دانلود کتاب صوتی شرکت خودگردان با صدای ویکتوریا براری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
تصویر جلد کتاب صوتی شرکت خودگردان

دانلود و خرید کتاب صوتی شرکت خودگردان

نویسنده:دن سالیوان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی شرکت خودگردان

کتاب صوتی شرکت خودگردان (آنچه همه می‌خواهند) نوشتهٔ دن سالیوان و ترجمهٔ میعاد حسین پور است. ویکتوریا براری گویندگی این کتاب صوتی در حوزهٔ کسب‌وکار را انجام داده و انتشارات ترانه پدرام آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی شرکت خودگردان

دن سالیوان در کتاب صوتی شرکت خودگردان اصول خودگردانی شرکت‌ها را شرح داده است. با عملی شدن این اصول آزادی کارآفرینان به آن‌ها بازگردانده می‌شود. مدیران با آگاهی از این اصول می‌توانند خودشان را آزاد کنند و با تکیه بر کار تیمی فعالیت شرکت خود را به شیوه‌ای جلو ببرند که بدون وجود آن‌ها هم به رشد و پیشرفت ادامه بدهد. این اثر صوتی در هشت فصل نگاشته شده است و به موضوعاتی همچون مدل «الف، ب، جیم»، نسبت فاصله‌ٔ میان نقطه‌ٔ شروع و دستاوردها، مدیریت زمان روزانه و ارتباط آن با افزایش بهره‌وری‌، لزوم بالا بردن میزان چک‌های دریافتی شرکت و گسترش چشم‌انداز ذهنی سخن گفته است. نویسنده در این اثر آزادی کارآفرینانه را به در چهار دسته قرار داده است که با شنیدن کتاب حاضر می‌توانید از طبقه‌بندی‌های او آگاه شوید.

شنیدن کتاب صوتی شرکت خودگردان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران حوزهٔ کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی شرکت خودگردان

«در همه‌ی بخش‌های زندگی با گسترش کار تیمی از طریق افرادی که استعدادهای منحصر به فرد دارند، پیوسته مشارکتتان را ساده و چندبرابر کنید. هر چند بیشتر افراد در ساختارهایی کار می‌کنند که خودشان سازمان‌دهی نکرده‌اند، کارآفرینان این فرصت را دارند که سیستم‌ها را خودشان از صفر سازمان‌دهی کنند. کارافرینان برای همه‌ی افرادی که برای کار به شرکتشان می‌آیند، نقش الگو را ایفا می‌کنند. در نتیجه اگر زمانشان را صرف کارهایی می‌کنند که در آن‌ها مهارت ندارند، همه‌ی کارمندانشان نیز همینطور عمل می‌کنند. اما تیم‌ها زمانی بهترین عملکرد را دارند که هر فرد بر فعالیت‌هایی متمرکز باشد که دوست دارد و بهتر انجام می‌دهد یا به عبارت دیگر در آن‌ها توانایی منحصر به فرد دارد.

داشتن تیمی با توانایی‌های منحصر به فرد یعنی توافقی شکل بگیرد که بر اساس آن زمان هر فرد آزاد شود تا بر حوزه‌ی توانایی منحصر به فرد خودش تمرکز کند. یعنی استخدام افرادی با مهارت‌ها و استعدادهای متنوع از جمله در حوزه‌هایی که کمبود دارید تا در کسب و کار شما هر وظیفه و مسئولیت را فردی بر عهده بگیرد که از انجام آن کار لذت می‌برد و در آن بهتر است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۸ دقیقه

حجم

۹۹٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۱,۰۰۰
تومان