دانلود و خرید کتاب کاربردهای پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلال های هیجانی دیوید اچ. بارلو ترجمه ایمان الله بیگدلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب کاربردهای پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلال های هیجانی اثر دیوید اچ. بارلو

کتاب کاربردهای پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلال های هیجانی

معرفی کتاب کاربردهای پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلال های هیجانی

کتاب کاربردهای پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلال های هیجانی نوشتهٔ دیوید اچ. بارلو و تاد جی. فارچیون با ترجمهٔ ایمان الله بیگدلی و انسیه برزوئی و سیده الهه رحمانی حصار در انتشارات دانشگاه فردوسی مشهد به چاپ رسیده است.

درباره کتاب کاربردهای پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلال های هیجانی

پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلالات هیجانی (UP)، درمانی شناختی - رفتاری و متمرکز بر هیجان است که مشکلات تنظیم هیجان را به‌عنوان عامل سبب‌ساز و تداوم بخش مشترک در میان اختلالات روانی مورد هدف قرار می‌دهد. کتاب «کاربردهای پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلال های هیجانی» به شرح کاربرد این پروتکل برای طیف وسیعی از اختلالات هیجانی پرداخته است و علاوه‌بر شرح چگونگی مفهوم‌سازی اختلالات به‌گونه‌ای ابعادی و به‌عنوان مشکلاتی مرتبط با واکنش‌پذیری منفی و احساس ناتوانی در کنترل هیجانات، در هر یک از فصول خود شیوۀ‌ کاربرد انعطاف‌پذیر بخش‌های درمان را برای اختلالات گوناگون شرح می‌دهد. هر یک از فصول این کتاب، جزئیات مرتبط با مثال‌هایی بالینی را نیز دربرمی‌گیرد تا چگونگی اجرای اصول UP در کار بالینی را به‌خوبی نشان دهد و کاربرد عملی فنون درمان را در ذهن مخاطب روشن کند. 

کتاب کاربردهای پروتکل یکپارچه برای درمان فراتشخیصی اختلال های هیجانی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب با‌توجه‌به مزایای گفته‌شده، می‌تواند به‌عنوان منبعی جامع، منسجم و کاربردی برای درمانگران و دانشجویان حوزۀ سلامت روان و نیز به‌عنوان یک منبع استاندارد آموزشی برای استادان این حوزه مورد استفاده قرار گیرد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

حجم

۳٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۳۷۶ صفحه

قیمت:
۷۵,۵۳۰
تومان