دانلود و خرید کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند! ست گادین ترجمه رضا اردلان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند! اثر ست گادین

کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند!

معرفی کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند!

خلاصه‌کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند! نوشتهٔ ست گادین و ترجمهٔ رضا اردلان است و شنیدار آن را منتشر کرده است. این کتاب به شما می‌‌آموزد که اصالت و اعتبار، بهترین نوع بازاریابی است.

درباره خلاصه‌کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند!

چگونه می‌توانید مشتریان خود را به خرید محصولتان ترغیب کنید؟

حتماً با این روند آشنا هستید: یک تبلیغ فوق‌العاده از یک محصول عالی می‌بینید، سپس با عجله می‌روید و آن محصول را تهیه می‌کنید. چند روز بعد آن محصول می‌شکند، خراب می‌شود یا حداقل وعده‌ای که در آن تبلیغ فوق‌العاده داده شده بود، برآورده نمی‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکات در بازاریابی، فراگیرکردن ایده‌هاست؛ یعنی داستان تعریف‌کردن و در بسیاری از موارد دروغ گفتن! در واقع باید دنیا و ذهن مشتریان را قلقلک داد (که اغلب بازاریابان در این زمینه مهارت بالایی دارند).

نویسندهٔ کتابِ «همه بازاریاب‌ها دروغگو هستند» در مورد دنیای بازاریابی، طرز فکر بازاریاب‌ها و اینکه چگونه داستان‌ می‌سازند (دروغ می‌گویند و کلاهبرداری می‌کنند) و تأثیرات مثبت و منفی فراوانی بر زندگی افراد می‌گذارند، بینش عمیقی دارد.

خواندن خلاصه‌کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند! را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به کسانی که می‌خواهند بازاریاب‌های موفقی باشند پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از خلاصه‌کتاب همه بازاریاب ها دروغگو هستند!

«برای همه ما پیش آمده است که فردی را بر اساس ظاهرش قضاوت کرده باشیم، حتی اگر قصد چنین کاری را نداشته‌ایم. ما بدون اینکه متوجه باشیم، اغلب در حال انجام قضاوت‌های آنی درباره اشخاص و اشیا هستیم. به عنوان یک بازاریاب باید مطمئن شوید که مشتریانتان هنگامی که نخستین بار با محصولتان مواجه می‌شوند، قضاوت درستی خواهند داشت.

اولین مواجهه مشتری با برند (نام تجاری) شما با احساس اولیه آن‌ها در مورد آن متفاوت است. افراد معمولاً این دو قضیه را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند. ممکن است نخستین مواجهه مشتری با برند شما الزاماً منجر به واکنشی نشود.

احساس اولیه مشتریان یعنی اولین واکنش معنی‌دار آن‌ها نسبت به محصول و برند تجاری شما!

تصور کنید یک ایمیل تبلیغاتی از یک فروشگاه آنلاین دریافت می‌کنید. این اولین مواجهه شما با آن فروشگاه آنلاین خواهد بود، اما ممکن است با دریافت این ایمیل هیچ نظری راجع به آن فروشگاه پیدا نکرده باشید. اگر بعداً کفشی از آن فروشگاه بخرید و آن کفش هرگز به دستتان نرسد، احساس اولیه‌تان شکل می‌گیرد که مطمئناً در این شرایط احساس مثبتی نخواهد بود!

احساسات اولیه حیاتی هستند، اما نمی‌دانید کدام جنبه از کسب‌وکارتان منجر به ایجاد این احساس اولیه می‌شود. به همین دلیل صداقت و تظاهر نکردن بسیار مهم است تا مطمئن شوید که احساس اولیه مشتریانتان مثبت است.

داستان شما زمانی معتبر خواهد بود که با تمام جنبه‌های کسب‌وکارتان همخوانی داشته باشد. محصول، کارمندان و پیام شرکتتان باید با یکدیگر هماهنگ باشند. در واقع تمام مواردی که به صورت بالقوه می‌توانند روی احساس اولیه مشتریان تأثیر بگذارند، باید با پیام شرکتتان هماهنگ باشند و بر آن تأکید داشته باشند؛ بنابراین اگر لوگو و مکان شرکتتان جذاب و تأثیرگذار باشد، اما کارکنانتان بی‌ادب باشند یا محصولاتتان از کیفیت مطلوب بهره‌مند نباشند، داستانتان منسجم نیست و شما صادق نبوده‌اید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

حجم

۱۴٫۸ کیلوبایت

تعداد صفحه‌ها

۹ صفحه

قیمت:
۷,۰۰۰
تومان