دانلود و خرید کتاب أنا و أمی و الغیمات رضا حیدری ابهری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب أنا و أمی و الغیمات اثر رضا حیدری ابهری

کتاب أنا و أمی و الغیمات

انتشارات:نشر جمال
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب أنا و أمی و الغیمات

کتاب أنا و أمی و الغیمات ترجمه‌ عربی کتاب ابر و من و مامان نوشتهٔ رضا حیدری ابهری است که در نشر جمال منتشر شده است. شمس حجازی این اثر را به عربی برگردانده است.

 دربارهٔ کتاب أنا و أمی و الغیمات

پسر کوچک قهرمان داستان أنا و أمی و الغیمات، دوست دارد ابرها را تماشا کند. هرکدام از ابرها به چیزی شباهت دارند و او از کشف کردن این شباهت‌ها لذت می‌برد. روزی مادر پسرک به او پیشنهاد بازی با ابرها را می‌دهد. این که پشت پنجره بایستند و به نوبت بگویند هر ابری شبیه چه چیزی است. بازی جالب می‌شود چون ابری که به چشم پسر شبیه یک مرد اخمو است برای مادر شبیه مرد اخمو نیست؛ بلکه شبیه یک بستنی قیفی است. این اتفاق دوباره هم می‌افتد. مثلا پسرک ابری را شبیه یک کفش کهنه و پاره می‌بیند اما به نظر مادر آن ابر شبیه یک پرنده است که در لانه‌اش نشسته است.

کتاب أنا و أمی و الغیمات را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب جذاب با تصاویر زیبا و رنگی به کودکان کمک می‌کند تا تخیل و تفکر خود را پرورش دهند و یاد بگیرند که همهٔ آدم‌ها یک جور فکر نمی‌کنند، هرکس نظری دارد و اتفاقات و جهان پیرامونش را به گونه‌ای می‌شناسد.

بخشی از کتاب أنا و أمی و الغیمات

«منَ الاعمالِ التی کانَت تسلینی فی طُفولتی

هیَ مراقبةُ الغیماتِ

فَکُّلما کنتُ اشعُرُ بالمَلَلِ

کنتُ أقف أمام النافذةِ و أراقبُ حرکة الغیماتِ ... رَعَی اللّه تلکَ الأیامَ و کانَ لکلِ غیمةٍ أشاهدها شکلٌ و هیئة خاصةَ، ولم تَکن أیٌ منها تشبهُ الاخری. فکنتُ أحیاناً أتسلی بِمراقبتِها حتی أنی لأقف ساعة أمامَ النافذةِ.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

حجم

۲۰٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۴ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان