دانلود و خرید کتاب متن هیپنوتیزمی جو ویتالی ترجمه فاطمه عبدی زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب متن هیپنوتیزمی اثر جو ویتالی

کتاب متن هیپنوتیزمی

نویسنده:جو ویتالی
امتیاز:
۳.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب متن هیپنوتیزمی

کتاب متن هیپنوتیزمی نوشتهٔ جو ویتالی و ترجمهٔ فاطمه عبدی زاده است و انتشارات نوژین آن را منتشر کرده است. چگونه فقط با کلمات دل مشتریان را به دست آورید و آن‌ها را ترغیب کنید؟ هرکسی با خواندن این کتاب می‌تواند توانایی خود در برقراری ارتباط و متقاعدکردن دیگران را افزایش دهد و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشد.

درباره کتاب متن هیپنوتیزمی

کتاب متن هیپنوتیزمی تجربه‌ای نو در نویسندگی و مملو از مطالب جدید و مؤثر در ترغیب دیگران است. کتاب به‌خوبی و با موفقیت مطالب خود را انتقال و آموزش می‌دهد، به شکلی که خود این کتاب نمونه‌ای مجسم از تکنیک‌های موردنظرِ نویسنده است. جو ویتالی با کلمات هیپنوتیزم‌کننده فضایی برای فروش ایجاد کرده و به ما نشان می‌دهد که چگونه با کلمات مشتری را به انجام کاری که می‌خواهیم ترغیب کنیم. این روش به‌راستی رویکرد جدیدی در حوزهٔ تبلیغ‌نویسی است. آن را بخوانید تا تبلیغ‌نویس بهتری شوید.

در ابتدا نویسنده در مورد نوشتن آگهی به شما اطلاعات می‌دهد؛ اما این تازه اول راه است. آنچه به شکل عمیقی در این کتاب می‌آموزید درک افکار و احساسات مردم و عملکرد خودتان است. این دانش ارزشمند، کلمات را به قدرت تبدیل می‌کند و به شکل اخلاقی از این قدرت برای فروش بیشتر محصول شما استفاده می‌کند. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه خوانندگان خود را به خلسه ببرید تا نتوانند در مقابل پیشنهاد شما مقاومت کنند.

جو ویتالی متنِ هیپنوتیزمی را با مطالب و مثال‌های جدید، به‌خصوص در زمینهٔ تبلیغ اینترنتی ویرایش کرده است و با تخصص او در نوشتن متون هیپنوتیزم‌کننده این کتاب مهم‌ترین کتابی است که در زمینهٔ تبلیغ نویسی در قرن اخیر به چاپ رسیده است. 

این کتاب به شما کمک می‌کند در جلب توجه، شیفتگی و ترغیب مشتری به خرید تخصص لازم را به دست آورید. تا پیش از این، چنین گنجینه‌ای از ترفندهای تبلیغ‌نویسی وجود نداشت. ترفندهای آن کاربردی و مرجعی فوق‌العاده است. 

جو ویتالی اولین بازاریابی است که به معنای واقعی کلمه، هیپنوتیزم‌کننده می‌نویسد و این کتاب دوباره این را ثابت می‌کند. با این کتاب یاد می‌گیرید که چگونه عنوان و جملهٔ آغازی را بنویسید، پی به قدرت تغییر دیدگاه مخاطب می‌برید و با رموز قانع‌کردن آن‌ها آشنا می‌شوید. 

خواندن کتاب متن هیپنوتیزمی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که در زمینهٔ فروش فعالیت می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب متن هیپنوتیزمی

«چند دقیقه پیش مطلبی در مورد خانم مسنی خواندم که شش فرزند، ۳۵ نوه، ۷۵ نتیجه و ۱۰ نبیره داشت و جشن تولد ۹۳ سالگی‌اش را با پریدن از هواپیما جشن گرفت. این زنی است که به نظر من بزرگ فکر می‌کند.

من به تحقق غیرممکن‌ها باور دارم. من فکر می‌کنم شما می‌توانید هر چیزی که تصورش را دارید به دست بیاورید و هر چیزی که می‌خواهید بشوید. عنوان یکی از اولین کتاب‌هایم عامل جذب است. بخش اعظمی از زندگی خودم هم به این شکل سپری شده است.

من عاشق بزرگ‌اندیشی هستم. عاشق خواندن در مورد آدم‌هایی هستم که اهداف غیرممکن داشتند و به آن رسیدند. فرقی نمی‌کند این آدم راجر بنیستر باشد که برای اولین بار یک مایل را زیر چهار دقیقه دوید یا بروس بارتون که نامه‌اش برای جمع‌آوری اعانه صد در صد بازخورد مثبت گرفت و یا حتی پیرزن ۹۳ ساله‌ای که چتربازی می‌کند. همهٔ این‌ها ثابت می‌کند که ما محدودیتی نداریم. هیچ محدودیتی.

در عوض ما الگوهای ذهنی داریم. یورام ویند و کالین کروک در کتاب قدرت تفکر غیرممکن می‌نویسند که الگوهای ذهنی تمام جنبه‌های زندگی ما را شکل می‌دهند.

اخیراً در حال خواند کتاب ثروت قاعدهٔ هرم اثر پراهالاد هستم. عاشق داستان‌های واقعی افراد و شرکت‌هایی هستم که در نقاطی مثل برزیل و هند به فقرا کمک می‌کنند. این افراد افکار کوچک ندارند.

مثلاً بیمارستان چشم آراویند از مکانی با یازده تخت به بزرگترین بیمارستان تخصصی چشم جهان تبدیل شد. آن‌ها سالانه ۱/۴ میلیون بیمار را ویزیت می‌کنند و بالای دویست هزار عمل جراحی چشم دارند. دوسوم بیماران به‌صورت رایگان خدمات می‌گیرند و آن‌هایی هم که مبلغی می‌پردازند به طور متوسط چیزی حدود ۷۵ دلار است. این بیمارستان از سبک مدیریتی مک‌دونالد الگوبرداری شده است با این تفاوت که در ازای خدمات فوری مبلغ کمی می‌گیرد یا کلاً مبلغی نمی‌گیرد.»



معرفی نویسنده
عکس جو ویتالی
جو ویتالی

جوزف ویتالی (جو ویتالی)، نویسنده کتاب محدودیت صفر، ۲۹ دسامبر ۱۹۵۳ متولد شد. در برخی از زندگینامه‌هایی که از او در دسترس است، اشاره‌هایی به سختی‌هایی شده است که او در طول زندگی خود تحمل کرده بود. مثلا در دوران کودکی و نوجوانی در خانه‌ای زندگی می‌کرد که خشونت در آن رواج داشت. مدتی هم بی‌خانمان بود و محلی برای زندگی کردن نداشت. در بسیاری از منابع هم درباره این موضوعات چیزی نوشته نشده است. در هر صورت امروز او را به عنوان یکی از نویسندگان بزرگ و تاثیرگذاری می‌شناسند که با کتاب‌هایش موفق شده است زندگی بسیاری را تغییر دهد.

مهابهارات
ویلیام باک
علم تمرین
عیدی علیجانی
سرطان دیگر مرا نمی‌ترساند
لورین دی
در باب شناخت خویشتن
ساد گورو
آشنایی با هیپنوتیزم
جرالد کاین
جادوی هاوایی
کلارک ویلکرسون
اسرار ادراکات فراحسی (جلد اول)
احمد علامه فلسفی
نماز کامل
سیدمحمدسیدعبدالله عقیل‌زاده
کتاب بزرگ آناتومی بدنسازی بانوان
فردریک دلاویر
تغییر مسیر زندگی
جف تامپسون
جهش مالی
توحید شجاعی
قدرت قلب
بپتیست دو پاپا
احساس کلید تحقق آرزوست
نویل گادارد
معجزه آلفای ذهنی
سروش زرگری مقدم
ضمیر ناخودآگاه ذهن
پریسا آقارفیعی
ان. ال. پی. در ۲۱ روز
هری آلدر
۷ قانون برای رسیدن به ثروت و شادی
جیم ران
دایره المعارف تمرین های بدن سازی
اسکار موران
رادیو راه (فصل اول، قسمت اول) عشق
مجتبی شکوری
رادیو راه (فصل اول، قسمت دوم) جادوی راه
مجتبی شکوری
قورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
چگونه کمال‌گرا نباشیم؟
استفان گایز
باشگاه مغز (۱)
حامد اختیاری
انسان در جست‌وجوی معنا
ویکتور فرانکل
بخواهید تا به شما داده شود (خلاصه کتاب)
استر هیکس
وقتی نیچه گریست
اروین د. یالوم
خودشناسی
آلن دوباتن
رادیو راه (فصل اول، قسمت سوم) مسئله‌ مرگ و زندگی
مجتبی شکوری
انسان در جستجوی معنا
ویکتور فرانکل
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
بی حد و مرز
جیم کوییک
گفت‌و‌گوی اختصاصی با مجتبی شکوری
مجتبی شکوری
زندگی خود را دوباره بیافرینید
ساره حسینی عطار
رادیو راه (فصل اول، قسمت هفتم) انسان کافی
مجتبی شکوری
رادیو راه (فصل اول، قسمت پنجم) نشانی نبوغ
مجتبی شکوری
عیبی ندارد اگر حالت خوش نیست
مگان دیواین
رادیو راه (فصل اول، قسمت چهارم) یک تاریخ امیدبخش
مجتبی شکوری
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون

نظرات کاربران

Benjamin
۱۴۰۲/۰۱/۲۸

عالیه

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۵۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

حجم

۴۵۲٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۷۹ صفحه

قیمت:
۶۳,۰۰۰
تومان