دانلود و خرید کتاب فتح آینده فیلیپ کاتلر ترجمه حسین علی سلطانی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب فتح آینده

کتاب فتح آینده نوشتۀ فیلیپ کاتلر و هوی دن هوان و ترجمۀ حسین علی سلطانی و علی صادقی است. انتشارات چاپ و نشر بازرگانی این کتاب را روانۀ بازار کرده است. این کتاب به موضوع هماهنگی بازاریابی و کارآفرینی می‌پردازد.

درباره کتاب فتح آینده

کتاب فتح آینده به فردی که مشتاق بازاریابی است و نیز به شرکت بازاریابی او می‌پردازد. در این مبحث، اهمیت شخص نیز مطرح می‌شود زیرا دنیای بازاریابی، افق‌های خود را با همراهی رهبران مبتکر و خلاق در این حوزه است که تکامل و توسعه می‌دهد. «هرماوان کارتاجایا» یکی از این رهبران مبتکر است.

خواندن کتاب فتح آینده را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دوستداران حوزۀ مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

درباره فیلیپ کاتلر

فیلیپ کاتلر در سال ۱۹۳۱ در شیکاگو به دنیا آمد. او برجسته‌ترین متفکر بازاریابی در جهان است و «پدر بازاریابی مدرن» است.

کاتلر استاد دانشکده‌ مدیریت جی. ال. کلوگ در دانشگاه نورث‌وسترن می‌باشد. وی عمدۀ نظرات خود در حوزۀ بازاریابی را در کتاب «مدیریت بازاریابی: تحلیل، برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل بر بازاریابی کلاسیک» نوشته است؛ کتابی که یکی از معتبرترین کارهای انجام‌شده در باب این موضوع به شمار می‌رود.

فیلیپ کاتلر بیش از ۸۰ کتاب منتشر کرده که در آنها به موضوعاتی مانند بازاریابی افراد، مکان‌ها، علل اجتماعی، نهادهای فرهنگی، مشاغل، آموزش عالی و سازمان‌های فعال در زمینه‌ مراقبت‌های بهداشتی پرداخته است. او سال‌ها کوشیده تا بازاریابی را به یک رشتۀ مهم و جدی در عرصۀ کسب‌وکار تبدیل کند. از این رو، تعاریف جامع و مفیدی را در این‌باره ارائه کرده است.

کاتلر درجۀ استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» را در رشتۀ بازاریابی بین‌المللی دارد. او این درجه را در دانشکدۀ مدیریت دانشگاه نورثوسترن دریافت کرده است.

بخشی از کتاب فتح آینده

«آیا تابه‌حال به زندگی یک بنیان‌گذار استارت‌آپ فکر کرده‌اید؟ ماجرای توسعه یک کسب‌وکار چیست؟ بسیاری از بنیان‌گذاران دلیل اصلی شروع کسب‌وکار را اشتیاق خود می‌دانند. سایر بنیان‌گذاران با مشاهده آنچه مردم به آن نیاز دارند، کسب‌وکار خود را برای خدمت به آن‌ها شروع می‌کنند. دلایل مختلفی برای تأسیس یک کسب‌وکار وجود دارد.

هرماوان کارتاجایا در سال ۱۹۹۰ شرکتی به نام مارک‌پالاس تأسیس کرد که تمرکز آن بر بازاریابی یعنی موضوع موردعلاقه او است.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۱۰۱,۴۰۰
تومان