دانلود و خرید کتاب خانواده درمانی مارک ریوت ترجمه محمدتقی بحرینی
کتاب خانواده درمانی اثر مارک ریوت

کتاب خانواده درمانی

معرفی کتاب خانواده درمانی

کتاب خانواده درمانی نوشته مارک ریوت و ادی استریت که با ترجمه محمدتقی بحرینی در انتشارات ارجمند به چاپ رسیده، اثری در زمینه روان‌شناسی خانواده است که نظریه‌های مهم بنیادی و تکنیک‌های خانواده‌درمانی را تشریح کرده و سعی کرده توازنی در هر دو مفهوم عملی و نظری برقرار سازد.

 درباره کتاب خانواده درمانی

کتاب در بخش های ۲، ۱۰ و ۱۱ بیشتر به مباحث نظری پرداخته، و در بخش‌های ۳، ۴ و ۵ هسته مهارت‌های خانواده‌درمانی را دربرگرفته است. بخش ۶ تکنیک‌های ویژه‌ای را که بنیان آنها در شاخه و مکاتب خاص خانواده‌درمانی است تشریح می‌کند، و در بخش‌های ۸ و ۹، به سبب این‌که خانواده‌درمانی مهارتی است مربوط به امور درمانی، بر نکات مرتبط به خود درمانگر و مشکلات پیش رو در خانواده‌درمانی تمرکز کرده است.

خواندن کتاب خانواده درمانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب، منبع بسیار با‌ارزشی برای روان‌درمانگران و مشاوران در کار و آموزش است و علاوه بر خانواده‌درمانگران، برای دیگر متخصصان بهداشت روان که با خانواده کار می‌کنند (متخصصان در بخش خدمات انسانی، مددکاران اجتماعی، روان‌شناسان، روان‌درمانگران و مشاوران سازمانی) نیز جذاب خواهد بود. 

 درباره نویسندگان کتاب خانواده درمانی

مارک ریوت، پزشک بالینی، خانواده‌درمانگر و مربی ارشد و مدیر آموزش خانواده درمانی در دانشگاه بریستول است . او در حال حاضر سردبیر مجله خانواده درمانی است.

ادی استریت مشاور و روان‌شناس بالینی بیشتر پیشینه تخصصی خود ر ادرNHS ( سازمان خدمات بهداشت عمومی) و بخش خدمات بهداشت روان کودکان و نوجوانان سپری کرده‌است. او سردبیر پیشین مجله خانواده‌درمانی است و در موضوع خانواده‌درمانی کتاب‌های بسیاری منتشر کرده است.

 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۰

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه