نظرات کتاب کرگدن‌ها هم عاشق می‌شوند
کتاب کرگدن‌ها هم عاشق می‌شوند اثر ع‍رف‍ان‌ ن‍ظرآه‍اری‌

کتاب کرگدن‌ها هم عاشق می‌شوند

۴٫۴
(۶۲)

نظرات کاربران

مریم بانو
شما هر جا اسم خانم عرفان نظر آهاری رو دیدین، اون کتاب و نوشته رو حتما بخونید و قطعا به دلتون خواهد نشست... من که اینو تو شب و تاریکی خوندم و تو صفحه های رویایی ش غرق شدم... هدیه خوبی هم واسه کودک و نوجوان هست.. هر وقت هم قصد خرید کتاب های ایشون رو داشتین، فقط نسخه چاپی رو بخرین. حیف نیست هزینه کنید برای کتابی با متن و صفحه آرایی های لطیف و با احساس، اما مجازی و کوچیک باشه؟!
مسلم عباسپور
سلام خیلی زیبا بود این کامنت. موافقم
قاصدک
برا خرید توصیه نمیکنم چون ی کم گرونه (دروغ چرا !) و برا همین 1 ستاره کم کردم ولی اگ بتونید از طاقچه بی نهایت یا نسخه فیزیکیش رو امانت بگیرین قطعا ارزش 1 بار خوندن رو داره حتی برا بزرگسالا !
قاصدک
بله درست میگین پول یه پفکه😬😂 منتها من نسبت به حجم گفتم قیمت کتاب با توجه به حجم خیلی کمی که داره و کلش رو میشه تو 5 دقیقه خوند یکم گرونه وگرنه کتاب های زیادی هست تو طاقچه که همینه قیمتشون و یا حتی گرون ترن ولی خب با توجه به حجمشون گرون به حساب نمیان حتی اگه 40 تومن باشن!
قاصدک
بله درست میگین پول یه پفکه😬😂 منتها من نسبت به حجم گفتم قیمت کتاب با توجه به حجم خیلی کمی که داره و کلش رو میشه تو 5 دقیقه خوند یکم گرونه وگرنه کتاب های زیادی هست تو طاقچه که همینه قیمتشون و یا حتی گرون ترن ولی خب با توجه به حجمشون گرون به حساب نمیان حتی اگه 40 تومن باشن!
ریحانه شاکر
نمیدونم اون موقعی که این نظر رو گذاشتید کتاب چند بوده، ولی الان پول یه پفکه😁
...
عرفان نظرآهاری یه نویسنده ی خاص و بی نظیره. 00/1/4
Farzad Dashti
عالی! اما فقط نسخه چاپیش! یه متن بسیار پر احساس، مثل باقی آثار نویسنده
قاصدک
چه بخواهید چه نخواهید در کتاب های خانم نظر آهاری نقش تصاویر همونقدر مهم و پررنگ هست که نقش متن یعنی لازم و ملزوم هم هستن پس کسی که در کتاب چاپی (مخصوصا با توجه به نوع صرافی و کاغذی که معمولا کتاب های ایشون داره) کسی که از کتاب چاپی حس بیشتری نسبت به pdf نگیره نقص داره نه کسی کتاب چاپی احساسات عمیق تری بهش میده!
Arash
مهم محتوای کتاب هستش نه زیبایی و صفحه‌آرایی و جلد چاپی؛ اگر شخصی واقعا علاقه‌مند کتاب‌خوانی باشد، برایش فرقی نمیکند جلد کتاب چگونه باشد، صفحه‌آرایی ان چگونه باشد، فونت جملات چگونه باشد، فقط به محتوا توجه میکند و غرق در جریان محتوا میشود. چه نسخه چاپی چه غیرچاپی، هر دو دارای بار احساسی هستند و اینکه کسی بار احساسی جملات کتاب را در نسخه چاپی حس میکند این نقص از نسخه چاپی نیست این نقص از طرزفکر او است.
Parastou
سلام قشنگ بود.منو یاد دیالوگ شازده کوچولو و روباه انداخت البته با روایتی متفاوت.من حتما این داستان را برای شاگردام بیان خواهم کرد.ممنون از طاقچه و نویسنده ی خلاق این اثر
Maryam Shahriari
زیبا بود. اما انگار ناتمام مانده بود. من انتظار ادامه روایت را داشتم، اما یهو وسط جنگل کنار کرگدنی که قلبش از چشم‌هایش می‌چکید و نمی‌دانست با این قلب‌های در حال چکیدن چه کند و چه فلسفه‌ای دارند، تنها ماندم...
|ݐ.الف
در ارتباط با قیمت صحبت دوستان صحیح هست ،، در مقایسه با کمیت کتاب (نه کیفیت که عالی هست) قیمت کتاب بالا هست که فکر میکنم شاید یکی از علل احتمالی نقاشی‌های کتاب باشه ،، به هر حال جدای از قیمت داستان ساده و در عین حال بسیار دلنشین هست
عاطفه
دوست داشتم ادامه میداشت بالاخره قصه ی کرگدنی که تا حالا عاشق نشده به همین جا ختم نمیشه. دوست داشتم بدونم دم جنبانک از آواز خوندن برای کرگدن خسته میشه یا نه. دوست داشتم بدونم واقعا قلب کرگدن تمام میشه یا نه. و اگه تموم بشه باز هم عاشق می مونه یا نه.
A.Negar
خیلی جالب بود حس خیلی خوبی میداد
زینب سادات رضازاده
توضیح عشق و دوستی به بچه‌ها سخت است در حالی همه شان آن را تجربه کردند و مهم تر از آن اینکه میتوانند با همه ی همسن هایشان دوست بشوند و قلب آنها را بدست بیاورند. این کتاب را باید با بچه‌ها خواند و در موردش صحبت کنیم. چقدر خوب هست برای بچه‌های کلاسم.

حجم

۱۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۱۹٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۲۴,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد