نظرات کتاب خانه لهستانی ها
کتاب خانه لهستانی ها اثر مرجان شیرمحمدی

کتاب خانه لهستانی ها

انتشارات:نشر چشمه
امتیاز:
۳.۹از ۱۷۲ رأی
۳٫۹
(۱۷۲)

نظرات کاربران

سیّد جواد
کتاب ۲۵۵ از کتابخانه همگانی، حتما تا حالا از نزدیک یا در فیلم ها ، خانه ای قدیمی رو دیدید که یه حیاط بزرگ وسط و دور تا دورش اتاق های بزرگ و کوچک قرار گرفته، محل دستشویی هم کنج حیاط است و عمومی و البته بدون حمام!! افرادی که در این خانه های بزرگ کنار هم زندگی می کنند یک ویژگی مشترک دارند : فقر . این کتاب هم داستان یکی از این خانه ها و مستاجرانش را روایت می کند. کتاب خوبی بود.
اِلوچ
یه کتاب ساده و روان، برای زمان هایی که میخواین کتاب بخونین و ذهنتون رها بشه در داستان. حال و هوای قدیمی و توصیف خونه هایی که الان برای ما خاطره شدن، لذت بخشه. اگه خاطره باز هستید و اهل نوستالژی، این کتاب انتخاب خوبیه.
مایلزِ آلاسکا
خندید.از آن خنده های غصه دار.((چرا همه چیِ ما این ریختیه سهراب؟…)) . . . برای من‌ی که عاشق سبک و حال و هوای خونه های قدیمی ایرانی با اون حوضچه های آبی کمرنگش و درختای سیب و نارنج توی حیاطش هستم تجربه خوبی بود✨ ولی خب قلم نویسنده بنظرم آنچنان قوی و خاص نبود و پایانش هم یه جوری بود!بنظرم نویسنده میخواست پایانش رو مثلا غیر قابل پیشبینی کنه ولی بنظر من زیادی هندی شده بود دیگه🤷🏼‍♂️ دنبال هیجان خاصی نباشید فقط با روزمرگی های سهراب همراه باشید تا لذت کافی رو ببرید:)
He~ro
منم:)
f.
کاپیی:)
azin
رمان بدی نیست ولی فوق العاده هم نیست..نسبتا رمان آرومیه و بعضی قسمتاش هم کند پیش میره.. در کل خوبه
mohadese
خانه لهستانی ها یه رمان نسبتا خوب از خانم شیرمحمدی که یه فضای آروم و نسبتا جذابی رو توی کتابش تصویر کرده و البته که داستانش هم خسته کننده نیست. دنبال یه اثر فوق العاده توی این کتاب نباشین و به چشم یه رمان ساده برای تفریح و لذت بردن بهش نگاه کنین.
Faezeh
یه رمان آروم و در عین حال زیبا. ولی خب خیلی ساده بود و اتفاق خیلی خاصی در طول داستان نیفتاد مثلا(امکان اسپویل) اونجا که شخصیت اصلی اون نامه رو به جای دور انداختن تو خونه قایم کرد توقع میرفت یه اتفاقی بیفته مثلا یکی نامه رو پیدا کنه و ... ولی نویسنده خیلی ساده از کنار این موضوع گذشت.
بلاتریکس لسترنج
قبل از انقلاب محتوای فقر زیستن کنار همدیگه از ساده نویسیش لذت بردم روان و جالب بود پیشنهاد میدم
sorena
سلام
vafa
اینجا.🥲 خیلی خوشحال شدم که دوباره اومدین...🥲🥲
بلاتریکس لسترنج
کجاا
Mehrab
این کتاب در واقع داستان نداره ولی قصه داره، قصه یه جمعی از آدمهای معمولی که به واسطه یک عمارت و بیشتر از اون یه گذشته و یه فرهنگ به هم متصلند. نصر بسیار روان در کنار نبود هرگونه آشنازدایی تجربه خواندنی بی دغدغه و آرام رو به خواننده میده. فقط تو پایان یه غافلگیری کوچک ولی خام داره. از طرفی هم انگار برای ساخت یه فیلم نوشته شده. از این فیلمای نرم و لطیف و بدون حادثه.
پریسا سپیدار
چند وقته گذاشتم تو فهرست کتابای " به زودی خونده بشه" و حالا ترغیب صدم خیلی زودتر بخونمش. نظرات شما در مورد کتابایی که میخونین خیلی دلچسبن بینهایت ممنون
غزل
داستان به آرامی پیش میره و با وجود زیاد بودن شخصیت‌ها گیج کننده نیست همچنین دیدگاه راوی داستان به عنوان یک پسر کم سن هم جالب هست
n re
کتاب خوبی بود ..من مدتها میخواستم بخرم اما از ترس اینکه نظرات دوستان رو توی اینترنت و برنامه های دیگه خوندم که گفته بودن آخرش یهویی تموم میشه نمیخریدم .. اما یهو دل زدم به دریا و خریدم و خوندم ... قشنگ بود . آخرشم یهویی تموم نشد ! خب آخرش که معلوم بود چی شد چرا دوستان گفتن یهو تموم شد
n re
آره منم همینطور... خوشحالم که نظر من باعث شد این کتاب رو بخونید
میس سین
کتاب رو خوندم ...عالی بود ... بسیار خوشحالم از اینکه تحت تاثیر بعضی نظرات منفی از خوندنش منصرف نشدم.
کاربر ۱۵۱۴۶۶۵
مرررسی دوست عزیز

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

حجم

۱۶۴٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۰۹ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۱۰صفحه بعد