دانلود و خرید کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی دن سالیوان ترجمه مولود همتیان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی اثر دن سالیوان

کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

نویسنده:دن سالیوان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی نوشتهٔ دن سالیوان و ترجمهٔ مولود همتیان است. انتشارات اژدهای طلایی این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر، به ما یاد می‌دهد که چگونه می‌توانیم انجام‌دادن کارها را به دیگران بسپاریم.

درباره کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی، با مقدمه‌ای تحت‌عنوان «نپرسیم چگونه، بپرسیم چه کسی چطور کتابی است و چرا باید آن را بخوانید؟» آغاز می‌شود. این بخش دربارهٔ مایکل جردن، بازیکن مشهور بسکتبال، اطلاعاتی ارائه می‌دهد و سپس پرسش اصلی خود را از خواننده می‌کند: «شما در تلاش برای دستیابی به چه چیزی هستید؟»

کتاب حاضر دربارهٔ تحولات شخصی و رسیدن به بالاترین سطوح عملکرد و موفقیت است؛ به‌بیان دیگر، این کتاب، درمورد پدیدآوردنِ نتیجه‌های بزرگ‌تر و بهتر با استفاده از مؤثرترین و قطعی‌ترین روش ممکن، یا بهتر است بگوییم تنها روشِ ممکن، است.

کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی استدلال می‌کند که با رسیدن به هر کدام از سطوح صعودی موفقیت، توانایی ما در خلق نتایج، هرچه بیشتر به «افراد» متکی می‌شود نه به «چگونگی». با تکیه بر افرادی که با آنها کار می‌کنیم و نه بر چگونگی دست‌یابی به اهداف، سطح موفقیت و آزادی ما در همهٔ زمینه‌های اساسی همچون زمان، پول، روابط و هدف، به‌طور چشمگیری افزایش پیدا می‌کند.

اگر قصد دارید در ایجاد نتایج، به‌ویژه در کسب‌وکار و به‌عنوان کارآفرین، جدی باشید، کتاب دن سالیوان راه را به شما نشان می‌دهد.

خواندن کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و مدیریت کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخش‌هایی از کتاب نپرسیم چگونه بپرسیم چه کسی

«در بخش اول این کتاب به شما نشان می‌دهم چگونه مفهوم «چه کسی، نه چگونه» می‌تواند به شما زمان بیشتری بدهد؛ زیرا شما دیگر به‌عنوان اولین یا بهترین گزینه برای انجام یک کار مشخص درنظر گرفته نمی‌شوید. بلکه می‌توانید با واگذاری یا برون‌سپاری همهٔ چگونگی‌های قابل پیش‌بینی به افراد دیگر، شرکت‌های خارجی و یا حتی فناوری، زمان بیشتری را برای خود «آزاد کنید».

در بخش دوم به شما آموزش می‌دهم چگونه مفهوم «چه کسی، نه چگونه» می‌تواند شما را پولدارتر کند؛ زیرا وقتی برای تقویت اهداف درحالِ رشد خود از «افراد» استفاده می‌کنید، دیگر از مسیر خود منحرف نمی‌شوید و بر فعالیت‌های بی‌حاصل تمرکز نمی‌کنید. کسب درآمدْ حاصل بازیِ اعتمادبه‌نفس و رهبری است و مهارتی است که می‌توانید توسعه دهید و بر آن مسلط شوید.

در بخش سوم به شما توضیح خواهم داد که چطور مفهوم «چه کسی، نه چگونه» به شما در ایجاد روابط بیشتر و باکیفیت‌تر کمک می‌کند. با افزایش استانداردهای خود درمورد نحوهٔ استفاده از زمان و با گسترش اهدافتان، لازم است افرادی با سطوح بالاتری از توانمندی در کنار شما قرار گیرند. رسیدن به سطح بالاتری از پیشرفت نیازمند مربیان بهتر است. شما برای دستیابی به اهداف الهام‌بخشْ نیازمند کارکنان بهتر، مطمئن‌تر و توانمندتری خواهید بود. به همکارانی در سطح جهانی احتیاج دارید که به شما کمک کنند تا تفکر و فعالیت خود را به سطحی برسانید که نه‌تنها شما، بلکه رقبایتان نیز هرگز تصورش را نمی‌کردند.

سرانجام در بخش چهارم به شما نشان خواهم داد که چطور مفهوم «چه کسی، نه چگونه» به شما کمک می‌کند تا درک بزرگ‌تر و عمیق‌تری از هدف خود در زندگی ایجاد کنید. هدفتان چیزی است که برای آن زندگی می‌کنید. چیزی که معتقدید به‌خاطر آن بر این کرهٔ خاکی پا گذاشته‌اید. خود را با استفاده از آن هدف، توصیف می‌کنید و وقتتان را صرف آن می‌کنید. با استفاده از برنامهٔ چه کسی، نه چگونه اعتمادبه‌نفس و چشم‌اندازتان به آینده گسترش می‌یابد و این حس که می‌توانید تأثیر قدرتمند و معناداری داشته باشید افزایش می‌یابد. همچنین می‌توانید نمونه‌های بیشتری از دانش دن را که در سرتاسر کتاب گسترده است، بیابید.»

نظرات کاربران

ناقص الدین شاه
۱۴۰۲/۰۵/۲۹

مطالب فوق العاده کاربردی این کسی میگه که متنفره از این کتاب ها پس شک کن . اگر دارای یک تخصص هستی و میخوای رشد کنی و مدام بی انگیزه میشی این کتاب برای تو هم هست دوست دارم نسخه چاپی

- بیشتر
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۱۷۶٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
تومان