دانلود و خرید کتاب جادوی فکر بزرگ دیوید جوزف شوارتز ترجمه محمد صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جادوی فکر بزرگ اثر دیوید جوزف شوارتز

کتاب جادوی فکر بزرگ

معرفی کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ نوشتهٔ دیوید جوزف شوارتز و ترجمهٔ محمد صادقی است. انتشارات آتیسا این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب جادوی فکر بزرگ

کتاب جادوی فکر بزرگ روش‌هایی کاربردی را برای طراحی برنامه‌های زندگی شخصی، خانوادگی و کاری به ما ارائه کرده است. دیوید جوزف شوارتز ثابت کرده است که ما برای رسیدن به موفقیت نیاز نداریم حتماً روشنفکر یا بسیار باهوش باشیم؛ بلکه تنها نیاز داریم اندیشه و رفتارهایی را یاد بگیریم تا ما را به آن جایگاه برساند و این چیزی است که کتاب «جادوی فکر بزرگ» به‌خاطر آن نوشته شده است. در این کتاب، ده‌ها تئوری به‌صورت علمی و عملی و همچنین چندین روش کلی وجود دارد که این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم بزرگ‌اندیشیدن را در خودمان تقویت کنیم. اگر بتوانیم این نیرو را در خودمان تقویت کنیم، موفقیت و خوشحالی را که همیشه در جست‌وجوی آن بوده‌ایم، به دست می‌آوریم. دیوید جی شوارتز در این کتاب سعی کرده که هر یک از تاکتیک‌ها را با کمک تجربه و زندگی افراد و ترسیم حالات واقعی آن‌ها به‌گونه‌ای ارائه کند که بیشتر قابل‌درک باشد. ما نه‌تنها متوجه می‌شویم که چه باید بکنیم بلکه از همه مهم‌تر کشف می‌کنیم که چگونه هر قاعدهٔ کلی را در موقعیت‌های عملی و در رویارویی با مشکلات به کار بندیم. راه‌هایی که در کتاب «جادوی فکر بزرگ» عرضه شده‌اند، برای عمل‌کردن هستند و نه‌فقط برای مطالعه‌کردن. این کتاب را بخوانید.

خواندن کتاب جادوی فکر بزرگ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره دیوید جوزف شوارتز

دیوید جوزف شوارتز در سال ۱۹۲۷ در آمریکا به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه نبراسکا و مدرک دکترایش را از دانشگاه اوهایو دریافت کرد و سال‌ها در دانشگاه جورجیا، درس بازاریابی را تدریس می‌کرد. او مسئولیت‌هایی مانند رئیس بخش و رئیس صندوق امور مالی مصرف‌کنندگان را در این دانشگاه بر عهده داشته است. شوارتز یکی از سخنرانان مشهور در حوزهٔ موفقیت در قرن بیستم است. او شرکت «creative educational service» را که یکی از اولین شرکت‌های مشاورهٔ جهان است، پایه‌گذاری کرده است. گفته می شود که دیوید جی شوارتز بیشتر شهرت خودش را به‌واسطهٔ کتاب «جادوی فکر بزرگ» به دست آورده است، اما آثار دیگری نیز دارد که هر کدام از آن‌ها به موضوعی در زمینهٔ موفقیت در کسب‌وکار پرداخته‌اند. از محبوب‌ترین کتاب‌های او می‌توان کتاب‌های «اسرار اعتمادبه‌نفس»، «جادوی خودجهت‌دهی»، «سیستم حق امتیاز برای ایجاد فروشگاه‌های مستقل خرده‌فروشی» و «یک نمایندهٔ حرفه‌ای برای فروشندگان» را نام برد. دیوید جی شوارتز در سال ۱۹۸۷ در آمریکا درگذشت.

بخشی از کتاب جادوی فکر بزرگ

«در اینجا دو پیشنهاد برایتان دارم که کمک می‌کنند تا مشاهده‌گری آزموده شوید. موفق‌ترین و ناموفق‌ترین افرادی را که می‌شناسید برای مطالعه و بررسی‌های خاص برگزینید. سپس، همان گونه که این کتاب برایتان آشکار خواهد ساخت، مشاهده کنید که دوستان موفقتان تا چه حدی به اصول موفقیت پایبند بوده‌اند. همچنین توجه کنید که چگونه بررسی افراد موفق و ناموفق به شما کمک می‌کند تا حقایق ارائه‌شده در این کتاب را ببینید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

حجم

۲٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۵۶ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان