دانلود و خرید کتاب جادوی فکر بزرگ دیوید شوارتز ترجمه غزال پارسا
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید شوارتز

کتاب جادوی فکر بزرگ

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ نوشتهٔ دیوید شوارتز و ترجمهٔ غزال پارسا و ویرایش مریم جمشیدیان است و انتشارات تحول آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب جادوی فکر بزرگ

چرا این کتاب بزرگ؟ چرا بحثی تمام‌عیار دربارهٔ جادوی فکر بزرگ؟ باید پاسخ داد آن‌قدر که اندازهٔ فکر انسان در ایجاد موفقیت تأثیر دارد، اندازهٔ مغز او ندارد. مطالعهٔ سرگذشت‌های گوناگون ثابت کرد که میزان حساب‌های بانکی، میزان رضایت و خوشنودی و میزان رضایت عمومی هر فرد به اندازهٔ فکر او بستگی دارد. فکر بزرگ جادو می‌کند! ممکن است بپرسید: «اگر فکر بزرگ این‌قدر نتیجه‌بخش است، چرا همه بزرگ فکر نمی‌کنند؟» باید جواب داد: همهٔ ما، بیش از آنکه تشخیص بدهیم، محصول تفکر محیطی خویش هستیم و بخش زیادی از این تفکر کوچک است، نه بزرگ. دور تادور شما را محیطی فراگرفته است که تلاش می‌کند شما را بگیرد و تکان دهد. تلاش می‌کند شما را به خیابان فرعی بکشاند. هر روز به شما گفته می‌شود که تعداد رؤسا بیش از تعداد کارکنان است و تعداد بومی‌ها کمتر از اندازه لازم است. به بیانی دیگر، دیگر فرصتی برای رهبری کردن وجود ندارد و بیش از اندازه رئیس وجود دارد. پس به فردی کوچک بودن راضی باش. در حالی که این تفکر اشتباه است و این کتاب دقیقاً می‌خواهد همین را به شما بگوید.

راهکارها و اصول مقدماتی که جادوی فکر بزرگ را تأیید می‌کنند، از اصیل‌ترین منابع، بهترین و بزرگ‌ترین مغزهای متفکری سرچشمه می‌گیرند که هنوز روی زمین به زندگی ادامه می‌دهند. این دلیل از زندگی‌های افراد برگزیدهٔ اطراف ما سرچشمه می‌گیرد که از طریق کسب موفقیت، پیشرفت و خوشبختی، ثابت می‌کنند که فکر بزرگ جادو می‌کند. برای اینکه درست از این کتاب استفاده کنید به دو ابزار نیاز دارید؛ اشتیاقی برای موفقیت بزرگ‌تر و هوش، انتخاب ابزاری که به شما کمک کند تا آن اشتیاق را تشخیص دهید. بزرگ فکر کنید تا بزرگ زندگی کنید.

در هر یک از فصل‌های این کتاب ده‌ها فکر، شیوه و اصل سودمند و منطقی می‌یابید که به شما توانایی می‌دهند تا نیروی جادویی فکر بزرگ را برای کسب موفقیت، شادکامی و رضایتی را که بسیار دوست دارید، به‌کار گیرید. هر شیوه با شرح یک سرگذشت واقعی فوق‌العاده برای شما توضیح داده شده است. بنابراین شما نه تنها یاد می‌گیرید که چه کار کنید، بلکه مهم‌تر از آن، متوجه می‌شوید که چگونه هر اصلی را در موارد و موقعیت‌های واقعی اجرا کنید. این کاری است که این کتاب برای شما انجام خواهد داد. به شما نشان خواهد داد چگونه می‌توانید: با نیروی ایمان به موفقیت برسید. با باور به اینکه می‌توانید موفق شوید، به موفقیت برسید. بی‌ایمانی و نیروی منفی حاصل از آن را نابود کنید. با فکر بزرگ، نتایج بزرگ کسب کنید. با ایمان شوید و... .

خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به کسانی که می‌خواهند فکرشان بزرگ شود پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب جادوی فکر بزرگ

محیط خود را وادار کنید باعث موفقیت شما شود:

۱. به محیط خود حساس باشید. درست همان‌طور که رژیم غذایی، بدن را می‌سازد، رژیم ذهنی، ذهن را می‌سازد.

۲. محیط خود را وادار کنید برای شما کار کند، نه بر علیه شما. به نیروهای بازدارنده، آدم‌های منفی و شما نمی‌توانید آن‌را‌انجام دهید، اجازه ندهید شما را وادار کنند به شکست فکر کنید.

٣. نگذارید افراد کوته‌فکر مانع پیشرفتتان شوند. آدم‌های حسود دلشان می‌خواهد شما را ببینند که خطا می‌کنید. آن خوشنودی را از آن‌ها دریغ کنید.

۴. از افراد موفق مشاوره بگیرید. آینده شما مهم است. هیچ‌وقت آن را با مشاورانی که آدم‌های ناموفق هستند به خطر نیندازید.

۵. آفتاب روانی فراوان بگیرید. در گروه‌های جدید بگردید. کارهای نو و مهیج پیدا کنید و آن‌ها را انجام دهید.

۶. تفکر سمی را از محیط خود بیرون بیندازید. غیبت نکنید. راجع به مردم حرف بزنید و بر جنبه مثبت آنان تأکید کنید.

۷. در هر کاری که می‌کنید، درجه یک باشید.


نظرات کاربران

کاربر 7773545
۱۴۰۲/۱۰/۱۴

صراحتا بهترین کتابی هست که تا الان در این زمینه خواندم

Mahanjk
۱۴۰۲/۱۱/۰۹

برای من زیاد جالب نبود خیلی حرف اضافه داشت

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳)
آن‌گاه برایم روشن شد که تا به خود ایمان نیاورم، هیچ‌کس دیگری به من ایمان نمی‌آورد
علی رستمی
ایمان بیاورید، به‌راستی ایمان بیاورید که می‌توانید موفق شوید و خواهید شد.
علی رستمی
فقط و فقط به موفقیت فکر کنید، اصلا به شکست فکر نکنید. در محیط کار و در خانه خود، تفکر موفق را جایگزین تفکر ناموفق کنید. هنگامی‌که با وضعیت دشواری مواجه می‌شوید، فکر کنید «من برنده‌ام،» نه اینکه «احتمالا می‌بازم». وقتی با فرد دیگری رقابت می‌کنید، فکر کنید «من با بهترین آدم‌ها برابر هستم»، نه اینکه «من برتر هستم».
کاربر ۷۷۷۳۵۴۵

حجم

۸۰۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

حجم

۸۰۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۳۱۳ صفحه

قیمت:
۵۹,۵۰۰
تومان