دانلود و خرید کتاب کتاب کار نگرانی و اضطراب دیوید ای. کلارک ترجمه فرزین رضاعی
کتاب کتاب کار نگرانی و اضطراب اثر دیوید ای. کلارک

کتاب کتاب کار نگرانی و اضطراب

معرفی کتاب کتاب کار نگرانی و اضطراب

کتاب کار نگرانی و اضطراب؛ راه حل شناختی - رفتاری نوشتهٔ دیوید ای. کلارک و آرون تی. بک و ترجمهٔ فرزین رضاعی است و انتشارات ارجمند آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کار نگرانی و اضطراب؛ راه حل شناختی - رفتاری

اگر آماده‌اید تا با اضطرابتان روبه‌رو شوید و گام‌های ضروری برای غلبه بر آن را بردارید، این کتاب شاهکار را بخوانید. دکتر کلارک و دکتر بک از رهبران شناخت‌درمانی هستند؛ روشی که با بیشترین میزان توفیق در درمان اضطراب در سراسر جهان همراه بوده است. این فرصتی برای شماست تا در هنگام پیش‌رفتن به سوی آینده‌ای آرام‌تر و شادتر با اطمینان از رهنمودهای متخصصان پیروی کنید.

از این کتاب به عنوان راهنمایی برای درک و تغییر تفکرتان استفاده کنید. دکتر کلارک و دکتر بک نقشهٔ راه روشن و نیروبخشی برای ساختن یک زندگی بهتر ارائه می‌کنند.

اگر در پی رهایی پایدار از اضطراب لجام‌گسیخته هستید، کتاب کار نگرانی و اضطراب؛ راه حل شناختی - رفتاری برایتان مناسب است. کتاب حاضر ریشه در درمان شناختی رفتاری دارد؛ رویکردی اثبات‌شده که معلم و بالینگری بنام آرون بک پیشگام آن است و در طول بیش از ۲۵ سال توسعه یافته و آزمایش شده است. اینک دکتر بک و همکارش دکتر دیوید کلارک در این راهنمای ارزشمند، ابزارها و فنون درمان شناختی رفتاری را یکسره در اختیار شما می‌گذارند. برگه‌های تمرین با دقت طراحی شده‌اند و تمرین‌ها و مثال‌های کتاب، بازتاب چند دهه تجربهٔ مؤلفین در زمینهٔ کمک به افرادی همچون شما هستند. برای شناسایی آغازگرهای اضطرابتان، چالش با باورها و افکاری که منجر به ناراحتی می‌شوند، مواجههٔ بی‌خطر با موقعیت‌های ترسناک و کاهش سلطهٔ اضطراب، راهبردهای عملی مندرج در این کتاب را فرا گیرید.

ترجمهٔ این کتاب را دکتر فرزین رضاعی، روان‌پزشک و دانشیار گروه روان‌پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی کردستان انجام داده است.

Guilford Publication (با مجوز رسمی ترجمه)

خواندن کتاب کار نگرانی و اضطراب؛ راه حل شناختی - رفتاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که با اضطراب و نگرانی دست و پنجه نرم می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کار نگرانی و اضطراب؛ راه حل شناختی - رفتاری

«برای اکثر مردم پیدا کردن افکار اضطرابی‌شان دشوار است زیرا معمولا همه توجهشان معطوف به این است که چه احساس بدی دارند. اگر تحت روان‌درمانی هستید، شناسایی افکار اضطرابی مهارتی است که در طی درمان به آن دست می‌یابید. اگر از این کتاب به عنوان خودآموز استفاده می‌کنید می‌توانید صبر کنید تا اضطرابتان فروکش کند سپس برگه ۱-۳ را پر کنید. قبل از تکمیل برگه از خودتان سؤال کنید: «در حین دوره اضطراب فکر می‌کردم بدترین احتمال ممکن چیست؟» و «چه چیزی در مورد این موقعت مرا ترساند؟» یا «چه چیز ناراحت‌کننده‌ای در مورد این موقعیت وجود داشت؟» اگر همچنان نمی‌توانید افکار احتمالی را در هنگام احساس اضطراب پیدا کنید از فرد آشنایی که در موقعیت مشابه اضطرابش کمتر است بپرسید چه افکاری دارد. این کمک می‌کند افکار خودتان در آن موقعیت را شناسایی کنید.

ما این نوع تفکر خطرآلود را فاجعه‌پنداری می‌نامیم که در آن مسائل را بزرگتر از آنچه هست جلوه می‌دهید. وقتی اضطراب داریم معمولا در مورد رویدادهای روزمره عادی زندگی فاجعه‌پنداری می‌کنیم؛ فکر می‌کنیم به احتمال زیاد بدترین سناریوی ممکن اتفاق خواهد افتاد. برآورد بیش از حد احتمال و شدت تهدید ویژگی کلیدی ترس‌محوری زیربنای اضطراب است که در مورد آن مطالبی در فصل ۲ ارائه شده بود. بنابراین شناسایی و اصلاح تفکر فاجعه‌پنداری راهبرد شناخت‌درمانی مهمی در کاهش ترس و اضطراب است. جدول ۱-۳ برخی تجربیات شایع را نشان می‌دهد که افراد مضطرب در مورد آنها فاجعه‌پنداری می‌کنند.»

رابطه درمانی در درمان های شناختی رفتاری
پائول گیلبرت
رهایی از مشکلات بین فردی
متیو مک کی
درمان‌شناختی افسردگی
آرون‌ ت‍ی‌ب‍ک‌
رفتاردرمانی شناختی؛ ساده، اما موثر
مایکل جِی اسکات
روان‌درمانی مثبت‌نگر
جرج دبلیو‌. برنز
اختلال اضطراب فراگیر
حمید امیری
کاربرد پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلالات هیجانی
دیوید اچ. بارلو
راهنمای عملی درمان مبتنی بر پذیرش و پا‌ی بندی
استیون هیز
کتاب کار درمان وسواس (OCD)
جان اردن
درمان مبتنی برپذیرش و تعهد برای زوج‌ها
آویگیل لیو
راهنمای عملی آموزش عملی ذهن‌آگاهی برای مراجعان
کریستین دانکلی
لطفا نگران نباش و زندگی کن
سوزان اورسیلو
رشد و توسعه کسب و کارهای ایرانی
نوید ابولیان
راهنمای عملی درمان شناختی - رفتاری وسواس (راهنمای درمانگر)
ادنا ب. فوآ
روان شناسی حماقت
ژان فرانسوا مارمیون
حال خوب با هم
دیوید برنز
رهایی از افکار وسواسی
کریستین پوردون
رهایی از وسواس
بروس م. هایمن
درمان وسواس
پریسا دیناری
تکنیک های شناختی برای افزایش عزت نفس
متیو مک کی

نظرات کاربران

امیرهموطن
۱۴۰۱/۱۱/۲۲

بهترین کتاب درمان اضطراب

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
تومان