دانلود کتاب صوتی روح افسار گسیخته با صدای وحید مرتضوی کیاسری + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روح افسار گسیخته اثر مایکل سینگر

دانلود و خرید کتاب صوتی روح افسار گسیخته

معرفی کتاب صوتی روح افسار گسیخته

کتاب صوتی روح افسار گسیخته نوشتهٔ مایکل سینگر و ترجمهٔ سامیه سلاخ است. وحید مرتضوی کیاسری گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و نشر شادن پژواک آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی روح افسار گسیخته

کتاب صوتی روح افسار گسیخته به شما کمک کرده تا بتوانید سفری به فراتر از خودتان داشته باشید. این کتاب صوتی خواسته است روح و ذهن شما را به تعالی و رشد معنوی دعوت و شما را با حقیقت خودتان روبه‌رو کند و خودآگاهی و درکی کامل از هویت و ماهیت شما در این جهان ارائه دهد. مایکل سینگر (Michael A. Singer) شما را راهی سفری معنوی می‌کند؛ سفری که مبدأ آن درون شما است و مقصد آن کل جهان را فرا می‌گیرد. در این اثر شنیدنی، مدیتیشن و مراقبه و همچنین خودآگاهی و هشیاری ذهن به کمک شما می‌آیند تا در لحظهٔ حال زندگی کنید و از این طریق بینشی عمیق نسبت به رخدادهای جاری دنیا داشته باشید. در بخش نخست این کتاب، با خود به گفت‌و‌گو می‌نشینید تا به درکی کامل از «خود»، توانایی‌ها و همچنین کمبودهایش برسید. «مکالمات درونی» شما را در این مسیر راهنمایی خواهند کرد. در فصل دوم می‌آموزید تا دریچهٔ روحتان را برای دریافت انرژی تجربیات تازه باز کنید؛ درعین‌حال یاد می‌گیرد تا به‌جای قطع ارتباط با جهان، پذیرای ناشناخته‌ها و پدیده‌های نو باشید. پس از شنیدن بخش سوم، بصیرت و آگاهی قدم به ذهن شما می‌گذارد تا به بالاترین سطح هشیاری نسبت به جهان برسید. در بخش پایانی، معنویت را به زندگی روزمرهٔ خود می‌آورید. در این حالت، خوشبختی عمیق و سعادت بی‌نهایت دیگر به زمان خاصی اختصاص ندارند، بلکه در تمامی ساعات و دقایق شما جاری خواهد شد. مایکل سینگر در اثر صوتی خود، نسبت به هیچ دین یا مذهبی تعصب ندارد و می‌کوشد نکاتی را در اختیار شما قرار بدهد که جدا از اعتقادات دینی شما، برای آرامش روحیتان سودمند باشد.

شنیدن کتاب صوتی روح افسار گسیخته را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی روح افسار گسیخته

«هشیاری یکی از رازهای بزرگ زندگیه و انرژی درونی یکی دیگه از رازهای بزرگ در زندگیه. واقعاً حیفه که دنیای امروزی به قوانین انرژی درونی توجه کمی داره. انرژی بیرون رو مطالعه می‌کنیم و برای منابع انرژی ارزش زیادی قائلیم اما به انرژی درون اهمیت نمی‌دیم. افراد در زندگی‌شون، فکر، احساس و رفتار می‌کنن بدون اینکه بدونن چه چیزی باعث این فعالیت‌ها می‌شه.

واقعیت اینه که هر حرکت بدنتون، هر احساسی که دارید و هر فکری که از ذهنتون می‌گذره، مصرف انرژیه. همون‌طور که هر چیزی که در بیرون، در جهان فیزیکی اتفاق می‌افته، نیاز به انرژی داره، همه چیزایی که در درون اتفاق می‌افتن هم نیاز به مصرف انرژی دارن. برای مثال، اگه روی فکری تمرکز کنیم و فکر دیگه‌ای مداخله کنه، باید نیروی مخالف رو ایجاد کنیم تا با فکر مداخله‌کننده مبارزه کنیم. اون نیروی مخالف هم نیاز به انرژی داره و می‌تونه خسته‌تون کنه.»

نظرات کاربران

اطلس
۱۴۰۲/۱۰/۲۰

کیف کردم ، بسیار پر مغز

کیومرث
۱۴۰۲/۱۰/۰۸

به نظر من از هر نظر اثری فوق العاده ست.آنچه نویسنده توصیف میکند،، زبان حال همه ما انسانهاست و راه حل هاییکه برای نجات انسان از اسارت ذهن ارائه میشه بسیار مفید و کاربردیست. ترجمه خوب و متن کتاب روان

- بیشتر
کاربر ۴۶۶۳۳۶۸
۱۴۰۲/۰۹/۱۳

سلام، من تازه کتاب رو خریدم، و هنوز کامل نشنیدم اما، حس می کنم با یه کتاب فوق العاده با یه دنیا و متن تازه و غیر تکراری روبرو هستم، که خودمون رو با خودمون روبرو میکنه و بهمون یاد

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۹۷۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۶ دقیقه

حجم

۹۷۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان