ترجمهٔ ناصر غیاثی است. نشر ثالث، نامه‌ها و یادداشت‌های شخصی فرانتس کافکا را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب از نوشتن

کتاب از نوشتن ابتدا درمورد هر یک از آثار فرانتس کافکا سخن گفته و برای نمونه به «مسخ»، «محاکمه» و «پزشک دهکده» پرداخته است؛ سپس جستار «از نوشتن» و پس از آن نیز «از نوشتن نامه» و «از نوشتن یادداشت‌های روزانه و...» قرار داده شده‌اند. به‌گفتهٔ مترجم، جملات کافکا در نامه‌هایش بلند است و به‌طورکلی راه‌ورسم نگارش او در نامه‌ها و یادداشت‌هایش با داستان‌ها و رمان‌هایش تفاوت می‌کند.

خواندن کتاب از نوشتن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران مطالعهٔ نامه‌ها و یادداشت‌های شخصی فرانتس کافکا پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فرانتس کافکا

فرانتس کافکا در ۳ ژوئیهٔ ۱۸۸۳  به دنیا آمد. او یکی از بزرگ‌ترین داستان‌نویسان، رمان‌نویسان و نمایشنامه‌نویسان آلمانی‌زبان در سدهٔ ۱۹۲۰ میلادی است. آثار کافکا در زمرهٔ تأثیرگذارترین آثار در ادبیات غرب به شمار می‌آیند. فرانتس کافکا به دوست نزدیک خود «ماکس برود» وصیت کرده بود که تمام آثار او را نخوانده، بسوزاند. ماکس برود از این دستور وصیت‌نامه سرپیچی کرد و بیشتر آثار کافکا را منتشر کرد و دوست خود را به شهرت جهانی رساند. داستان بلند «مسخ» مهم‌ترین اثر اوست و رمان «محاکمه» و رمان «قصر» که ناتمام مانده است، از دیگر آثار فرانتس کافکا هستند. او در نوشته‌هایش اتفاقات پیش‌پاافتاده را به‌شکلی نامعقول و فراواقع‌گرایانه توصیف می‌کند و همین سبک خاص او است که به نام «کافکایی» می‌شناسیم. فرانتس کافکا در ۳ ژوئن ۱۹۲۴ بر اثر بیماری سل درگذشت.

بخشی از کتاب از نوشتن

«"یادداشت‌ها

۸ دسامبر ۱۹۱۱"

ماکس از آخرین بخش‌هایی که نوشتم، خوشش نیامد، به این خاطر که آن‌ها را مناسبِ کل مجموعه نمی‌بیند، اما شاید هم به این خاطر که آن بخش‌ها به‌نظرش از اساس بد هستند. این یکی خیلی ممکن است، چون در مورد نوشتنِ بخش‌های خیلی بلند به من هشدار داده بود و تأثیر چنین نوشتنی را به مثابه تأثیر چیزی ژله‌مانند می‌بیند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

حجم

۳٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۲۸ صفحه

قیمت:
۱۱۴,۰۰۰
تومان