دانلود و خرید کتاب فرصت حامد ناظری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فرصت اثر حامد ناظری

کتاب فرصت

نویسنده:حامد ناظری
امتیاز:
۴.۳از ۳ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب فرصت

کتاب فرصت نوشتهٔ حامد ناظری در ٰانتشارات رخداد کویر چاپ شده است. دریک دهه اخیر بازاریابی شبکه‌ای، به‌عنوان یک صنعت معتبر و یک شغل پذیرفته شده در کشور ما، توسط نهادها و ارگان‌های مسئول بارها و بارها بررسی شده و در نهایت قوانین نظارتی برای انجام کسب‌وکاری درست و قانونی در این زمینه تصویب شد و به اجرا درآمد. البته این به این معنی نیست که سودجویان و سوداگران این حرفه دیگر وجود نخواهند داشت. ولی امید است با آگاهتر شدن مردم و فراهم شدن بستر قانونی، این صنعت بتواند بیش از پیش در مسیر درست و مناسب خود قرار بگیرد.

درباره کتاب فرصت

فرصت هر چیزی است که شانس تغییر شرایط به سوی بهتر شدن را به شما می دهد. موقعیت‌های مناسب در زندگی همه‌ٔ انسان‌ها ایجاد می‌شود. اما نوع واکنش هر فرد نسبت به آن‌ها تعیین‌کننده‌ این است که این موقعیت‌ها به فرصت تبدیل شوند و یا به صورت یک حسرت برجای بمانند. درواقع، استفاده از فرصت‌های مناسب و بهره‌برداری از شرایط مساعد اصل اساسی موفقیت انسان در همه‌ٔ ابعاد زندگی است. حال در جامعه‌ٔ امروزی و با توجه به شرایط اقتصادی موجود، شناسایی و توجه به فرصت‌های درآمدی از اهمیت بالایی برخوردار است. این کتاب شما را با یکی از بزرگ‌ترین فرصت‌های درآمدی در قرن اخیر، یعنی بازاریابی شبکه‌ای، آشنا می‌کند که زندگی هزاران نفر را در سراسر دنیا و همچنین کشور ایران بهبود بخشیده است. امید است با مطالعه‌ آن شرایط لازم برای بهره‌گیری شما نیز از این فرصت بی‌نظیر ایجاد گردد.

این کتاب به پنج سؤال در مورد بازاریابی شبکه‌ای پاسخ می‌دهد:

- بازاریابی شبکه‌ای چیست؟

- چطور بوجود آمد؟

- چگونه کار می‌کند؟

- چه کمکی به افراد می‌کند؟

- چرا افراد باید آن را انجام دهند؟

کتاب فرصت را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعه دربارهٔ انواع بازاریابی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب فرصت

اقتصاد بی‌وزن یا اقتصادگیگ چیست؟

دنی کوا پروفسور اقتصاد، اقتصاد مبتنی بر اطلاعات را اقتصاد بدون وزن می‌نامد، وی معتقد است برخلاف گذشته که رشد اقتصادی را بر حسب تولید محصولات سنگین همچون فولاد و تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی و نظایر آن تعریف می‌کردند، امروزه رشد اقتصادی بر حسب محصولات الکترونیکی سبک و یا حتی بدون وزن مانند نرم‌افزارها تعریف می‌شود. درواقع رویکرد اقتصاد بی‌وزن بر مبنای تولید دانش و کسب درآمد و رشد از این طریق است.

جهان نرم‌افزار، کامپیوترها، سرگرمی‌ها و ارتباطات راه دور، اکنون به صنعتی به مراتب عظیم‌تر از تمام زمینه‌ها و غول‌های قدیم از قبیل ساختمان، فرآورده‌های غذایی یا اتومبیل‌سازی تبدیل شده است. برای اثبات ادعای فوق می‌توان گفت: در چند دهه گذشته شرکت جنرال موتورز، ثروتمندترین شرکت دنیا بود اما سال‌هاست که شرکت مایکروسافت پرارزش‌ترین شرکت جهان است. مایکروسافت سازنده نرم‌افزار و جنرال موتورز سازنده سخت‌افزار است. جانشینی مایکروسافت به جای جنرال موتورز، نشان‌دهنده چرخشی در اقتصاد جهانی و حرکت از دنیای سخت‌ها به دنیای نرم‌ها است.

اقتصاد بی‌وزن بر پایه دو پارمتر کلیدی اطلاعات و ارتباطات بنا شده است. در واقع در اقتصاد بی‌وزن سهم اطلاعات- ارتباطات در تولید ارزش افزوده به مراتب بیش از سهم سایر عوامل تولید است. در راستای همین رویکرد کسب و کارهای بزرگی در دنیا ایجاد شده‌اند که نقش رابط و یا انتقال دانش را بازی می‌کنند و به اقتصاد کشور یا کسب‌وکار خود کمک کرده‌اند.

برای درک بهتر این مفهوم می‌توان به فعالیت آقای جف بزوس مالک سایت آمازون اشاره کرد که یکی از معروف‌ترین و اولین مدل‌های کسب‌وکار بی‌وزن است و عملاً هیچ دارایی، منابع و یا محصول فیزیکی از خود ندارد و به‌عنوان یک رابط فعالیت می‌کند. در حال حاضر ثروت جف بزوس به ۱۰۶ میلیارد دلار رسیده است! برای آن که تصوری از ۱۰۶ میلیارد دلار بدست آورید کافیست آن را با مجموع دارایی‌های صندوق توسعه ملی مقایسه کنید. یک فرد بیش از دارایی‌های تجمیع شده و پس‌انداز شده یک کشور ۹۰ میلیونی، ثروت دارد. اما وی چگونه به چنین ثروت افسانه‌ای دست یافته است؟ 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

حجم

۱۲۵٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۱۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان