دانلود و خرید کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه علیرضا میری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه اثر علیرضا میری

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه

نویسنده:علیرضا میری
انتشارات:انتشارات نظری
امتیاز:
۳.۳از ۶ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه

کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه نوشتهٔ علیرضا میری است. انتشارات نظری این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر می‌گوید از ضمیر ناخودآگاهتان استفاده کنید و امپراتور زندگی‌تان باشید.

درباره کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه

نویسندهٔ کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه می‌گوید که ضمیر ناخودآگاه بخشی از ذهن ماست که بسیاری از تصمیم‌های ناخودآگاه (خودکار) و برداشت‌های ما در آن شکل می‌گیرد. روان‌شناسان ضمیر ناخودآگاه را سرچشمهٔ خلاقیت، اندیشه‌ها و احساسات شهودی، الهام و بیداری معنوی می‌دانند. کتاب حاضر در ۳ بخش با نام‌های « غییر ضمیر خودآگاه»، «تغییر ضمیر ناخودآگاه» و « ایجاد تغییرات در زندگی» به این موضوع پرداخته است.

خواندن کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران علم روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب قدرت ضمیر ناخودآگاه

«حقیقت، یا آنچه جامعه در ذهن شما فرو کرده است!؟

به محض اینکه به دنیا می آیید و با طی شدن روند رشدتان، تا مدتها هنوز دقیقا سر در نمیاورید که کجا هستید و اینجا و در این جهان چه میکنید! همچنین به محض تولد، جامعه و هر آنچه در اطراف شماست، ذهن شما را به شدت برنامه ریزی میکند به شکلی که تقریبا بدون هیچ اراده ای، دقیقا همان موجود محدودی میشوید که جامعه به شما دیکته کرده است (نهایتا یک مقدار متفاوت تر!). موجودی محدود و بدبخت که فقط با قوانین نیوتونی کار میکند زیرا جامعه گفته است که فراتر از آن وجود ندارد و حتی تصورش هم احمقانه است! بیچاره موجود بینهایتی که این بلا سرش بیاید! شما جهان و قوانین حاکم بر آن را، دقیقا بر اساس حرف همان افراد و نزدیکانی که دور و بر شما بوده اند میبینید و همینجاست که جهان شما بدون اینکه بدانید، کوچک و کوچک تر میشود.

حال اگر در میان تمام این محدودیتها، خیلی هنر کنید و بتوانید به آنچه بر سرتان آمده است هوشیار شوید و از این هفت خان رستم به سلامت بیرون آیید، شاید بتوانید متوجه شوید که جهان، آنطور که در ابتدا برایتان به نظر میرسید و آنطور که هنوز برای همه به نظر میرسد، کار نمیکند! و قوانین دیگری ثانیه به ثانیه زندگی شما را رقم زده است…ثانیه به ثانیه….

یکی از این قوانین که پس از افزایش هوشیاری خود به آن آگاه خواهید شد، این است که هوشیاری و منِ حقیقی شما بر این جهان فیزیکی و تمام رویدادهایش مقدم است. همه کسانی که وارد زندگیتان شده اند و همین اکنون در زندگی شما هستند، زمانی در ذهن شما وجود داشته اند و خودتان جذب کننده تک تک آنها به زندگیتان بوده اید (حتی آن کسی که ظاهرا به یکباره در مسیر خودروی شما ظاهر شود و شروع به بد و بیراه گفتن به شما کند!). البته از آنجاییکه در ابتدای کار، جامعه خیلی به شما آموزشی درباره اینکه چطور با قدرت هوشیاری و فکر و قصد متمرکز، خالق رویدادهای اطراف خود میشوید و شده اید نمیدهد، معمولا تصور خواهید کرد همه رویدادها و افراد، به یکباره و از آسمان و به نام سرنوشت و تقدیر بر سر شما نازل میشوند. حال آنکه شما هستید که به نوعی و در ابعاد ناخودآگاه، حتی “تک تک” انسانها را وارد زندگی خود میکنید. تکرار میکنم، “تک تک آنها را”چیزی که در این کتاب قصد دارم به شما بگویم این است که فقط و فقط شما هستید که خالق تک تک کسانی که وارد زندگیتان شده یا میشوند هستید. هر کسی که بخواهد به زندگی شما وارد شود، اول از همه باید به نوعی به پهنای هوشیاری شما وارد شده باشد و اگر بصورت تجربی، مطالعاتی یا به هر شکل دیگری، دقیقا بدانید که جذب متافیزیکی با قدرت هوشیاری و قدرت قصد و فکر چگونه عمل میکند، فرد مورد نظر وارد زندگی شما خواهد شد. و هیچ فرار یا محدودیتی برای این قانون وجود ندارد. این یک قانون است که قطعا رخ میدهد. البته فقط و فقط اگر بدانید چگونه. جالب است که حتی اگر ندانید چگونه، کماکان این قانون رخ میدهد، اما در آنصورت معمولا بر خلاف خواسته شما رخ خواهد داد زیرا نظارتی به آن ندارید و همه چیز ناخودآگاه رخ میدهد! آنجاست که افراد معمولا نامش را سرنوشت میگذارند!»

نظرات کاربران

کاربر 7133291
۱۴۰۲/۱۲/۱۸

کتاب خیلی باحالیه به شدت توصیش میکنم ،اگرچه یه خورده ناملموس و سخت هستش ارتباط با ضمیر ناخوداگاه ،یه سری اموزشارو باید خیلی قبلتر بهمون یاد میدادن که مجبور نباشیم بعد کلی زندگی تازه بفهمیم چقدر غریبه هستیم با ضمیر

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۱۹,۵۰۰
تومان