نظرات کتاب فلسفه تنهایی
کتاب فلسفه تنهایی اثر لارس اسوندسن

کتاب فلسفه تنهایی

انتشارات:نشر گمان
امتیاز:
۳.۵از ۲۲۱ رأی
۳٫۵
(۲۲۱)

نظرات کاربران

امیرحسین صالحی
لارس اسوندسن نویسنده ای هست که در بیشتر موارد به صورت مستقیم دستور العملی ارائه نمیده و با طرح مثال های متعدد از فلاسفه و شعرا و دیگران یک دید خوب و ‌کلی درمورد مسئله میده که میشه درباره اش فکر کرد و قضاوت کرد . این کتاب ، کتاب خیلی خوبی درباره ی شرح تنهایی هست . به من که خیلی کمک کرد و دیدگاهم رو تا حد زیادی ترمیم کرد . این کتاب تنهایی رو توضیح میده ، انواعش رو نام میبره ، دلیل به وجود آمدنش رو میگه ، دلیل نیاز مبرهن ما به ارتباطات رو میگه و توضیح میده تنهایی چه زمانی مفید هست و چه زمانی تبدیل به حس بد و انزوا ( در معنای منفی ) میشه . این کتاب رو به همه ی دوستانی که این موضوع یکی از دغدغه هاشون هست پیشنهاد میکنم .
کاربر 7307961
کتابشو رو دارین واسم بفرستین؟
mahsa mokhtari
ترجمه ی آقای خشایار دیهیمی خیلی ترجمه ی قوی و خوبیه و می‌تونه نظرتون در مورد کتاب را کاملا تغییر بده
کاربر ۳۹۷۲۲۳۹
با نظر اوشون موفقم
کاربر ۳۹۷۲۲۳۹
سلام
حامد
متشکر از نظر مفیدتون
farzane
تصور کن ساعت سه نصفه شب، با احساس سنگینی از تنهایی از خواب بیدارشی و فکر کنی چه جوری باید باهاش کنار بیای. تو کتاب ها بگردی ، هزار تا کتاب شعر و داستانِ رمانتیک ببینی با فقط یک کتاب راجب خودِ خودِ تنهایی که اونم خوندن نمونه و بریده هاش کفایت میکرد بفهمی چه قدر کتاب ضعیفیه. . . چه مرگتونه نویسنده ها، محقق ها؟ همونجوری که هر روز کتاب مینویسید راجب اینکه زن باید فلان باشه و کسب و کارت فلون! بیاین بنویسید چرا دور آدم وقتی شلوغتره احساس تنهایی بیشتری میکنه. بنویسین آدم ناگریزه با تنهایی ش کنار بیاد، بنویسین چرا با خودمون انقد احساس غریبی می کنیم؟ ........ دوستان عزیزم، لطفا تنها به این نظر بسنده نکنید، مثل هر کتاب دیگه ای. من برداشت خودمو گفتم فقط و نظرات جدید دوستای کتابخونم باعث شد یه بازنگری دیگه بکنم. اما بازهم نتونستم با این کتاب ارتباط قرار کنم و کتاب های دیگه گروه تجربه و هنر زندگی رو ترجیح میدم.
Hadi
👌👌
دل آرام
دل آدمی بزرگتر از این زندگی است. و این،راز تنهایی اوست. او چیزی بیشتر از تنوع و عصیان را میخواهد. او محتاج تحرک است وحرکت با محدودیت سازگار نیست. که محدودیت ها،عامل محرومیت و تنهایی ماست. عین.صاد
کاربر 3899444
👍
shahrzad
به نظر من کتاب روند جذابی داشت. از طرح دغدغه و مسئله تنهایی شروع میشه و به مرور پاسخ به سوالاتی میده که شما فک میکردی بهش فکر نمیکنی اما در پس ذهنت در حال شکل گرفتن هستن. ما در تعریف احساساتمون اغلب عاجزیم این کتاب توضیح میده که تنهایی چیه فرقش با انزوا چیه چه ابعادی داره و از همه جذاب تر اینه که مابین راه به شما کدهایی از داستان‌ها و کتاب‌ها و فیلم‌ها معروف میده تا آنچیزی که به دنبال گفتنش هست ملموس و قابل درک بشه. توصیه میکنم تا صفحه ۱۰۰ اجازه بدید کتاب خودشو بهتون معرفی کنه تا بعد از اون شما پی کشف باقی باشید. خلاصه که لذت بردم و احساس میکنم ادراکم بعد از کتاب اندکی بیشتر شده:)
fatemeh khaton
کتاب نیمه تاریک وجود_دبی فورد سفر کوانتومی وال تنها_ ایمان سرورپور کیمیاگر شفای کودک درون
کاربر 2873683
تک تک کتاب های اروین یالوم، فرانکل عالی هستن.. کتابای آلن دوباتن هم واقعا خوبن، در زمینه روابط عاطفی هم کتاب محکم در آغوشم بگیر از سو جانسون
کاربر 3851763
سلام
ali_salehi_82
به افراد تنها خیلی کمک میکنه، خیلی زیاد
کاربر 4222345
همه تنها ایم پس اصطلاح "به افراد تنها" خیلی درست نیست
♡ASAL♡
ببخشید این کتاب نسخه چاپی هم داره؟
Zax
کامل نخوندم هنوز ولی کتاب خوبیه . شاید اسم فلسفه براش سنگین باشه ولی اگه بخوایید درمورد تنهایی بدونید خوبه . برای من حتی کاربردی هم هست .
آرتمیس
عالی....به شخصه به من خیلی کمک کرد تا بتونم این حس گنگ تنهاییمو بهتر درکش کنم و بدونم چه جوری بهش غلبه کنم و خودمو درمان کنم.
setayeshmadah
ممنون از نظر سازنده اتون
نیروانا
NPC8HVJHYQE
Husayn Parvarde
حقیقتا دید انسان را به تنهایی دگرگون می‌کند. بسیاری از مفاهیم و قواعد را آموزش می‌دهد و یا یادآوری می‌کند. تفاوت میان انزوا و تنهایی و طردشدگی و ... را تبیین می‌کند. راهکار مشخص و یکسان نمی‌دهد، بلکه زوایای مختلف تنهایی را بررسی می‌کند و علل آن را توضیح می‌دهد تا با دقت بتوان راهکار مخصوص خود را بیابید. شاید لازم است احساس خود را از تنهایی و طردشدگی اجتماعی به سمت انزوای خودخواسته تغییر بدهید، برای همین راهکار جامع نمی‌دهد. نکات بسیار جالبی داشت و قسمت های مهم زیادی دارد. در کل دید شما و تصورات شما را تغییر می‌دهد، احتمالا.
Farough
کتاب متوسطیه.. زبون روونی داره و مخاطب راحت باهاش ارتباط میگیره اما حرف هایی که میزنه خیلی سطح بالا نیست. بلکه تنها بخش هایی از داستان ها و سخنان فیلسوفان رد جمع آوری کرده و حرف های خودش رو لابلاشون میزنه.. ارزش تکرار نداره کتابش اما یه بار خوندنش خوبه
Samira Heydari Joula
متن علمی همین هست، نویسنده چیزی از خودش اصولن ارائه نمی ده، براساس درک و فلسفه و علم گذاشتگان تحلیل جدیدی رو ارایه می دهد!
کاربر ۳۹۵۴۵۹۷
سلام چند تا کتاب قدرتمند رو لطفا معرفی کن برم کیفشو ببرم . تشکر
من زنده ام و غزل فکر میکنم
اگر احساس تنهایی عاطفی میکنید، برای شروع به اطرافیان خود کمی بیشتر از قبل اعتماد کنید. گاهی عامل تنهایی ما اشتباهات رفتاری و ذهنی خود ماست. من خلاصه کتاب رو خوندم و واقعا عالی بود و نیاز دارم چندین بار بخونمش‌.. بهم آرامش داد بعضی تصوراتم ر‌و تایید کرد برخی اشتباهاتم رو متوجه شدم

حجم

۴۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

حجم

۴۴۴٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۰۶ صفحه

قیمت:
۷۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد