دانلود و خرید کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد محمدرضا سرشار
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد اثر محمدرضا سرشار

کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد

معرفی کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد

کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد یا چگونه یک نویسنده سیاستمدار می‌شود نوشته محمدرضا سرشار است. این کتاب مجموعه خاطرات نویسنده از فعالیت‌های سیاسی‌اش است. 

درباره کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد

نویسنده این کتاب صرفا رمان‌نویس و فعال ادبی نیست. او دوره‌ای به عنوان نماینده مجلس فعالیت کرده است. در فواصل کوتاه و لابه‌لای فعالیت‌های انتخاباتی، یادداشت‌های کوتاهی ـ به عنوان خاطرات انتخاباتی ـ در دفترش می‌نوشته است. بعدها با خود فکر کرده شاید مطالعهٔ آنها برای دیگران و کسانی که از خارج گود به این مسائل می‌نگرند، خالی از لطف نباشد. این بود که با مغتنم شمردن فرصت ایام انتخابات مجلس هشتم، اقدام به بازنویسی و انتشار آنها از این طریق کرده است و کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد اثری جذاب از خاطرات این نویسنده شده است.

خواندن کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به علوم سیاسی پیشنهاد می‌کنیم. 

درباره محمدرضا سرشار

محمدرضا سرشار که با نام هنری رضا رهگذر فعالیت می‌کند در سال ۱۳۳۲ در کازرون به دنیا آمد. در سال ۱۳۵۴ و پس از طی دوران سربازی، به صورت سرباز معلم، در رشته مهندسی صنایع دانشگاه علم و صنعت ایران قبول شد و به تهران آمد.

نخستین آثار او در سال ۱۳۵۲، در یکی از مجلات هفتگی ادبی، منتشر شد و اولین کتابش را در سال ۱۳۵۵ منتشر کرده است. پس از انقلاب هم آثار مختلفی از او در قالب‌های نقد، پژوهش ادبی، داستان تالیف و ترجمه به چاپ رسیده است. او موفق شد تا برای آثار و نوشته‌هایش ۲۶ جایزه را در سطح کشوری از آن خود کند.

محمدرضا سرشار در کارنامه‌ هنری خود فعالیت‌هایی مانند سردبیری مجله رشد دانش آموز، عضویت هیأت داوران ششمین جشنواره تأتر فجر، مدرس ادبیات کودکان در دانشسرای تربیت معلم، استاد دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، عضویت شورای داوران انتخاب کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عضویت شورای نظارت بر کتاب های کودکان و نوجوانان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قصه گوی ظهر جمعه، دبیر چهارمین جشنواره کتاب کودک و نوجوان کانون پرورش فکری، سردبیر گاهنامه قلمرو تا شماره ۶، سردبیر نشریه تخصصی دو فصلنامه گویش ، سردبیر مجله سوره نوجوانان ، عضو شورای سردبیری مجله ادبیات داستانی، مسؤول شورای نقد وبررسی واحد رمان بنیاد جانبازان را دارد. 

بخشی از کتاب عکس انتخاباتی با کت دکتر احمدی نژاد

شنبه ۷۸/۲/۱۱، روز استیضاح نخستین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت آقای خاتمی، آقای عطاءالله مهاجرانی، در مجلس پنجم ـ که اکثریت نمایندگان آن را، طیف موسوم به اصولگرا تشکیل می دادند ـ بود. این جریان، بنا بود به طور همزمان، از شبکهٔ رادیویی فرهنگ ـ که همیشه صبحها مذاکرات مجلس را به طور زنده پخش می کند ـ به گوش مردم برسد.

برای من، که شاید جدی ترین منتقد سیاستهای آقای مهاجرانی در عرصهٔ فرهنگ، خاصه ادبیات داستانی بودم، این، واقعهٔ مهمی بود. به همین سبب، آن روز را به محل کارم نرفتم و در منزل ماندم، تا بی واسطه، شنوندهٔ این مراسم از رادیو باشم.

با نام آقای مهاجرانی، نخستین بار در جریان اولین دورهٔ انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۳۵۸ در شیراز آشنا شدم. آن زمان می‌گفتند که او جوانی بیست و پنج ساله، دانشجوی مقطع لیسانس رشته تاریخ دانشگاه شیراز و اصالتاً از اهالی یکی از روستاهای اراک و نیز ساکن همان‌جاست، که صرفاً به سبب پذیرفته شدن در دانشگاه شیراز به آن شهر رفته است. او در شیراز، گویا از طریق حضور در جلسات سخنرانی آیت‌الله سیدعبدالحسین‌دستغیب، به تدریج خود را به ایشان نزدیک کرده بود. به طوری که در نهایت شگفتی، توانسته بود در اولین دورهٔ انتخابات مجلس شورای اسلامی، از شیراز، نامزد نمایندگی مجلس شود، و حمایت شخص آیت الله دستغیب ـ به عنوان امام جمعه و از برجسته ترین شخصیتهای مذهبی و اجتماعی آن شهر ـ را نیز در این امر، برای خود کسب کند. که دقیقاً به سبب همین حمایت نیز، در یک رقابت ـ می توان گفت ـ ناعادلانه با دیگر نامزدها، او و آقای صباح زنگنه (از معاودین عراقی در دهه ۱۳۴۰ و متولد کشور عراق؛ که وی نیز ظاهراً در آن زمان، در شیراز دانشجو بود) توانستند به عنوان نمایندگان شیراز، به مجلس شورای اسلامی راه یابند.


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۲)
وقتی که در خانه، حریقی درگرفته است، هرکس که تو را به هر کاری جز خاموش کردن آتش مشغول کند، تحمیق و استحمارت کرده است. وقتی که در صحنه نیستی هر کجا می‌خواهی باش؛ چه به شراب نشسته باشی و چه به نماز ایستاده باشی، فرق چندانی نمی‌کند
مهدی نادریان
طلبهٔ جوانی که در کنار دستم، روی فرش نشسته بود، و خیلی هم به من ابراز محبت و علاقه می‌کرد، از اوضاع اقتصادی، به شدت گله‌مند بود. مجلس پنجم را در این مورد، مقصر می‌دانست؛ و در خلال صحبتهای آقای ناطق نوری، آهسته، انتقاداتش را برای من، بیان می‌کرد. صرف‌نظر از هر نکتهٔ دیگری، نفس اینکه می‌دیدم چنین روحانیانی وجود دارند که از درد مردم محروم و نیازهایشان آگاه‌اند ـ حتی عمدتاً، خود جزء این طبقه‌اند ـ و حقیقت را فدای مسائل سیاسی و جناحی و حزبی نمی‌کنند، برایم باعث خوشحالی بود. با خودم می‌گفتم: تا زمانی که روحانیت، در میان مردم، در کنار آنها، و زبان رسا و گویای ایشان است، بی‌کمترین تردید، محبوب و ملجأ تودهٔ مردم، باقی خواهد ماند.
moonlight

حجم

۱۸۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۱۸۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۵۷,۰۰۰
تومان