دانلود و خرید کتاب همه ما عجیب و غریبیم ست گادین ترجمه امیر انصاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه ما عجیب و غریبیم اثر ست گادین

کتاب همه ما عجیب و غریبیم

نویسنده:ست گادین
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب همه ما عجیب و غریبیم

کتاب همه ما عجیب و غریبیم نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ امیر انصاری است. انتشارات آموخته این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر دربارهٔ فایدهٔ نرمال‌نبودن است.

درباره کتاب همه ما عجیب و غریبیم

کتاب همه ما عجیب و غریبیم ابتدا توضیح داده است که انگار دوران نرمال‌بودن به سر رسیده است. همهٔ ما به‌نوعی عجیب‌وغریبیم؛ برخی مادرزادی و ژنتیکی و برخی نیز خودخواسته در مسیر عجیب‌وغریب‌بودن قرار گرفته‌ایم، اما در این کتاب صحبت از کسانی است که خودشان تصمیم گرفته‌اند از تودهٔ مردم جدا شوند و نرمال‌بودن را کنار بگذارند.

به‌گفتهٔ امیر انصاری کتاب همه ما عجیب و غریبیم نوشتهٔ ست گادین دربارهٔ پایان عصر بازار انبوه است؛ دربارهٔ پایان سیاست‌های انبوه، تولید انبوه، خرده‌فروشی انبوه و حتی آموزش انبوه. انبوه درحال احتضار است. اگر می‌خواهیم در دنیای امروز به‌سمت موفقیت بیشتر پیش برویم و اگر کسب‌وکاری داریم که نیازمند بهبود و توسعه است، باید بازار انبوه را فراموش کنیم و عجیب‌وغریب‌ها را دریابیم. ست گادین در این کتاب به ما نشان می‌دهد چگونه می‌توانیم با فراموش‌کردن نرمال‌بودن و رفتن به‌سمت عجیب‌وغریب‌ها موفق شویم.

خواندن کتاب همه ما عجیب و غریبیم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران پیشرفت در کسب‌وکارها پیشنهاد می‌کنیم.

درباره ست گادین

ست گادین نویسندهٔ ۱۸ کتاب پرفروش بین‌المللی است. آثار او به بیش از ۳۵ زبان مختلف ترجمه شده است. او شیوهٔ تفکر مردم دربارهٔ بازاریابی و کارکردن را تغییر داده است. سِت گادین در کنار نوشتن و سخنرانی، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت «squidoo.com» نیز هست. وبلاگ او نیز در زمرهٔ محبوب‌ترین وبلاگ‌های بازاریابی جهان است. گادین پیش از نویسندگی و وبلاگ‌نویسی، معاون بازاریابی مستقیم یاهو بود.

بخش‌هایی از کتاب همه ما عجیب و غریبیم

«با بستنی شروع شد

ایدهٔ ۳۱ طعم بستنی مضحک است. شراب‌فروشی‌ای که هزاران نوع شراب را در دویست قیمت مختلف می‌فروشد نیز همین‌طور است. ایدهٔ توماس رجیستر نیز چنین است. ایدهٔ توماس رجیستر کتابی چندجلدی از فهرست همهٔ تأمین‌کنندگان و فروشندگانی است که مشتاق‌اند ابزار لازم برای ساخت هرچیزی را به کسب‌وکارهای مختلف بفروشند؛ از دستگاهی که برای اسکن ذرات ریز فلزی در خط مونتاژ بریتل (نوعی آب‌نبات ترد و آجیل‌دار) استفاده می‌شود، تا سیستم نوارنقاله‌ای که ۳ درصد سریع‌تر از دستگاه کنونی‌تان است.

البته، زوال انتخاب محدود و توده‌های فرمانبردار با بستنی شروع نشد. جادهٔ شهر آدم‌های عجیب‌وغریب، از زمان دربار سلطنتی و ماشین چاپ و میل سرمایه‌داری به یافتن جاویژه‌ای که به‌راحتی قابل‌تعویض نباشد، کلید خورد. به‌محض اینکه تاجران دریافتند می‌توانند از راه متفاوت‌بودن سود کنند، تلاش خود را برای متفاوت‌بودن آغاز کردند.

تولد عصر صنعتی به این روند دامن زد. اگر تولیدکننده باشی، نه‌فقط به تخصصی‌سازی کار تمایل داری، بلکه بر آن پافشاری می‌کنی. اگر قطعه‌ای جدید یا مشاوری جدید یا فرایندی جدید باعث بهبود بهره‌وری شود، آن را می‌خری.

برای کسانی که استطاعت انتخاب‌کردن دارند، همیشه انتخابی هست. با این حال، اکنون تعداد بیشتر و بیشتری از ما (شاید چهار میلیارد) استطاعت انتخاب‌کردن داریم. کسانی که گمان می‌کردیم فقیرتر از آن‌اند که اهمیت داشته باشند، فقیرتر از آن‌اند که استحقاق انتخاب‌کردن یا کسب قدرت در بازار را داشته باشند، متوجه شده‌اند آن‌ها نیز می‌توانند انتخاب کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

حجم

۱۰۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۹۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۰۰۰
تومان