دانلود و خرید کتاب درمان شناختی رفتاری جودیت س. بک ترجمه علی مشهدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب درمان شناختی رفتاری

کتاب درمان شناختی رفتاری نوشتهٔ جودیت س. بک و ترجمهٔ علی مشهدی و مریم مرواریدی و زهرا امام زمانی و ملیکا قهرمان زاد است. انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد این کتاب را منتشر کرده است.

درباره کتاب درمان شناختی رفتاری

کتاب درمان شناختی رفتاری مجموعهٔ قابل توجهی از کاربردهای گوناگون درمان‌ شناختی‌ رفتاری بیان شده است. این کتاب را در اتخاذ رویکرد مبتنی بر نقاط قوت، تقویت مهارت‌های مفهوم‌پردازی خود، گســترش مجموعه تکنیک‌های درمانی، برنامه‌ریزی درمان مؤثرتر و عیب‌یابی مشکلات در درمان بسیار مفید است.

درباره انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد

انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد از سال ۱۳۳۸ آغاز به کار کرده است. این نشر به دلیل پشتوانهٔ علمی و سوابقی که در خراسان بزرگ داشته، کتاب‌هایی ارزشمند در طول این سال‌ها منتشر کرده است.

مأموریت این نشر در حوزه کتاب، انتشار آثار علمی اعضای هیئت‌ علمی این دانشگاه و دیگر مؤسسه‌های آموزش عالی اعم از مرجع، درسی، کمک‌درسی و کاربردی و ترویجی است.

بخش علمی این نشر، مسئولیت چاپ و انتشار دستاوردهای پژوهش و محصول قلم همکاران دانشگاه فردوسی و دیگر مراکز علمی و نهادهای دانشگاهی اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح کتاب و نیز مقاله‌های تألیفی را برعهده دارد.

گستردگی کتاب‌های این نشر به اندازه‌ای است که می‌توان در هر رشته و زیررشته‌ای چند عنوان کتاب یافت. تمامی کتاب‌های این انتشارات ویراسته و منطبق با دستورخط زبان فارسی هستند.

خواندن کتاب درمان شناختی رفتاری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب درمان شناختی رفتاری

«بخش عمدهٔ جلسات بعدي نیز به کمک به آبراهام در شـناسـایی اهداف خود برای جلسه، تصمیم‌گیری در مورد قدم‌هایی که می‌خواهد در هفتۀ آینده بردارد، ایجاد راه‌حل برای موانع احتمالی، کاهش خُلق‌وخوی منفی و افزایش خُلق‌وخوی مثبت متمرکز بود. ما غالباً حل مسـئله و مهارت‌ســازی، به ویژه مهارت‌های مربوط به تغییر تفکّر و رفتار افســردهٔ او را انجام می‌دادیم. من نه تنها از مداخله‌های مختلف با آبراهام اســتفاده کردم، بلکه به او آموختم که چگونه خود از این مهارت‌ها براي ایجاد انعطاف‌پذیري و جلوگیری از عود استفاده کند. ســاختار و تکنیک‌های مورد اســتفاده ما برای ایجاد یک رابطۀ درمانی خوب ضروری بود. در طول این کتاب درمورد آبراهام و روش‌های درمانی وی اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۳٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۱۳۳,۵۰۰
تومان