دانلود و خرید کتاب بادبادک باز خالد حسینی ترجمه نیلوفر امن‌زاده
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب بادبادک باز اثر خالد حسینی

کتاب بادبادک باز

نویسنده:خالد حسینی
امتیاز:
۲.۸از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب بادبادک باز

کتاب بادبادک باز داستانی زیبا و تاثیرگذار از خالد حسینی است که با تصویرگری فابیو سلونی و میرکا آندولفو به یک کتاب تصویری جذاب برای کودکان و نوجوانان بدل شده است.  این داستان ماجرای زندگی دو دوست است که در کشور افغانستان زندگی می‌کنند.

انتشارات پرتقال با هدف نشر بهترین و با کیفیت‌ترین کتاب‌ها برای کودکان و نوجوانان تاسیس شده است. پرتقال بخشی از انتشارات بزرگ خیلی سبز است.

درباره کتاب بادبادک باز

بادبادک باز داستان زیبایی از زندگی دو دوست است که در افغانستان زندگی می‌کنند. امیر، پسر یکی از بزرگ‌ترین تاجران کابل است که در خانه با پدرش و حسن زندگی می‌کند. حسن، پسر خدمتکارشان و بهترین دوست امیر است. آن‌ها روزهای خوبی را با هم می‌گذرانند و تجربه‌های زیادی را پشت سر می‌گذارند تا اینکه روزی امیر کاری می‌کند و حسن را از خود می‌راند. دوستی آن‌ها در این نقطه پایان می‌یابد و بعد از شروع جنگ، امیر و پدرش به آمریکا مهاجرت می‌کنند. 

حالا سال‌ها از آن روز گذشته است و امیر به کابل برگشته. او در جستجوی راهی برای جبران مافات است.

کتاب بادبادک باز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

بادبادک باز داستان زیبایی است که در هر سن و سالی که باشید از خواندنش لذت می‌برید. با اینحال اگر از طرفداران کتاب‌های کمیک هستید، این اثر انتخاب خوبی برای شما است.

درباره خالد حسینی

خالد حسینی نویسنده‌ توانای اهل افغانستان ۴ مارس ۱۹۶۵ در کابل به دنیا آمد. پدرش تاجیک و مادرش اصالتا پشتون بودند. مادر در دبیرستان دخترانه فارسی و تاریخ درس می‌داد و پدرش دیپلمات وزارت خارجه بود. همین موضوع آن‌ها را در سال ۱۹۷۶ به پاریس کشاند و کمی بعد با برکنار شدن پدر از کار به آمریکا مهاجرت کردند.

خالد حسینی در رشته پزشکی در دانشگاه پزشکی شهر سن دیگو تحصیل کرد و در سال ۲۰۰۶ از سوی آژانس پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) به عنوان سفیر حسن نیت این سازمان در افغانستان شناخته شد. او در سفری که در سال ۲۰۰۷ به افغانستان داشت، بنیاد خالد حسینی را بنیان نهاد. این نهاد برای کمک به افغان‌ها، تاسیس شده است.

خالد حسینی رمان‌هایی نوشته است که برای مدت‌های طولانی در فهرست پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفتند. بادبادک‌ باز که اولین اثر اوست به ۴۸ زبان ترجمه شده است. آثار دیگر او، هزار خورشید تابان، و کوهستان به طنین آمد و دعای دریا است که همگی به فارسی ترجمه شده‌اند. او در حال حاضر به همراه همسر و دو فرزندش در سن‌خوزه کالیفرنیا زندگی می‌کند. 

معرفی نویسنده
عکس خالد حسینی
خالد حسینی
افغان | تولد ۱۹۶۵

خالد حسینی نویسنده افغانستانی‌الاصل و پزشک ساکن آمریکاست. او متولد ۴ مارس ۱۹۶۵ در شهر کابل افغانستان است، رمان‌هایش به زبان انگلیسی در آمریکا منتشر و در بیش از ۶۰ کشور دنیا و به زبان‌های مختلفی از جمله فارسی ترجمه شده است.

نظرات کاربران

samin
۱۴۰۰/۰۶/۲۸

کودک و نوجوان؟؟؟؟؟!! این کتاب اصلا مناسب کودک و نوجوان نیست. متوجه نمیشم چرا تو این دسته بندی قرار دادید!!!

زینب سادات رضازاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۹

کتاب برای بزرگسال هست و به نظرم برای نوجوان مناسب نیست ، اما میشه توش افغانستان را دید.

_mamanbanoo_
۱۴۰۰/۱۲/۰۱

محتوی کتاب به هیچ عنوان مناسب کودک و نوجوان نیست!!!!

fatemeh
۱۴۰۱/۱۱/۲۸

این کتاب اصلا مناسب سنین کودک و نوجوان نیست.

گمشده در دنیای کتاب ها :(
۱۴۰۲/۰۶/۰۴

راستش قرار‌گرفتن در این دسته برای این کتاب درست نیست ولی میتونه مناسب نوجوونای بالای ۱۵سال باشه خود کتاب بسیار تعریفیه اما نباید داخل این دسته باشه.

AMIr AAa i
۱۴۰۰/۱۲/۱۷

کتاب خوبیه بعضیا میگن مناسب بچه ها نیست خب مشخصه دیگه مناسب بچه ها نیست ولی برای نوجوان مشکلی نداره

Reyhan869
۱۴۰۰/۱۰/۲۸

کتاب خوبی بود به نظر میرسید کمی خلاصه شده بود

زهرا بانو
۱۴۰۲/۰۹/۰۱

نسخه ی اصلی کتاب رو ترجیح میدم.

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۸٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۹۰,۰۰۰
تومان