دانلود و خرید کتاب کلید روان شناسی مدرن پل کلاینمن ترجمه محمداسماعیل فلزی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کلید روان شناسی مدرن اثر پل کلاینمن

کتاب کلید روان شناسی مدرن

معرفی کتاب کلید روان شناسی مدرن

کتاب کلید روان شناسی مدرن؛ در قلمرو روان‌شناسی (نام‌ها و نظریه‌ها) نوشتهٔ پل کلاینمن و ترجمهٔ محمداسماعیل فلزی است و نشر مازیار آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب کلید روان شناسی مدرن

پل کلاینمن در کتاب کلید روانشناسی مدرن می‌کوشد با زبانی ساده خطوط اصلی نظریه‌های روان‌شناسی مدرن را تشریح کند و در این راه با بهره‌گیری از تصاویر و نمودارهای گویا به خواننده کمک می‌کند در طی خواندن صفحاتی معدود به درکی جامع و مانع از روانشناسی مدرن دست یابد. این کتاب راهنمای مناسبی برای کسانی است مایل هستند بدون واردشدن در ریزه‌کاری‌های فنی و جزئیات تخصصی فرضیه‌های علمی درک روشنی از چگونگی طرح و تحلیل مطالب و موارد کاربرد نظریه‌ها در قلمرو روانشناسی داشته باشند. نویسنده در این کتاب در کنار توضیح و تشریح نظریه‌های مطرح این حوزه علمی به نقد و تحلیل آن‌ها نیز پرداخته و در عین حال درمورد زندگی و شخصیت دانشمندان برجستهٔ علم روانشناسی نکات جالب و مهمی را بیان می‌کند.

خواندن کتاب کلید روان شناسی مدرن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را روان‌شناسان و کسانی که به کتاب‌های روان‌شناسی علاقه دارند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کلید روان شناسی مدرن

آزمایش زندان استانفورد

در سال ۱۹۷۱ زیمباردو آزمایشی ترتیب داد تا به دلیل سوء رفتار در سیستم زندان پی برد و شرایطی را که بر رفتار انسان اثر بارزی دارند شناسایی کند. او این سوال را طرح کرد: اگر منزلت و فردیت را از آدم‌ها بگیریم چه اتفاقی می‌افتد؟ برای پاسخ دادن به این سوال آزمایش ننگین زندان استانفورد انجام شد: یکی از افشاگرترین آزمایش‌هایی که در قلمرو روانشناسی تاکنون به انجام رسیده است.

زیمباردو و تیمش زیرزمین بخش روانشناسی دانشگاه استانفورد را به زندان تبدیل کردند. او در روزنامه‌های محلی برای جلب شرکت‌کنندگان آگهی داد و به ازای همکاری طی دو هفته روزی ۱۵ دلار حقوق پیشنهاد کرد. در میان کسانی که مایل به همکاری بودند ۲۴ نفر را که از نظر عاطفی و روانی سالم و متعلق به طبقه متوسط سفید پوست بودند را انتخاب کرد. این ۲۴ مرد سپس به دو گروه تقسیم شدند: ۱۲ زندانی و ۱۲ زندانبان. خود زیمباردو به عنوان مدیر زندان ایفای نقش می‌کرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۳٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان