دانلود و خرید کتاب چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟ تری لوکر ترجمه فاطمه اردیبهشتی
کتاب چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟ اثر تری لوکر

کتاب چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟

معرفی کتاب چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟

کتاب چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟ نوشتهٔ تری لوکر و الگا گرگسون و ترجمهٔ فاطمه اردیبهشتی است و انتشارات ارجمند آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟

استرس بخشی از تجربۀ همۀ ما در زندگی است و ناتوانی در کنترل آن منجر به بسیاری از بیماری‌های جسمی و اختلالات روانی خواهد شد. چگونه استرس خود را مدیریت کنیم کتابی بسیار مفید برای افرادی است که می‌خواهند از استرس به نفع خود بهره ببرند. این کتاب یک برنامۀ کاربردی ارائه می‌دهد که هدف آن، کاهش خطر بیماری‌ها، داشتن روابط خوب خانوادگی و اجتماعی و بهبود عملکرد از راه مدیریت استرس است. جامع‌بودن مطالب، وجود پرسش‌نامه‌های مناسب برای سنجش استرس و ارائۀ برنامه‌های گام به گام و چند بعدی برای کنترل استرس و به‌دست‌گرفتن سررشتۀ زندگی از ویژگی‌های کتاب حاضر است. این برنامۀ خودیاری براساس تجربیات پروفسور لوکر و دکتر گرگسون تهیه شده است. پروفسور لوکر که در حال حاضر عضو انجمن جهانی مدیریت استرس است، تحقیقات زیادی را در زمینۀ فیزیولوژی قلب-عروق و استرس انجام داده و دکتر گرگسون نیز محقق و مدرس برجسته‌ای در زمینۀ استرس، فیزیولوژی و سلامت است.

ترجمهٔ این کتاب را فاطمه اردیبهشتی و ویراستاری آن را مریم صالحی انجام داده‌اند.

خواندن کتاب چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به همهٔ کسانی که با استرس دست و پنجه نرم می‌کنند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب چگونه استرس خود را مدیریت کنیم؟

«استرس همه ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و از جمله موارد لازم و ضروری در زندگی محسوب می‌شود. استرس در نتیجه تعامل اجتناب‌ناپذیری است که بین ما و محیط اطرافمان به وجود می‌آید. ما به استرس نیاز داریم تا بتوانیم پیوسته تغییرات محیط اطرافمان را بپذیریم و از آن برای بقای خویش استفاده نماییم.

هر ماشینی باید هر ماه سرویس شود تا کارایی آن بالاتر رفته و از مشکلات احتمالی‌اش جلوگیری شود. بدن ما نیز همانند آن ماشین باید بدون اشکال کار کند و کارایی خوبی داشته باشد. این سرویس‌ها شامل یادگیری مهارت‌هایی است که کمک می‌کنند تا بر استرس غلبه کنیم و جلوی جنبه‌های زشت آن را بگیریم، در واقع کاهش اثرات بد استرس و افزایش اثرات خوب آن. اولین قدم در این مرحله، کسب آگاهی و درک معنای استرس است که این فصل از کتاب به این موضوع می‌پردازد.

برای اینکه یک ماشین به خوبی کار کند، شما باید بدانید که هم چگونه کار می‌کند و هم قادر باشید نشانه‌های کارکرد ضعیف و درست آن را تشخیص دهید. پس برای مقابله با استرس باید بدانید که استرس چیست، چه اثری بر روی بدن دارد و علائم و نشانه‌های آن کدام است.

در ضمنِ اینکه شما این اطلاعات را می‌آموزید، باید بدانید که چه مواردی باعث به وجود آمدن آنها می‌شوند. شما می‌توانید در فصل سوم این کتاب مهارت‌های بازنگری، اصلاح و تنظیم رفتار، دیدگاه و نحوه زندگی را یاد بگیرید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان