دانلود و خرید کتاب گوشی هوشمند، گوشی گنگ آلن کار ترجمه فریبا بردبار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب گوشی هوشمند، گوشی گنگ اثر آلن  کار

کتاب گوشی هوشمند، گوشی گنگ

معرفی کتاب گوشی هوشمند، گوشی گنگ

کتاب الکترونیکی «گوشی هوشمند، گوشی گنگ» نوشتهٔ آلن کار و جان دیسی با ترجمهٔ فریبا بردبار در انتشارات امید آینده چاپ شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا خود را از شر اعتیاد دیجیتال رها کنید.

درباره کتاب گوشی هوشمند، گوشی گنگ

اعتیاد دیجیتال شامل استفادهٔ وسواسی و مفرط از وسایل دیجیتال است. این رفتار هم برای خود افراد و هم نزدیکانشان آزاردهنده خواهد بود. افرادی که به‌شدت معتاد وسایل دیجیتال هستند مانند همهٔ معتادان درنهایت گله می‌کنند که از کاربرد وسایل دیجیتال هیچ لذتی نصیبشان نمی‌شود بااین‌حال در برابر متوقف‌کردن این کاربرد احساس ناتوانی می‌کنند. آلن کار روشی آسان برای ترک سیگار کشف کرد که سال‌های سال است از آن استفاده می‌شود. روش درخشان آلن کار برای کنترل وزن، الکل، بدهی، مصرف قند، و صدها نوع اعتیاد و موضوع دیگر با موفقیت به‌کار گرفته شده است و اکنون کتاب گوشی هوشمند، گوشی گنگ برای کنترل اعتیاد دیجیتال نیز از این روش بهره برده‌ است.

کتاب گوشی هوشمند، گوشی گنگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب به دوستداران کتاب‌هایی با موضوع رشد و توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب گوشی هوشمند، گوشی گنگ

«اعتیاد در اندازهٔ کوچک شروع می‌شود و ظاهراً تحت کنترل است اما زود به حدی می‌رسد که بر شما چیره می‌شود و شروع به خراب کردن زندگی‌تان می‌کند. شما می‌بینید که دارید وقت بیشتری را صرف وسایل دیجیتال و بهره‌برداری از برنامه‌های کاربردی می‌کنید، که ابتدا فکر می‌کردید مفید هستند و بعد، یعنی قبل از این‌که کاملاً به آن‌ها وابسته شوید، فکر می‌کردید ضروری هستند. فهرست قدیمی کارهای صبح شما قبل از ترک منزل، از «کیف پول، کلید، پالتو/ چتر/ بارانی، (بسته به هوای بیرون)» به «بررسی ایمیل و پیامک‌های مستقیم از تویتر، پیام‌های وایبر، پیام‌های واتس‌اپ و گروه‌ها، پیام‌رسان فیسبوک، اسنپ‌چت، پیامک متنی، فعالیت در فیسبوک، اینستاگرام، تویتر و سایر خوراک‌های رسانه‌های اجتماعی، هشدارهای راهنمایی رانندگی، هشدارهای اتوبوس /مترو، برنامهٔ کاربردی هواشناسی... کیف پول، کلیدها، پالتو/ چتر/ بارانی» تغییر کرده است. جای تعجب ندارد که ما یک لحظه هم وقت نداریم که همسر یا فرزندان‌مان را قبل از خروج شتاب‌زده از منزل ببوسیم.

اینک، فقط چند مورد از نکات بالا، فوق‌العاده مفید هستند تا مورد توجه قرار بگیرند. چرا برای رسیدن به قطاری عجله می‌کنید که با بررسی برنامهٔ کاربردی آن متوجه شدید با چند دقیقه تأخیر راه خواهد افتاد؟ چرا وقتی با توجه به برنامهٔ کاربردی هواشناسی به خوبی می‌دانید که احتمال دارد بعداً باران ببارد بدون چتر خانه را ترک می‌کنید؟ غلبه بر اعتیاد دیجیتال، با شناسایی فناوری مفید و تضمین این‌که به درستی از آن استفاده می‌کنیم آغاز می‌شود.»

نظرات کاربران

کاربر 7771322
۱۴۰۲/۱۱/۱۶

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

حجم

۲۱۶٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۱۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان