دانلود و خرید کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت (۱) امیر صبوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت (۱) اثر امیر صبوری

کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت (۱)

معرفی کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت (۱)

کتاب چگونه کیف پولتان را چاق‌تر کنید، میلیاردر خودساخته باش نوشته امیر صبوری است. این کتاب جلد اول مجموعه سه جلدی پول، ثروت تا مثبت بی نهایت است که زندگی شما را متحول می‌کند.

درباره مجموعه پول، ثروت تا مثبت بی نهایت

این گنجینه سه جلدی برای توانمند سازی ( آغاز کسب و کار جدید و سرمایه گذاری در حوزه پولی و مالی) برای کلیه افراد علاقه‌مند و مشتاق به‌خصوص جوانان، دانشجویان، کارمندان و سرمایه‌گذاران، مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها و تمام کسانی که راغب به تغییر وضعیت زندگی و شغلی خود هستند و دستیابی به ثروت و موفقیت هدف آن‌ها است نوشته شده است.

دستیابی به اصول و قواعد اثبات شده موفقیت و ثروت که حاصل سال‌ها مطالعه، تحقیق و آموزش‌های نویسنده در بخش‌های دانشگاهی و کسب وکار است، او در این مجموعه ارزشمند تمام اطلاعاتش را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که به دنبال پیشرفت هستند. 

سبک نگارش به‌گونه‌ای است که رازهای موفقیت و ثروت آفرینی، در سراسر این کتاب، بیش از صدها بار اشاره گردیده است. این رازها نهفته و پنهان و شاید در دیدرس قرار نداشته باشد و کسانی که پذیرا و  طالب آن هستند، می‌توانند به آن برسند. این کتاب عملی است، نه فلسفی. به‌عبارت‌دیگر، یک راهنمای کاربردی است نه رساله‌ای بر اساس فرضیه‌ها. این کتاب برای زنان و مردانی نوشته شده که پول، نیاز مبرم آن‌هاست همان‌هایی که می‌خواهند ابتدا ثروتمند شوند و پس از آن به فلسفه ثروت بپردازند.

علم ثروتمند شدن، واقعیتی است مانند علم جبر و هندسه، علم دقیقی است. در این علم، برای فرآیند دستیابی به ثروت، قوانین خاصی وضع شده است که هرکس آن را بیاموزد و به کار ببندد، با اطمینان و دقتی محاسباتی، ثروتمند خواهد شد. با این مجموعه کتاب این علم را یاد می‌گیرید.

خواندن مجموعه  پول، ثروت تا مثبت بی نهایت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که به دنبال ثروت در زندگی‌شان هستند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب پول، ثروت تا مثبت بی نهایت (۱)

موفقیت یا خوشبختی؟

مدتی ذهن من را این دو واژه به خود مشغول کرده بود که کدامیک به دیگری ارجحیت دارد؟ آیا این دو یک معنا دارند؟ نظرات افراد مختلف نسبت به این دو واژه چگونه است؟ آیا فرد موفق، خوشبخت است؟ یا اینکه رکن اصلی خوشبختی، ثروت می‌باشد؟

آنچه بدیهی است موفقیت و خوشبختی از نظر تک‌تک افراد روی کره خاکی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد ولی نقطه مشترک همه انسان‌ها این است به هر دو آن‌ها دست یابد ولی بسیاری افراد که موفقیت‌های زیادی در زمینه های مالی، ورزشی، ارتباطات قوی و غیره را به دست آورده‌اند موفق باشند ولی ممکن است حس خوشبختی را نداشته باشند دلیل آن چه چیزی می‌تواند باشد؟

به نظرم خوشبختی محاط بر موفقیت است یعنی موفقیت در هر آنچه شما فکر می‌کنید زیر مجموعه‌ای از خوشبختی به‌حساب می‌آید، بدین معنا که رسیدن به خوشبختی یک مجموعه از آیتم‌ها را می‌طلبد. برای رسیدن به خوشبختی شما باید ۵ گام و آیتم مهم را داشته باشید. 

گام اول: تندرستی

کسی که از نظر فیزیکی و روانی سالم نباشد، اعضای بدن او دچار مشکلات و بیماری‌های مختلف باشد نمی‌تواند در مسیر خوشبختی باشد چون دائماً از درد کمر، گوش یا معده دچار حملات مختلف است و نمی‌تواند تمرکز خود به روی زندگی و لذت بردن از آن باشد.

پس در وهله اول سعی کنید با انجام ورزش‌های مختلف به‌صورت مرتب و نهادینه کردن آن بدنی سالم و فکری به دور از بیماری‌های مختلف داشته باشید.

از یک طرف داشتن جسمی قوی و پرانرژی و نداشتن بیماری‌های مزمن، توانایی رهایی سریع از بیماری‌های ویروسی و باکتریایی، تناسب اندام و نداشتن اضافه وزن، و از طرف دیگر تمرکز فکر و حافظه خوب و داشتن ذهن و روان سالم و در ادامه غلبه بر احساسات منفی همچون ترس، اضطراب و اندیشه‌های منفی و مخرب و وسواس‌های فکری و عملی ما را به داشتن خانوادهٔ سالم و لذت بردن از زندگی، اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس رهنمون می‌کند داشتن جسم و ذهن سالم لازمه دوری از اعتیاد، طلاق و خودکشی محسوب می‌گردد. 

فرهنگ آهنگ‌سازی: جلد ۲
علیرضا مشایخی
حکمت های زندگی
مهدی نوروزی نصرت
رساله هفت دستگاه موسیقی ایرانی
میرزا شفیع
طرائق تدریس اللغه الثانیه المدخل التواصلی فی تعلیم اللغه العربیه
سهیلا محسنی‌نژاد
رساله‌ی موسیقی از دُرّةالتّاج لغرّةالدّباج؛ جلد دوم
قطب‌الدین محمود بن مسعود شیرازی
ترجمه فارسی الرسالة الشرفیة فی النسب التألیفیة
صفی‌الدین ارموی
ردیف عالی استاد علی اکبر خان شهنازی
فرهاد ارژنگی
مربیگری تندرستی
اردلان شریعت
جلد ۱۵: اطفال ـ فصل ۱۴: تغذیه برای شیرخوار نارس
ایمان وفایی
برگزیده رباعیات خیام نیشابوری
فرشید مزینانی
از قیام تا قیام
اسماعیل منصوری لاریجانی
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
تکنیک‌های تسلط بر ذهن
آنتونی رابینز
۹ مرد موفق، ۹۰ رمز موفقیتقورباغه ات را قورت بده!
برایان تریسی
زندگی‌نامه استیو جابز
والتر آیزاکسن
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
اثر مرکب (خلاصه کتاب)
دارن هاردی
برنامه‌ریزی هفتگی
دارن هاردی
کار عمیق
ناهید ملکی
اثر مرکب
دارن هاردی
باشگاه پنج صبحی ها
رابین شارما
کفش باز
فیل نایت
هنر ظریف بیخیالی
مارک منسون
عادت‌های اتمی
هادی بهمنی
پدر پولدار، پدر بی‌پول
شارون لیچر
۷ قدم تا عادت های موفق (خلاصه کتاب)
برایان تریسی
باشگاه ۵ صبحی ها (خلاصه کتاب)
رابین شارما
فرمول برنامه‌ریزی؛ راهنمایی برای ایجاد فهرست‌های کاری
دیمون زاهاریادس
آموزش تحلیل بازار سرمایه
فرشاد چهاردولی
چهار اثر از فلورانس اسکاول شین
فلورانس اسکاول شین
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

حجم

۳۰۳٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۸۱ صفحه

قیمت:
۶۳,۷۰۰
تومان