دانلود و خرید کتاب آسمان شیشه ای نیست! مرتضی انصاری زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آسمان شیشه ای نیست! اثر مرتضی انصاری زاده

کتاب آسمان شیشه ای نیست!

معرفی کتاب آسمان شیشه ای نیست!

کتاب آسمان شیشه ای نیست! نوشتهٔ مرتضی انصاری زاده است و انتشارات سپیده باوران آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب آسمان شیشه ای نیست!

کتاب آسمان شیشه ای نیست! داستان جوانی به نام حامد است که با اعتقادات مذهبی خاص خود پا به رشته‌ای از رشته‌های علوم انسانی می‌گذارد. او پس از مدتی دچار شک و تردید در اعتقادات خود می‌شود که ظاهرترین نمود آن در زندگی روزمره، انتخاب بین مریم و ساراست؛ دو دختری که سر راه زندگی او قرار می‌گیرند و او نمی‌داند کدام را باید انتخاب کند. انتخاب هرکدام مسیری جدید و خاص برای او باز می‌کند.

خواندن کتاب آسمان شیشه ای نیست! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران رمان ایرانی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آسمان شیشه ای نیست!

«ساکش را بر زمین گذاشت، چشمانش را بست و به همهمهٔ اطرافش گوش داد. چقدر آدم، چقدر تلاش، چقدر رفت‌وآمد؛ هر یک راضی به چیزی و به دنبال آن. راه رفتن آدمها، حرف زدن آدمها، حرکت گاریهای حامل وسایل آدمها و تلویزیون و بلندگوهای آدمها، مجموعه‌ای را ساخته بود که از یک طرف شامل همهٔ آن صداها بود و در عین حال هیچ‌یک از آنها نبود. انگار که همه دارند می‌گویند «هاااا». حتی به نظرش تابلوی اعلام ساعت حرکت قطارها هم صدا داشت.

در سه سال گذشته سومین باری بود که در این زمان، در این مکان بود. هر وقت جاهای پر از مسافر را می‌دید ناخودآگاه به این موضوع فکر می‌کرد که اگر دو نفر در این جا با هم دوست شوند، رابطه‌شان چقدر کوتاه خواهد بود. یکی از طرفهای ذهنش گفت:

ـ مثل دنیا.

و مثل همیشه طرف دیگر زود جواب داد:

ـ ولی فعلاً دنیا طولانی‌ترین چیزیه که باهاش سر و کار داره.

حال و حوصلهٔ به هم پریدن طرفهای ذهنش را نداشت و به همین خاطر نگاهش را به اطراف گرداند و همزمان صدایی، با آهنگ مخصوصِ چنین مکانهایی که روی مبدأ و مقصد قطار تکیهٔ بیشتری می‌کرد در سالن پخش شد که خبر ورود قطار اهواز ـ تهران را به ایستگاه می‌داد. مسافرانی که با ورود به محیطی جدید داستانی مشترک و همزمان منحصر به فرد در انتظارشان بود.»



نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۲۰۱٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
تومان