دانلود و خرید کتاب هنر رهایی از تنبلی آندری سدنیف ترجمه پریا حسن زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هنر رهایی از تنبلی اثر آندری سدنیف

کتاب هنر رهایی از تنبلی

معرفی کتاب هنر رهایی از تنبلی

کتاب هنر رهایی از تنبلی نوشتهٔ آندری سدنیف و ترجمهٔ پریا حسن زاده است و انتشارات عطر کاج آن را منتشر کرده است. این کتاب راه‌های آسان و اثبات‌شده برای موفقیت و خوب زندگی‌کردن به شما ارائه می‌دهد.

درباره کتاب هنر رهایی از تنبلی

همان‌طور که وینستون چرچیل می‌گوید می‌توان درس زندگی را در هفت کلمه خلاصه کرد: هرگز تسلیم نشو؛ هرگز، هرگز تسلیم نشو؛ و والت دیزنی هم می‌گوید تفاوت بردن و باختن اغلب اوقات پاپس‌نکشیدن است، باید بیاموزیم که چطور حرکت کنیم و از تنبلی فاصله بگیریم. باخود روراست باشیم: هیچ اتفاقی یک دفعه نمی‌افتد، کسی شما را به جایی نمی‌رساند و غرزدن هم راه به جایی نمی‌برد.

 اگر می‌خواهیم اجاقمان گرممان کند، باید مدام هیزم درونش بریزیم. زندگی دقیقا مثل اجاق است، اول باید دست به عمل بزنیم، بعدش نتیجه را می‌بینیم و لذت را تجربه می‌کنیم و برای اینکه زیاد نتیجه را ببینیم و زیاد لذت را تجربه کنیم باید روزانه دست به اقدامات بزرگ بزنیم. میزان اقدامی که می‌کنیم با پیشرفتی که حاصل می‌شود، تعداد اهدافی که بهشان می‌رسیم و لذتی که تجربه می‌کنیم ارتباط مستقیم دارد.

در کتاب هنر رهایی از تنبلی، آندری سدنیف با استفاده از تجارب انسان‌های موفق و مشهور سعی می‌کند راهکارهایی برای رهایی از تنبلی به خوانندگان ارائه دهد.

خواندن کتاب هنر رهایی از تنبلی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ تنبل‌های عزیز و کسانی که عزیزِ تنبلی در کنار خود دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب هنر رهایی از تنبلی

«تا به حال به ذوق و شوق کودکان موقع باز کردن کادوهای کریسمسشان دقت کرده‌اید؟ برای آن‌ها تجربهٔ ور رفتن با کاغذ کادو و باز کردنش لذت بیشتری از خود کادو دارد. هم برای بچه‌ها و هم بزرگ‌ترها، تجربه کردن بیشتر باعث خوشحالی‌شان می‌شود تا این‌که مالک چیز جدیدی بشوند. درست است که خریدن اسباب‌بازی، ساعت یا ماشین جدید رضایت کوتاه‌مدت به وجود می‌آورد، اما رضایت خاطری که از تجربه کردن به دست می‌آید ماندگارتر است. بسیاری از پولداران خوشحال نیستند، اما کسانی که تجربه‌های مثبت زیادی دارند همیشه خوشحالاند. تا جایی که می‌توانید کارهای جدید را تجربه کنید، چرا که تجربه‌ها از طلا هم باارزش‌ترند و به زندگی‌تان شادی می‌دهند. در تمام زندگی‌ام صدها نفر را دیده‌ام که زندگی‌شان پر از ماجراجویی است و ازشان پرسیده‌ام: «چه توصیه‌ای به کسی می‌کنید که می‌خواهد هیجان زندگی‌اش را بیشتر کند؟» با این‌که این افراد با یکدیگر کاملاً متفاوت بودند، در این مورد جواب‌های بسیار مشابهی دادند و توصیه‌هایشان را می‌شود در سه مورد خلاصه کرد.

اولاً، مثل داستان‌های ماجراجویانه زندگی کنید. شما هم نویسنده و هم شخصیت اصلی کتابی هستید که داستان زندگی‌تان را تعریف می‌کند، و اگر این داستان جالب باشد مطمئناً هر روز صبح با اشتیاق بیدار می‌شوید تا ماجراجویی کنید. عمداً فصل به فصل زندگی‌تان را از تجربه‌های فوق‌العاده و لحظات جادویی‌ای پر کنید که مسرورتان می‌کنند. طوری زندگی کنید که وقتی پیر شدید و داستان زندگی‌تان را برای نتیجه‌هایتان بازگو کردید، آن‌ها با حیرت و لذت گوش بدهند و به دوستانشان در مدرسه بگویند: «پدرِ پدربزرگم یا مادرِ مادربزرگم خیلی باحاله!» مثل داستان‌های ماجراجویانه زندگی کنید و آن وقت است که زندگی پرهیجانی خواهید داشت.

دوماً، طوری زندگی کنید انگار که زندگی میدان رقابت است. استانداردهایتان را بالا ببرید و به دنبال پیشرفتی دائمی در مسائلی که برایتان مهم‌اند باشید. فرقی نمی‌کند که در کدام بخش زندگی‌تان می‌خواهید بهتر شوید، امروز با خودِ دیروزی‌تان رقابت کنید و فردا هم خودِ امروزی‌تان را به چالش بکشید. اگر در این رقابت پیروز شدید، پیشرفت را با چشمان خودتان خواهید دید، به خودتان افتخار خواهید کرد و لحظات شاد زیادی را تجربه خواهید کرد. هر کسی که امروز در کاری موفق است روزگاری در آن کار خام و بی‌تجربه بوده و با کسبِ پیروزی‌های کوچک به جایگاه فعلی‌اش دست یافته است. اگر زندگی‌تان را میدان رقابت در نظر بگیرید و هر روز کمی از روز قبلتان بهتر بشوید، به تمامی آرزوهایتان دست خواهید یافت و زندگی پرهیجانی پیدا می‌کنید.

درنهایت، زندگی‌تان را یک اکتشاف در نظر بگیرید. دنیا را با انجام دادن کارهایی که تابه‌حال نکرده‌اید، مکان‌هایی که پیش از این ندیده‌اید و ملاقات با افرادی که قبلاً نمی‌شناخته‌اید کشف کنید. بزرگ‌ترین پیشرفت و جهش در زندگی‌تان زمانی رخ می‌دهد که نقطهٔ امنتان را گسترش دهید و دنیا را فراتر از مرزهایی که می‌شناسید ببینید و کشف کنید. مردم معمولاً از این‌که از نقطهٔ امنشان خارج شوند وحشت دارند، با این‌که در ۹۹ درصد مواقع چیزی که از آن می‌ترسند اصلاً خطرناک نیست. از خود بپرسید: «چیزی که از آن می‌ترسم اما اگر انجامش دهم برایم شادی به ارمغان می‌آورد چیست؟» زندگی‌تان را یک اکتشاف در نظر بگیرید، نقطهٔ امنتان را گسترش دهید، تجربه کسب کنید، آن وقت است که زندگی هیجان‌انگیزی خواهید داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
خوشحالی همان احساسی است که از حرکت به سوی هدف موردنظر پیدا می‌کنی. بسیاری از روان‌شناسان معتقدند که کار بر روی اهداف خودتان و دستیابی به موفقیت‌های کوچکِ روزانه همان چیزی است که شما را خوشحال می‌کند.
کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
وقتی چیزی را می‌خواهید اما آن را ندارید دو دلیل دارد: یا واقعاً نمی‌خواهیدش، یا آن‌قدر که باید نمی‌خواهیدش.
Rasool Shojaei

حجم

۲۸۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

حجم

۲۸۲٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۵۲ صفحه

قیمت:
۱۳,۵۰۰
تومان