دانلود و خرید کتاب ۲۱ صفات بایسته یک رهبر جان سی. مکسول ترجمه زهرا رنج کش
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ۲۱ صفات بایسته یک رهبر اثر جان سی. مکسول

کتاب ۲۱ صفات بایسته یک رهبر

امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب ۲۱ صفات بایسته یک رهبر

کتاب «۲۱ صفات بایسته یک رهبر» نوشتۀ جان سی. مکسول و ترجمۀ زهرا رنج کش است و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است. موضوع کتاب ویژگی‌هایی است که بهترین رهبران از آن برخوردارند و توانستند مردم را به خود جذب کنند. 

درباره کتاب ۲۱ صفات بایسته یک رهبر

چه چیزی در یک رهبر وجود دارد که باعث می‌شود مردم با علاقه و اشتیاق از او پیروی کنند یا اینکه با اکراه و از روی اجبار فرمان‌هایش را بپذیرند؟ یا اینکه چه عواملی نظریه‌پردازان رهبری را از رهبران موفق در دنیای واقعی جدا می‌کند؟ ویژگی‌های شخصیتی هر فرد جواب این سؤالات است. هر فردی اگر مایل است به توانایی‌های درونی‌اش دست پیدا کند باید به چند سؤال پاسخ صادقانه بدهد. برای مثال آیا از ویژگی‌هایی که فرد را به یک رهبر تبدیل می‌کند و دیگران را به‌طرف خودش جذب می‌کند برخوردار هستید؟

همان‌طور که می‌دانیم قانون فرایند می‌گوید: رهبری روزانه توسعه می‌یابد،‌نه در یک روز. جان سی. مکسول کتاب ۲۱ صفات بایستۀ یک رهبر را برای کمک به افراد جهت تشخیص،‌توسعه و اصلاح ویژگی‌های شخصی موردنیاز برای یک رهبر موفق،‌ رهبری که افراد تمایل دارند از آن‌ها پیروی کنند نوشته است. بخشی از رشد یک رهبر نشئت‌گرفته از آگاهی نسبت به قوانین رهبری است. زیرا ابزارهایی هستند که روش عملکرد رهبری را آموزش می‌دهند اما این روش‌ها با درک قوانین و انجام آن تفاوت دارد.

جان سی. مکسول برای نوشتن این کتاب ابتدا ویژگی‌های بهترین رهبرانی که می‌شناخت که بر تاریخ تأثیر گذاشته‌اند و مردم واقعاً قصد پیروی از او دارند را بررسی کرد،‌ با رهبران گفتگو کرد، و در نهایت فهرستی از ۲۱ ویژگی که رهبران بزرگ دارند را فهرست‌بندی کرد.

کتاب ۲۱ صفات بایستۀ یک رهبر در واقع کامل‌کنندهٔ کتاب ۲۱ قانون انکارناپذیر از همین نویسنده است. زبان کتاب چنان روان، ساده و خوب است که خواننده حتی می‌تواند در یک روز تمام آن را بخواند به همین دلیل فصل‌های کتاب فرصت کافی برای تفکر، مرور و بررسی به خواننده می‌دهند. نکتۀ مهم این است که تمامی عوامل به توانایی‌ها و قابلیت‌هایی بستگی دارد که با چالش‌ها رو‌به‌رو می‌شوند و این یعنی رهبری از درون فرد توسعه پیدا می‌کند. اگر افراد بتوانند از درون به رهبری شایسته تبدیل شوند در دنیای خارج از خود هم این قابلیت را خواهند داشت که مردم را برای پیروی از خود جذب کنند.

خواندن کتاب ۲۱ صفات بایسته یک رهبر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی، مدیران و مشاوران فعال در حوزۀ کسب‌و‌کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب ۲۱ صفات بایسته یک رهبر

«نحوۀ برخورد یک رهبر با شرایط زندگی، چیزهای زیادی درمورد شخصیت او به شما می‌گوید. بحران لزوماً شخصیت نمی‌سازد، اما مطمئناً آن را آشکار می‌کند. ناملایمات، نقطه‌ای است که باعث می‌شود فرد یکی از دو مسیر را انتخاب کند. هر بار که او شخصیت را می‌گزیند، قوی‌تر می‌شود حتی اگر این انتخاب عواقب منفی به همراه داشته باشد. همان‌طور که نویسندۀ برندۀ جایزۀ نوبل، الکساندر سولژنیتسین خاطرنشان کرد «معناي زندگی زمینی آن‌گونه که فکر می‌کنیم در ثروت نیست بلکه در رشد روح است.» رشد شخصیت نه‌تنها به‌عنوان رهبر بلکه به دلیل انسان بودن در قلب رشد و توسعه است.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۰۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

حجم

۱۰۰۸٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۱۶۰ صفحه

قیمت:
۱۲,۰۰۰
تومان