دانلود و خرید کتاب انقلاب عادت‌های کوچک دیمون زاهاریادس ترجمه سمانه احمدزاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب انقلاب عادت‌های کوچک اثر دیمون زاهاریادس

کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

معرفی کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

کتاب انقلاب عادت‌های کوچک نوشتهٔ دیمون زاهاریادس با ترجمهٔ سمانه احمدزاده در انتشارات اندیشه آگاه چاپ شده است.

درباره کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

این کتاب روش‌هایی برای ایجاد عادت‌های مثبت و سالم را به شما ارائه می‌دهد و به شما نشان می‌دهد که چگونه این عادت‌ها را در وجود خود ماندگار کنید. همچنین کتاب انقلاب عادت‌های کوچک یک استراتژی ۱۰مرحله‌ای اثبات‌شده برای ایجاد عادت‌های خوب را به شما معرفی می‌کند. این استراتژی برای ایجاد انواع رفتارهایی که می‌توانید تصورش را بکنید، کارساز خواهد بود. بهترین قسمت این استراتژی آنجاست که حفظ روتین‌های به‌تازگی شکل‌گرفته را تقریباً تضمین می‌کند.

کتاب انقلاب عادت‌های کوچک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

درباره دیمون زاهاریادس

دیمون زاهاریادس سال‌ها در محیط‌های کاری مختلف به کار کارمندی مشغول بود و علی‌رغم میل خود باید در جلسات غیرضروری، محیط‌های کاری شلوغ و پر از حواس‌پرتی حضور پیدا می‌کرد و مجبور به رعایت فرهنگ سازمانی آن‌ها می‌شد تا اینکه او این کارها را رها کرد و شروع به راه‌اندازی شغل مستقل خود نمود. او در اوقات فراغت خود، با ارائهٔ کمپین‌های بازاریابی محتوا که توسط کسب‌وکارهای رو‌به‌رشد امروزی برای جذب مشتریان استفاده می‌شود، مهارت‌های خود را در زمینهٔ تولید محتوا به نمایش می‌گذارد. دیمون و همسرش در کالیفرنیای جنوبی زندگی می‌کنند.

بخشی از کتاب انقلاب عادت‌های کوچک

«اکثر ما دوست داریم میزان تمرکز خود را افزایش دهیم. عدم تمرکز، بر روی عملکرد ما در مدرسه و محل کار تأثیر می‌گذارد. علاوه بر آن، بر روابط ما با دوستان و عزیزانمان نیز تأثیر منفی دارد. اگر دانش‌آموز باشید و احساس کنید که تمرکز کردن برایتان دشوار است، احتمالاً مجبورید برای انجام تکالیف مدرسه و درس خواندن برای امتحانات، دود چراغ بخورید. اگر مدیر شرکتی باشید، عدم تمرکز، باعث می‌شود که تا دیروقت در دفتر بمانید و کارهایی را به پایان برسانید که باید در زمان خیلی زودتری انجام می‌شد. همچنین، عدم تمرکز می‌تواند میزان توجه و دقت شما را هنگام گفتگو با همسر، فرزندان و دوستان تحت‌الشعاع قرار دهد.

تمرینات زیادی وجود دارد که می‌توانید برای تقویت تمرکز انجام دهید. به‌عنوان مثال، می‌توانید تمرینات یادسپاری۱۱ را انجام دهید. همچنین با اتخاذ عادت‌های خاصی، می‌توانید به‌طور خودکار توانایی تمرکز خود را افزایش دهید. برای مثال، فرض کنید یکی از تغییرات مورد علاقه‌تان، مطالعه بیشتر است. احتمالاً از اطلاعات پراکنده‌ای که در گوگل یافت می‌شوند، خسته شده‌اید. از چکیده اخباری که در اختیارتان گذاشته می‌شود ناراضی هستید و دوست دارید به‌جای خواندن تیترهای کوتاه مطالب و اخبار، محتوای اصلی آن‌ها را مطالعه کنید. ازاین‌رو، خود را مقید می‌کنید که هر روز کتاب یا مقالات بلند و آموزنده بخوانید. انجام این کار تمرکزتان را تقویت می‌کند. به ذهن خود می‌آموزید به‌جای سرگردان شدن در سیل بی‌پایانی از محتوای پراکنده در اینترنت، بر روی یک مقاله یا کتاب تمرکز کند.

همچنین می‌توانید عادت خوب گوش دادن را در خود به وجود آورید. برای این کار، هر روز آگاهانه زمانی را صرف تمرکز کامل بر مخاطب خود کنید. باید بدون توجه به اتفاقات پیرامونی، بر صحبت‌های طرف مقابل تمرکز کنید. همین عادت به‌ظاهر ساده، توان تمرکزتان را بهبود می‌بخشد. مزیت دیگر خوب گوش دادن این است که به دوستان و عزیزانتان حسی را القا می‌کند که شما به آن‌ها اهمیت می‌دهید.

عادت‌های خوب زمینه را برای افزایش تمرکز فراهم می‌کند. افزایش تمرکز نیز منجر به بهبود عملکرد، روابط قوی‌تر و افزایش بازدهی می‌شود.»

نظرات کاربران

حـــــاجــ مَـــهدی
۱۴۰۱/۰۷/۲۶

😍😍سلام و صد سلام😍😍 این کتاب نسبت به کتاب باشگاه پنج صبحی ها یا کتاب خرده عادت ها سبک تر هست و مسائل رو خیلی مختصر و مفید و کاربردی به مخاطب توضیح میده بیشتر حـــرفِ این کتاب اینه که میگه:«کارها رو انقدر ساده کن

- بیشتر
احسان
۱۴۰۲/۰۴/۰۷

خیلی کتاب خوب و مفیدی بود و خود نویسنده هم اول کتاب توضیح داد که به بررسی علمی ساختار مغز و عادت ها نمیپردازه و فقط راهکار های ساده و کاربردی رو برای ساخت عادت های خوب معرفی میکنی و در کل

- بیشتر
2862978
۱۴۰۲/۰۱/۱۴

بسیار کاربردی....متن بسیار روان و شیوا....

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۶)
«کار را آن‌قدر آسان کن که مغزت نتواند نه بگوید.»
احسان
عادت‌های ما، مُعرفِ ما هستند. آن‌ها تعیین می‌کنند که چه کسی هستیم، چگونه کار می‌کنیم و آیا به اهداف خود می‌رسیم یا خیر.
bookbuff
«یک برنامه خوب که امروز با قدرت انجام شود، بهتر از یک برنامه عالی و بدون نقص در هفته آینده است.»
زحل
شکل‌گیری عادت‌های خوب دشوار است. بعلاوه وقتی آن‌ها را ایجاد می‌کنیم، حفظ کردنشان چندان آسان نیست.
bookbuff
با اقدامات کوچک آغاز کنید تا بتوانید همین حالا شروع کنید.
cedar
وقتی تمرکز شما به‌جای خود هدف، بر روی عادت‌های کوچکی باشد که منجر به حصول همان هدف می‌شوند، متعهد ماندن به اهدافتان آسان‌تر خواهد بود.
cedar
یکی از دلایلی که بیشتر افراد در ابتدای سال جدید از تصمیمات خود دست می‌کشند این است که سعی در انجام چندین کار به‌صورت هم‌زمان دارند.
احسان
انگیزه همواره کوتاه‌مدت است و هرگز دوام ندارد. این بدان معناست که انگیزه ابزاری بسیار ناکارآمد در ایجاد عادت‌های جدید و حفظ کردن آن‌هاست.
bookbuff
ژنرال پتن درجایی گفته است: «یک برنامه خوب که امروز با قدرت انجام شود، بهتر از یک برنامه عالی و بدون نقص در هفته آینده است.»
cedar
یکی از متخصصان خاطرنشان کرد که کمتر از ۱۰ درصد بیمارانی که جراحی قلب باز داشتند، توانستند خود را با سبک زندگی جدیدشان وفق دهند. این رفتار در مورد همگان عمومیت دارد. مقاومت درونی، ناشی از نحوه عملکرد مغز است. هر چه تغییر در رفتار بزرگ‌تر باشد، مقاومت بیشتری را تجربه خواهید کرد. به همین علت است که باید هنگام اتخاذ یک عادت جدید، از کوچک شروع کنید.
bookbuff

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

حجم

۱۱۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۳۹ صفحه

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان