دانلود و خرید کتاب دست از نشخوار فکری بردار!!! نیک ترنتون ترجمه فاطمه اسدپور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب دست از نشخوار فکری بردار!!! اثر نیک ترنتون

کتاب دست از نشخوار فکری بردار!!!

نویسنده:نیک ترنتون
ویراستار:سروش ملت پرست
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب دست از نشخوار فکری بردار!!!

کتاب دست از نشخوار فکری بردار!!! نوشتهٔ نیک ترنتون و ترجمهٔ فاطمه اسدپور و ویراستهٔ سروش ملت پرست است. انتشارات امید آینده این کتاب را منتشر کرده است؛ کتابی حاوی ۲۳ راهکار برای کاهش استرس، کنارگذاشتن افکار منفی و پیچیده، پاکسازی ذهن و تمرکز بر زمان حال.

درباره کتاب دست از نشخوار فکری بردار!!!

کتاب دست از نشخوار فکری بردار!!! (Stop overthinking) حاوی ۲۳ راهکار برای کاهش استرس، کنارگذاشتن افکار منفی و پیچیده، پاکسازی ذهن و تمرکز بر زمان حال است. این کتاب که با عنوان «زیاد فکر نکنید» هم منتشر شده، توضیح داده است که در عصر حاضر، دغدغه‌های فردی و اجتماعی بسیاری برای انسان‌ها پدید آمده است که برای حل آن‌ها باید کوشش ذهنی و فکری زیادی به خرج داد، اما گاه این تلاش‌ها بیش‌ از اندازه شده و همین موضوع، مشکلات روحی و روانی را برای افراد به وجود می‌آورد. نیک ترنتون به ما راهکارهایی را آموزش می‌دهد که از طریق آن‌ها بتوانیم از بیش‌اندیشی خودداری کنیم. این کتاب با نام‌های دیگری همچون «این قدر فکروخیال نکن»، «توقف نشخوار فکری» و «بیش از حد فکرکردن ممنوع» نیز به پارسی ترجمه شده است. نیک ترنتون در کتاب حاضر، الگوهای ذهنی ما را می‌شکافد، عواقب نشخوارهای فکری را برای ما توضیح می‌دهد، ما را در تنش‌زدایی و مدیریت استرس راهنمایی می‌کند و کمک می‌کند تا احساسات درونی خود را به‌خوبی کنترل و مدیریت کنیم. خطاهای شناختی و رهایی از آن‌ها، تغییر الگوهای فکری، ایجاد تعادل در احساسات و راه‌های بازگرداندن آرامش، دیگر مواردی هستند که با مطالعهٔ این کتاب، درک خوبی از آن‌ها به دست می‌آورید. کتاب حاضر شش فصل دارد.

خواندن کتاب دست از نشخوار فکری بردار!!! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب دست از نشخوار فکری بردار!!!

«اگر تلاش کنید زمان خود را با توجه به ارزش‌ها و هدف‌های خود سروسامان بدهید و مرتب کنید، خواهید دید که استرس شما قابل مدیریت خواهد شد و نشخوار فکری نیز به‌مراتب کاهش خواهد یافت. بااین‌حال، نمی‌توانید در زندگی برای همه‌چیز برنامه‌ریزی کنید و هیچ راهی برای دورزدن این حقیقت وجود ندارد: "اتفاقات غیرمنتظره‌ای می‌تواند رخ دهد." گاهی اوقات هم ممکن است با وجود بهترین برنامه‌ریزی‌ها در دام نشخوار فکری و اضطراب گرفتار شوید.

در این فصل نگاهی می‌اندازیم به راه‌های کاربردی کاهش اضطراب که تهدیدی برای کنترل اضطراب هستند. روش‌هایی که ما دربارهٔ آن‌ها صحبت خواهیم کرد می‌توانند به‌عنوان راه‌های پیشگیرانهٔ روزانه و یا به‌عنوان یک درمان فوری استفاده شوند؛ اما یک‌چیز مشخص است: استراحت‌کردن به آرامش رسیدن چیزی است که همانند هر عادت خوب دیگری باید آن را تمرین کرد. دور از ذهن است و نمی‌توانیم منتظر بنشینیم تا آرامش به‌خودی‌خود اتفاق بیفتد.

وقتی استراحت می‌کنید، ضربان قلب شما، تنفس و فشارخون، گوارش و میزان قند خون شما بهبود می‌یابد، هورمون‌های استرس را در بدن خود متعادل می‌کنید، خستگی و درد عضلانی را کاهش داده و تمرکز و خواب راحت و اعتمادبه‌نفس را افزایش می‌دهید. تمامی این موارد باعث نشخوار فکری و اضطراب کمتری می‌شوند. این روش با سایر روش‌های این کتاب ترکیب شده است، آرامش ابزار قدرتمندی برای کاهش استرس در زندگی است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۱۰۳٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۳۱,۴۷۰
تومان