دانلود و خرید کتاب قدرت حقیقی گری زوکاو ترجمه فرناز فرود
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب قدرت حقیقی اثر گری زوکاو

کتاب قدرت حقیقی

معرفی کتاب قدرت حقیقی

کتاب قدرت حقیقی اثری از گری زوکاو و لیندا فرانسیس با ترجمه فرناز فرود است. این کتاب به ما کمک می‌کند تا هوشیاری عاطفی خود را بالا ببریم یا به عبارت بهتر، با عواطف و احساسات خود آشنا شویم و بدانیم چگونه می‌توانیم همیشه عواطف خود را در حالت عشق و اعتماد نگه داریم.

درباره کتاب قدرت حقیقی

قدرت حقیقی در هوشیاری عاطفی است. به این ترتیب که ما باید از تمام احساسات و عواطفی که داریم آگاه باشیم و درباره نحوه خروج انرژی عاطفی از بدن بدانیم. 

گری زوکاو و لیندا فرانسیس در این اثر هفت مرکز انرژی بدن را معرفی کرده‌اند و توضیح دادند که همه احساسات، عواطف و کنش‌های هر انسان به دلیل شیوهٔ خروج انرژی از این مراکز است. انرژی به دو صورت از این مراکز خارج می‌شود. یا در قالب اعتماد و عشق یا در قالب ترس و تردید. بهرحال تجربه کردن چنین عواطفیآسان نیست. ما گاه متوجهشان هم نمی‌شویم تا زمانی که جریانی شدید در زندگی برایمان رخ بدهد و زندگی را از حالت معمولش خارج کند. 

اما هوشیاری عاطفی چیست؟ آگاهی از تمام احساسات و عواطفی که تجربه می‌کنیم در هر لحظه: کاری که دشوار و چالش برانگیز به نظر می‌رسد اما در نهایت نتیجه‌ای رضایت بخش دارد. بسیاری از انسان‌ها تصوری از زندگی رها از فشار، وابستگی عاطفی، وسواس فکری و اعتیاد ندارند. در زندگی سرشار از هوشیاری عاطفی همهٔ کارها از دل برمی‌خیزند و آدمی به نتیجهٔ کار وابسته نیست.

گری زوکاو و لیندا فرانسیس با زبانی ساده و روان به بیان این توضیحات می‌پردازند و تمرین‌های مختلفی را در اختیار ما قرار می‌دهند که به ما در دستیابی قدرت حقیقی کمک می‌کند.

کتاب قدرت حقیقی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

قدرت حقیقی کتابی ارزشمند برای تمام آنهایی است که می‌خواهند از احساس‌ها و عواطف دردناک، اعتیاد، وسواس فکری، فشار و وابستگی‌های عاطفی رها شوند. همچنین این کتاب برای کسانی که می‌خواهند همیشه در حالت عشق و اعتماد بدرخشند و از ترس و تردید در انتخاب‌ها، رفتارها و اندیشهٔ‌شان اثری نباشد، راهگشاست.

بخشی از کتاب قدرت حقیقی

قدرت حقیقی، هماهنگی شخصیت شما با جانتان است. ایجاد قدرت حقیقی، با دست‌یابی به قدرت بیرونی کاملاً متفاوت است. ما با شیوه‌های دست‌یابی به قدرت بیرونی به خوبی آشنا هستیم، زیرا از آغاز پیدایش نژاد بشر، در این راه کوشیده‌ایم. از این رو، پی بردن به این نکته که این راه، دیگر ما را به مقصد نمی‌رساند، برایمان بسیار دشوار است. قدرت بیرونی تا مدتی مشخص نتایج مفید به بار می‌آورد، اما تنها دستاورد کنونی آن ویرانی‌ست.

آفرینش قدرت حقیقی، تلاشی‌ست که یک عمر طول می‌کشد و به هشیاری لحظه به لحظۀ شما نسبت به عواطف و تصمیم‌گیری‌هایتان نیاز دارد. آفرینش قدرت حقیقی، شما را با ناسالم‌ترین بخش‌های وجودتان رو به رو می‌سازد: بخش‌هایی که دیگران، خودتان و جهان را سرزنش، نقد، قضاوت و طرد می‌کنند و نفرت و حسادت می‌ورزند. شما باید این بخش‌های وجودتان را شناسایی و دگرگون کنید، اما این بخش‌ها به جای آن که خود دگرگون شوند، بیش‌تر تمایل به تغییر دیگران دارند.

این کتاب بخشی از دورﮤ آموزشی در بارﮤ قدرت حقیقی‌ست. این دورﮤ آموزشی، ابزار مورد نیاز شما برای آفرینش قدرت حقیقی را در اختیارتان می‌گذارد، اما استفاده از این ابزار به عهدﮤ شماست. فقط با کتاب خواندن، شرکت در همایش یا تماشای برنامه‌های تلویزیونی نمی‌توانید به راستی قدرتمند شوید. زندگی شما هنگامی دگرگون می‌شود که خود تصمیم بگیرید آن را تغییر دهید.

توجه به بخش‌های ناسالم

چگونه متوجه می‌شوید که بخشی از شما تمایل دارد به جای دگرگون کردن خودش، دیگران و جهان را تغییر دهد؟

به این موارد دقت کنید:

هنگامی که احساس می‌کنید حق با شماست.

هنگامی که حالت دفاعی می‌گیرید.

هنگامی که خشمگین می‌شوید.

هنگامی که دیگران، خودتان و جهان را مقصر می‌شمارید.

هنگامی که خودتان را سرزنش می‌کنید.

هنگامی که اندوهگین هستید.

هنگامی که دیگران را قضاوت می‌کنید.

هنگامی که واکنشی آزاردهنده نسبت به موضوعی یا کسی دارید.

در طی روز، به این موارد توجه کنید و هر بار که یکی از این واکنش‌ها را تشخیص دادید، به خودتان شادباش بگویید.

دگرگون کردن زندگی، به معنای پیدا کردن شغل، همسر جدید، بیرون رفتن از خانۀ پدر و مادر یا بازگشت به آنجا نیست، بلکه دگرگونی به این معناست که هر بار می‌خواهید از طریق کنترل و تغییر دادن آدم‌ها و شرایط پیرامونتان به احساس ارزشمند بودن دست یابید، متوجه آن باشید.

هنگامی که شما منشأی ارزش خودتان شوید، باز هم لباس تازه می‌خرید، در خانه زندگی می‌کنید و به آرایشگاه می‌روید، اما دیگر این کارها را برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران انجام نمی‌دهید. شما هدف‌هایتان را آگاهانه تعیین می‌کنید، نه ناآگاهانه و بنا بر راهنمایی‌های دل مهربان و فرزانۀ خودتان، رفتار و گفتار مناسب را برمی‌گزینید. شما رها از ترس زندگی می‌کنید. هر هدیه‌ای را که باید به جهان بدهید، ارایه می‌کنید و هر آن چه را هستی به شما می‌دهد، می‌پذیرید. در این شرایط، شما نه فقط بر اساس ارزش‌های خودتان زندگی می‌کنید، بلکه با دیگران نیز هماهنگ هستید.

چه مواردی را می‌خواهید تغییر دهید؟

نظرات کاربران

فرشته
۱۴۰۰/۰۶/۱۰

این کتاب بسیار تاثیرگذار است، و پر از تمرینات عمیق درونی است.

کاربر 2999607
۱۴۰۱/۰۶/۱۶

کتاب با محتوای ارزشمند

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۱۹)
افرادی که برای جلب رضایت دیگران تلاش می‌کنند و کسانی که خشمگین می‌شوند، هر دو مشکل قدرت دارند. کسی که خشمگین می‌شود، آشکارا در پی دست‌یابی به قدرت است. آن که تلاش می‌کند دیگران را راضی سازد، به طور پنهانی در پی دست‌یابی به قدرت است. فقط شکل بهره‌برداری متفاوت است. هر دو گروه، دیگران را از خودشان دور نگه می‌دارند، کاملاً مصمم برای کنترل کردن دیگران هستند و به شدت می‌ترسند. هر دو گروه تلاش می‌کنند از دو راه مختلف، قطعۀ گم‌شدﮤ مشابهی را بازیابند.
hrz1313
می‌توان از تجربۀ افسردگی، به عنوان وسیله‌ای برای رشد معنوی بهره برد؛ وگرنه با قایقی که هدایت آن را بلد نیستیم، در اقیانوسی از درد و رنج به این سو و آن سو کشیده می‌شویم.
hrz1313
خشم، مقاومت من است این جمله را چند بار به خودتان بگویید: «شاید خشم من مقاومتی در برابر احساس درد است؛ مقاومت در برابر آن که جهان چنان که من می‌خواهم، نیست.» اگر صلاح می‌دانید، هر بار که خشمگین می‌شوید، این جمله را به خودتان بگویید.
hrz1313
گونۀ تازه‌ای از انسان، در حال زاده شدن است. تفاوت این انسان‌ها آن است که می‌دانند عوامل درونی مهم‌تر از عوامل بیرونی هستند.
hrz1313
زیر این ساز و کار عاطفی، سرچشمۀ همۀ این تجربه‌های دردناک نهفته است، یعنی نداشتن حس ارزشمندی. شما احساس می‌کنید برای خود، دیگران و جهان ارزشی ندارید. نداشتن حس ارزشمندی، سرچشمۀ اصلی همۀ دردهای عاطفی‌ست.
hrz1313
به طور کلی، کلاس‌های مدرسۀ زمین دو دسته هستند: کلاس‌های مربوط به ترس و کلاس‌های مربوط به عشق.
hrz1313
هشیاری عاطفی، آسوده بودن در لحظۀ حال است، حتی هنگامی که لحظۀ حال عواطف دردناک را در بر داشته باشد. شما با هشیاری عاطفی اجازه می‌دهید حس‌هایتان به آگاهی شما بیایند. هشیاری عاطفی، مشاهدﮤ لحظه به لحظۀ کارکرد دستگاه انرژی‌ست.
hrz1313
تا زمانی که از هر راهی به بیرون متوسل شویم تا درد بی‌ارزشی و هراس دوست داشته نشدن را کاهش دهیم، خشونت و ویرانی را به زندگی فردی و جمعی خود فرامی‌خوانیم.
hrz1313
مهمانی مهم، زندگی شما و خیال‌پردازی‌ها، تماشای تلویزیون است. آیا هیچ گاه پس از تماشای برنامۀ تلویزیونی، متوجه شده‌اید که با تماشای تلویزیون رویدادی مهم را فراموش کرده‌اید؟ اگر برنامۀ تلویزیون سی سال طول بکشد، چه طور؟
hrz1313
جان شما به چگونگی مصرف کردن انرژی، آن چه می‌آفرینید و این که آیا به سوی والاترین امکان و استعدادتان در حرکت هستید یا نه، علاقه‌مند است.
hrz1313

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان