دانلود و خرید کتاب روح تسخیرناپذیر مایکل سینگر ترجمه کتایون حلمی
کتاب روح تسخیرناپذیر اثر مایکل سینگر

کتاب روح تسخیرناپذیر

نویسنده:مایکل سینگر
امتیاز:
۳.۷از ۶۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب روح تسخیرناپذیر

مایکل اِی. سینگر مؤلف کتاب پرفروش و موفق روح تسخیرناپذیر است که تاکنون به بیشتر زبان‌های زندۀ دنیا ترجمه شده. اکنون ترجمۀ فارسی آن با دریافت مجوز رسمی ترجمه از انتشارات نیوهاربینگر از طریق انتشارات ارجمند در اختیار فارسی‌زبانان قرار دارد. کتایون حلمی این اثر را به فارسی برگردانده است. کتاب روح تسخیر ناپذیر در زمینه‌ی کمک به خود منتشر و در زمانی کوتاه به سرعت تبدیل به یکی از پرخواننده‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌ها شد. در این کتاب سفری به ماورای خود خواهید داشت.

درباره کتاب روح تسخیرناپذیر

در کتاب روح تسخیرناپذیر، مایکل سینگر شما را از مسیر گایانا، که حالتی از یوگای ذهنی است، قدم‌به‌قدم به‌سوی سرچشمه هدایت می‌کند. بالاتر اینکه، او برای این کار سادگی زیبایی دارد. این کتاب را با دقت بخوانید و چیزی بیش از نگاهی سریع به ابدیت در آن خواهید یافت. مایکل سینگر ذهن شما را به‌سوی ابدیتی جدید می‌برد. البته نیازمند بیش از یک‌بار روخوانی و ساعت‌ها درون‌نگری است. دقت و سادگی بیان این اثر بزرگ‌ مقیاسی است برای سنجش عظمت آن.

سینگر در دوران دکتری خود، تجربه‌ای از بیداری و روشن‌بینی عمیق داشت و در پی آن وارد دوره‌ای از انزوا و گوشه‌نشینی برای تمرکز بر یوگا و مدیتیشن شد. وی قبلاً با دو اثر تألیفی سعی بر یکپارچگی فلسفۀ غرب و شرق داشته: در جستجوی حقیقت و سه مقاله در باب قانون کیهانی: کارما، عشق و اراده.

وجود حقیقی ما زمانی پدیدار می‌شود که خودمان را از صدای درون خود و پچ‌پچ‌های بی‌معنی رها کنیم و _از همه مهم‌تر_ با ترس‌هایمان روبه‌رو شویم. زندگی کردن در حقیقتِ وجودِ خود، احساس شادی و آرامشی ایجاد می‌کند که تمام جوانب زندگی را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

با مطالعه‌ این کتاب می‌آموزید:

- افکار چگونه بر تجربیات زندگی شما اثر می‌گذارند

- چرا کشف این که «شما کیستید» فراتر از تنها یک کلیشه است

- چگونه فعال کردن مراکز انرژی، اساس معنویت حقیقی و راهی به سوی آرامش می‌شود

به یاد داشته باشید: «تنها راه‌حل دائم برای مشکلات این است که به درون خود بنگرید و چیزهایی که به‌نظر می‌آید با واقعیت مشکل دارند را از خود دور کنید.»

کتاب روح تسخیرناپذیر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری علاقه دارید، این کتاب را بخوانبد. خواندن این کتاب برای تمام کسانی که در جستجوی درک خویشتن و درک حقیقت هستند مفید است.

بخشی از کتاب روح تسخیرناپذیر

وقتی حرف می‌زند تو صدای او را می‌شنوی، این‌طور نیست؟ همین حالا کاری کن که بگوید "سلام". چندین بار آن را تکرار کن. حالا از درون ساکتش کن! هنوز می‌توانی صدای "سلام" را از درون بشنوی؟ البته که می‌توانی. در اینجا صدایی است که حرف می‌زند، و تو هستی، که متوجه صدایی می‌شوی که حرف می‌زند. مسئله اینجاست که به‌راحتی می‌توانی بفهمی صدا می‌گوید "سلام"، ولی درک این مطلب دشوار است که علیرغم هرآنچه که این صدا می‌گوید، همچنان صدایی است که حرف می‌زند و تو تنها شنونده‌ای. مطلقاً چیزی وجود ندارد که صدا بتواند بگوید و چیزی بیش از تو و در خارج از وجود تو باشد. فرض کن داری به سه چیز نگاه می‌کنی- یک گلدان، یک عکس، و یک کتاب- و بعد از تو سؤال شود، "کدام‌یک از این چیزها تو هستی؟" در آن‌صورت جواب خواهی داد، "هیچ‌کدام! من آنی هستم که درحال نگاه کردن به چیزی است که در مقابل من گذاشته‌ای. مهم نیست چه چیز در برابرم بگذاری، همواره وضع بدین شکل است که من به آن نگاه می‌کنم." متوجه هستی؟ این عملی است از سوی فاعل در درک مفعول‌های مختلف. همین امر درمورد شنیدن صدای درونی نیز صادق است. اینکه چه می‌گوید اصلاً فرقی نمی‌کند، تو کسی هستی که از آن آگاه است. تا وقتی که بخشی از گفتار آن را خود تلقی کنی و بخش دیگر را غیر خود، شفافیت و عینیت خود را از دست داده‌ای. شاید تمایل داشته باشی خود را همان بخشی بدانی که چیزهای زیبا می‌گوید، ولی آن همچنان، بخشی است که با توحرف می‌زند. ممکن است حرف‌های او را دوست داشته باشی ولی او خود تو نیست.

نظرات کاربران

زینب
۱۴۰۰/۱۱/۱۵

سلام مرسی از اپیکیشنتون میشه کتاب روح تسخیر ناپذیر به صورت صوتی و گویا بزارید از مایکل سینگر

F☆tima
۱۴۰۱/۰۱/۲۴

کتاب مایکل سینگر فوق العاده ست ولی متاسفانه مترجم خیلی نا به جا مفاهیمی رو وارد کرده در متن ترجمه ی کتاب، که واقعا تو ذوق میزنه! من با کتاب اصلی مقایسه کردم ترجمه رو و اون چیزی که باید

- بیشتر
مرتضی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳

این کتاب فوق العادست😍😍😍😍😍 چرا روش تخفیف نمیذارین😕😕

ehsan fatehi
۱۴۰۱/۰۵/۰۸

یکی از کتاب هاییه که به کسانی که تشویش ذهنی زیادی دارن یا در برهه ای پر از استرس هستند حتما توصیه میکنم. واقعا مثل یک یوگای متنی میمونه . به نظرم هر کس به دنبال آرامش و شناخت درونی

- بیشتر
YasaminYazdani
۱۴۰۲/۱۰/۲۴

کتاب عالیه. اما قطعا هر کی بخواد بخونه میگم این نسخه رو نخونه. یعنی چی که مترجم مخاطب رو احمق فرض کرده که تو فصل آخر تو کتاب دست برده و نقل از قرآن و احادیث میاره؟ طرف مسیحیه از

- بیشتر
mahsaaa668402
۱۴۰۲/۰۶/۱۲

در مورد برخورد با ذهن صحبت میکنه به دوستانی که ذهنشون هیچوقت خاموش نمیشه توصیه میکنم من به توصیه پادکست این نقطه این کتاب رو گرفتم و واقعا خوشحالم که پیداش کردم ، فوق العاده بود

SaeedSarshar
۱۴۰۱/۰۹/۲۹

حتما بخونیدش عالیه سورپرایز میشید،اگر به این دست کتابها علاقه داشته باشید

کاربر ۴۹۶۸۵۲۲
۱۴۰۲/۰۲/۲۶

کتاب خوبیه در مورد اینه زیاد افکارو جدی نگیریم چون خودمون افکار نیستیم 👌

کیومرث
۱۴۰۲/۱۱/۱۰

این کتاب یه شاهکاره و ارزش بارها خوندن رو داره بشرطیکه ترجمه ش صادقانه و بدون تحریف باشه که متاسفانه این ترجمه چنین نیست،از طاقچه خواهش میکنم ترجمه دیگه ای که در متن و محتوای کتاب دست نبرده باشه قرار

- بیشتر
a.jafari
۱۴۰۲/۱۲/۰۱

کسی میدونه کدوم ترجمه مناسب هست دوستان ؟؟

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۳۸)
والاترین هدیه‌ای که هر کس می‌تواند به خدای خود ارزانی دارد، خشنود بودن از خلقت خویشتن است.
Thelonious
تو همان افکارت نیستی. تو تنها از افکارت آگاهی
sepideh
سرانجام درمی‌یابی که علت اصلی مشکلات، خودِ زندگی نیست. علت واقعی مشکلات، هیاهوی ذهن تو از زندگی‌ست.
sepideh
هشیاری به جنگ برنمی‌خیزد؛ هشیاری رها می‌کند.
hadi
زمانی که سرانجام دریابی "آن من" که همیشه در درون حرف می‌زند هرگز قانع و خشنود نخواهد شد، آنگاه آمادۀ رشد هستی.
sepideh
آیا هیچ چیز در خلقت خداوند، به‌جز ذهن انسان، درحال قضاوت کردن است؟
Thelonious
برای رشد واقعی ارزش هیچ چیز بالاتر از آن نیست که متوجه شوی، تو همان صدای درون ذهنت نیستی - تو بخش شنوندۀ آن هستی
sepideh
تو دنیا را در ذهن خود دوباره خلق می‌کنی چراکه می‌توانی ذهن خود را کنترل کنی درحالی‌که قادر به کنترل دنیا نیستی. به‌این‌دلیل است که درمورد آن به گفتگوی ذهنی می‌پردازی.
sepideh
تمام وقایع تنها درحال عبور در زمان و مکان هستند. اگر صبوری کنی، این هم بگذرد.
Thelonious
شاید بهتر باشد بررسی کنی چه کسی هستی. شاید بهتر باشد عمیق‌تر نگاه کنی.
Thelonious

حجم

۳۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۳۲۳٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان