دانلود و خرید کتاب بپرس چه کسی، نپرس چگونه دن سالیوان ترجمه خلیل مکرم
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بپرس چه کسی، نپرس چگونه اثر دن سالیوان

کتاب بپرس چه کسی، نپرس چگونه

معرفی کتاب بپرس چه کسی، نپرس چگونه

کتاب بپرس چه کسی، نپرس چگونه نوشتۀ دن سالیوان و بنجامین هاردی با ترجمۀ خلیل مکرم در انتشارات دیده بان قلم فرتاک به چاپ رسیده است.

درباره کتاب بپرس چه کسی، نپرس چگونه

نویسندگان کتاب بپرس چه کسی، نپرس چگونه به ما یاد می‌دهند که چگونه با تغییر ذهنیت و پرسیده یک سؤال درست و استراتژیک، شروع به حرکت در مسیرهای جدیدی بکنیم که دستاوردهای اثربخش و بزرگ‌تری را برای ما به ارمغان بیاورد؛ مثلاً به‌جای سؤال چگونه می‌توان این ایده را تحقق بخشید باید گفت چه کسی می‌تواند این هدف را محقق کند. این یعنی برای پیشبرد اهداف، نگاه خود را به موضوعات عوض کنید و به‌جای طرحِ پرسشِ چگونه، بپرسید چه کسی. چنین پرسشی عمیقاً روی باورهای شما دربارۀ روش مدیریت کارها تأثیر می‌گذارد و با ایجاد دیدگاهی جدید، کمک می‌کند تا کارهایتان را بهتر انجام دهید.

کتاب بپرس چه کسی، نپرس چگونه توضیح می‌دهد که مفهوم «چه کسی، نه چگونه» می‌تواند به شما زمان بیشتری بدهد؛ زیرا شما دیگر به‌عنوان اولین یا بهترین گزینه برای انجام یک کار مشخص در نظر گرفته نمی‌شوید، بلکه می‌توانید با واگذاری یا برون‌سپاری همهٔ چگونگی‌های قابل پیش‌بینی به افراد دیگر، شرکت‌های خارجی و یا حتی فناوری، زمان بیشتری را برای خود آزاد کنید. آموزۀ پرسش «چه کسی، نه چگونه» می‌تواند شما را پولدارتر کند؛ زیرا وقتی برای تقویت اهداف در حال رشد خود از افراد استفاده می‌کنید، دیگر از مسیر خود منحرف نمی‌شوید و بر فعالیت‌های بی‌حاصل تمرکز نمی‌کنید. کسب درآمد، حاصل بازیِ اعتمادبه‌نفس و رهبری است و مهارتی است که می‌توانید توسعه دهید و بر آن مسلط شوید. این پرسش همچنین در ایجاد روابط بیشتر و باکیفیت‌تر کمک می‌کند؛ زیرا با افزایش استانداردهای خود در مورد نحوهٔ استفاده از زمان و با گسترش اهدافتان، لازم است افرادی با سطوح بالاتری از توانمندی در کنار شما قرار گیرند. در نهایت، این پرسش به شما کمک می‌کند تا درک بزرگ‌تر و عمیق‌تری از هدف خود در زندگی ایجاد کنید؛ زیرا هدفتان چیزی است که برای آن زندگی می‌کنید.

خواندن کتاب بپرس چه کسی، نپرس چگونه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

به دوستداران کتاب‌های انگیزشی، مدیریت و کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دن سالیوان

دن سالیوان یکی از متخصصان پیش‌رو کارآفرینی در دنیاست و بیشترین تعداد کارآفرینان موفق را طی دوره‌هایش آموزش داده است. او از مؤسسان دورهٔ آموزش استراتژی است که یکی از دوره‌های برتر آموزش کارآفرینی در دنیاست. سالیوان بیش از ۵۰ کتاب و مقاله دربارهٔ موفقیت در کارآفرینی نوشته است. طی ۳۰ سال اخیر، بیش از ۲۰۰ هزار کارآفرین در دورهٔ آموزش استراتژی کسب‌وکار او شرکت کرده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۴۲ صفحه

قیمت:
۲۰۰,۰۰۰
تومان