دانلود و خرید کتاب کمک به افراد مبتلا به مشکلات جنسی پیتر تریگول ترجمه مجید صفاری‌نیا
کتاب کمک به افراد مبتلا به مشکلات جنسی اثر پیتر تریگول

کتاب کمک به افراد مبتلا به مشکلات جنسی

معرفی کتاب کمک به افراد مبتلا به مشکلات جنسی

کتاب کمک به افراد مبتلا به مشکلات جنسی نوشتهٔ پیتر تریگول است که با ترجمهٔ مجید صفاری‌نیا و مجتبی دلیر با رویکردی عملی برای متخصصان بالینی نوشته شده است.

درباره کتاب کمک به افراد مبتلا به مشکلات جنسی

مشکلات جنسی شایع و مهم‌اند و درمانگران و بسیاری از مراقبان بهداشت حرفه‌ای دیگر، در گسترهٔ وسیعی از تخصص‌های پزشکی، نیاز به کسب مهارت در ارزیابی، شناخت و ارائهٔ کمک مؤثر برای درمان چنین مشکلاتی دارند.

برای کارآموزان و به همان‌اندازه درمان‌گران قدیمی، برخورداری از یک دانش کاربردی پیرامون طبقه‌بندی اختلالات و مشکلات جنسی که بایستی شامل ابعاد مشترک عضوی / روان‌شناختی اختلالات جنسی باشد، مهم است.

هدف این کتاب، آموزش تمامی موضوعات روانی جنسی به خوانندگان نیست. اهداف این کتاب آماده‌کردن خواننده برای ایجاد درکی اساسی از مشکلات جنسی است و چهارچوبی ارائه می‌دهد که در آن با اطمینان می‌توان مشکلات جنسی بیماران را ارزیابی، صورت‌بندی و درمان (یا تصمیم به ارجاع برای درمان) کرد.

خواندن کتاب کمک به افراد مبتلا به مشکلات جنسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام روان‌درمانگران پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب کمک به افراد مبتلا به مشکلات جنسی

«وقتی آمیزش جنسی به شکل موفقیت‌آمیزی انجام می‌شود، تنها سهم کوچکی از آنچه مربوط به یک ارتباط خوب است، تلقی می‌شود. اما وقتی آمیزش جنسی به یک مشکل تبدیل شود، سریعاً به موضوعی برای اشتغال ذهنی افراد یا همسران درگیر گسترش می‌یابد و اگر درمان نشود، اغلب به بدتر شدن رابطه (غیر جنسی) و شکل‌گیری ارتباط مضطربانه منجر خواهد شد. تکرار شکست در فعالیت جنسی باعث ایجاد گستره وسیعی از عواطف منفی در هر دو همسر می‌شود. این عواطف منفی شامل خجالت کشیدن یا احساس حقارت، گناه، خشم، ناامیدی و کاهش عزت‌نفس است. همراه با فقدان تقویت مثبت به عنوان پیامد مشکل جنسی، ممکن است این عواطف منفی منجر به اجتناب از فعالیت جنسی شود و اگر پیگیری نشود، ممکن است مشکلات ارتباطی زیادی را میان زوجین برانگیزد. مشکلات جنسی اغلب توسط افراد مراجعه‌کننده به کلینیک‌های روانی جنسی به عنوان اولین دلیل شکست روابط قبلی میان زوجین مطرح می‌شود. به عنوان مثال، یک زمینه‌یابی ملی در انگلستان نشان داد که ۲۱% مردان با اختلال نعوظی در روابط با همسرشان شکست خورده‌اند و بیش از ۹% با دشواری مواجه بوده‌اند (انجمن ناتوانی جنسی، ۱۹۹۷).

البته در صورت لزوم ممکن است زوجین با مشکل جنسی سازگار شده و طبیعی ظاهر شوند، یا حتی از ابتدا وارد ارتباطی شوند که مشکلات جنسی جدی‌شان مانع آمیزش جنسی شود. در چنین شرایطی باید به یاد داشت که برای آنها، ممکن است بهبود فعالیت جنسی به عنوان یک تغییر خوشایند، لازم نباشد و حتی ممکن است پویایی‌های ارتباط کنونی‌شان را نیز آشفته سازد. این موضوع اهمیت ملاحظه کردن هر مراجع را به تنهایی و جدا ندانستن مشکل از همسرش را نشان می‌دهد.»

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۳۹۳۹۰
۱۴۰۰/۱۱/۲۶

اصلا برنامه کتابش دروغه من کتاب خریدم کتاب اصلا باز نکرد

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

حجم

۹۳۰٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۱۱۸ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان