دانلود و خرید کتاب آموزش جامع ان ال پی ریچارد بندلر ترجمه رضا عمرانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب آموزش جامع ان ال پی

کتاب آموزش جامع ان ال پی نوشتهٔ ریچارد بندلر و آلسیو روبرتی و اوئن فیتزپاتریک و ترجمهٔ رضا عمرانی و مهرداد هوشمند و ویراستهٔ پریوش طلایی است و انتشارات نسل نواندیش آن را منتشر کرده است. این کتاب به این سوال پاسخ می‌دهد که چگونه زندگی موفقی بسازیم.

درباره کتاب آموزش جامع ان ال پی

آموزش‌های ان‌ال‌پی می‌توانند به افراد در برقراری روابط سالم و مثبت با دیگران، افزایش اعتمادبه‌نفس، شناسایی و تقویت استعدادها و توانایی‌ها، یادگیری بهتر و مؤثرتر و ارتقا و بهبودی کیفیت زندگی کمک کنند. این آموزش‌ها به افراد کمک می‌کنند ذهنیت و احساسات خود را در جهت مثبت و مطلوب تغییر دهند و زمینه موفقیت آن‌ها را در دستیابی به اهداف مورد نظرشان و شرایط متفاوت زندگی فراهم می‌کنند.

کتاب آموزش جامع ان‌ال‌پی یا چگونه یک زندگی موفق بسازید که ریچارد بندلر و سایر همکارانش نوشته‌اند، یکی از کتاب‌های مفید و ارزشمندی است که می‌تواند در تغییر نگرش و رفتار افراد و فرایند زندگی آن‌ها نقش مؤثر و بسزا داشته باشد.

این کتاب کارگاه آموزشی و تخصصی در زمینه ان‌ال‌پی را معرفی و بررسی می‌کند که دکتر ریچارد بندلر برگزار کرده است. در این کارگاه آموزشی افراد گوناگون با ویژگی‌ها و حالات روحی و ذهنی متفاوت شرکت کرده‌اند که حالات و روحیاتشان بررسی می‌شوند و در پایان دوره نیز تغییراتی در نگرش، رفتار و روابط آن‌ها با دیگران و به‌طورکلی مسیر زندگی‌شان ایجاد می‌شود.

خواندن این کتاب می‌تواند برای مخاطبان همانند شرکت در کارگاه آموزشی و تخصصی ریچارد بندلر باشد، زیرا خوانندگان با خواندن این کتاب از نظر ذهنی و روحی به شرکت‌کنندگان واقعی در کارگاه نزدیک می‌شوند و گویی خودشان در این کارگاه آموزشی شرکت کرده‌اند، یعنی همان چیزی را می‌بینند که شرکت‌کنندگان در طول دوره می‌بینند؛ همان چیزی را که آن‌ها می‌شنوند، می‌شنوند؛ همان چیزی را که آن‌ها تجربه می‌کنند، تجربه می‌کنند و همان حسی را دارند و خواهند داشت که شرکت‌کنندگان در دوره داشته‌اند، لذا کتاب این ویژگی اساسی را دارد که خواننده را با خود به فضا و حال‌وهوای سمینار می‌برد و فرد کاملاً احساس می‌کند که در این کارگاه علمی و آموزشی شرکت کرده است.

درواقع این کتاب تجربیات و آموزش‌های تخصصی ریچارد بندلر، یکی از بنیان‌گذاران ان‌ال‌پی را با زبانی ساده و روشن و در قالب رویدادی واقعی و کارگاه آموزشی در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا استعدادها و توانایی‌های خود را بهتر بشناسند و برای بهبودی شرایط و تغییر مسیر زندگی خود گام بردارند.

در این کتاب برای خوانندگان فرصت فراهم می‌شود تا با اصول و اهداف اساسی این علم، همچنین نظرات و راهکارهای ان‌ال‌پی آشنایی بیشتر پیدا کنند و ویژگی‌های شخصیتی و روحی و ذهنی خود را بیشتر بشناسند تا از این طریق بتوانند بر مشکلاتی نظیر ترس، افسردگی، اختلالات و موانع یادگیری و بیماری‌های روحی غلبه کنند و در برقراری ارتباطات سالم و مطلوب با دیگران موفق شوند.

این کتاب در نُه فصل تهیه و تنظیم شده است که در فصل‌های متفاوت موضوعاتی نظیر کارگاهی با بنیان‌گذاران ان‌ال‌پی، تأثیر عملکرد خودآگاه مغز بر رفتار افراد، چگونگی داشتن حس خوب در زندگی، چگونگی داشتن زندگی ایدئال، چگونگی برقراری ارتباطات مؤثر و مفید با دیگران، نکات مهم و برجسته کارگاه آموزشی و آشنایی با راهکارهای استفاده‌شده در زمینه ان‌ال‌پی و اصول و اهداف این علم بررسی می‌شوند.

خواندن کتاب آموزش جامع ان ال پی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به متخصصان رشتهٔ ان ال پی و روان‌شناسی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش جامع ان ال پی

«جو تلفنش را در جیب پشتش گذاشت، نفسی عمیق کشید و شروع به آوازخواندن کرد، فقط به این دلیل که با نامزدش که حالت روحی خوبی نداشت، جروبحث کرده بود. این نشان می‌داد که می‌داند واقعاً مهم است بیشتر روز را به این دلیل بیرون سپری کند. او به‌طرف سالن انتظار هتل رفت، جایی که فوری متوجه یک چهره آشنا در میان دستیارانی شد که در حال ثبت‌نام در هتل بودند. لبخند زد و آلن را دید که کمی برایش خوشحالی می‌کند. آلن صدا زد: «جو، از دیدن دوباره تو خوشحالم».

جو جواب داد: «منم همین‌طور. بله من واقعاً منتظر امروز بودم. سرانجام تصمیم گرفتم که بیشتر درباره موضوع ان‌ال‌پی بدانم.»

سمینار ان‌ال‌پی برگزار شد. جو با خواندن تعداد زیادی کتاب درباره این موضوع دریافته بود که چگونه می‌توان محبوب شد. او دریافته بود که ان‌ال‌پی نگرش و متدولوژی است که به افراد اجازه می‌دهد مؤثرتر فکر و ارتباط برقرار کنند. او نیاز داشت هر دو کار را به‌خوبی بیاموزد و انجام دهد. تا پیش از سال گذشته معتقد بود که این‌چنین آفریده شده و زندگی نیز همین است که می‌بیند و نمی‌توان آن را تغییر داد؛ اما پس از چندی دریافت که می‌تواند چیزها را تغییر دهد و جدی تصمیم گرفت روی خودش کار کند و وضعیتش را بهبود بخشد.

آلن شروع به صحبت کرد: «فقط می‌خواهم درباره چیزی که در فروشگاه است، شما را راهنمایی کنم؛ شما پیش‌تر ریچارد را در عمل دیده‌اید؛ اما امروز درباره خود رشته ان‌ال‌پی مطالب جدیدی یاد می‌گیرید».

آلن به دکتر ریچارد بندلر اشاره کرد. جو پیش‌تر ریچارد را در دوره‌ای ملاقات کرده بود که خواهرش ماریا برای کمک به او آگهی‌ای برای یک دوره سه‌روزه به نام «آزادی را انتخاب کن» به او داد که شامل کارگاه با دکتر بندلر می‌شد. آنجا بود که با آلن آشنا شد، کسی که دستیار آن دوره شده بود.»


نظرات کاربران

کاربر ۶۱۹۱۵۹۶
۱۴۰۲/۰۱/۰۷

مشخصه که ترجمه تحت الفظی صورت گرفته و مترجم تسلط کافی روی کارش نداشته است.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۵۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۵۵۵٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۹۰۰
تومان