نظرات درباره کتاب خزان خودکامه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خزان خودکامه اثر گابریل گارسیا مارکز

نظرات کاربران درباره کتاب خزان خودکامه

۳٫۸
(۱۰)
🌻سپیده 🌻
"گابریل گارسیا مارکز" ، -سخت است همزیستی دائم با کسانی که دغدغه هایت را نمی فهمند،اما عزیزان تو اند... -زمان هیچگاه دردی را درمان نکرده،این ما هستیم که به مرور به دردها عادت می کنیم... -باید دنیا را کمی بهتر از آنچه تحویل گرفته ای،تحویل بدهی. این که بدانی حتی یک نفر،با بودن تو،راحت نفس می کشد، یعنی موفق شده ای...
sociologist
این رمان را شاید بشود بلاغی ترین، ادیبانه ترین و شعروارترین رمان مارکز نامید. شاید داستان چندان جذاب و سرراستی نداشته باشد اما مارکز تراکم خیره کننده ای از توصیفات عالی، تخیلات نبوغ آمیز و بینش های سیاسی و اجتماعی ژرف را در این رمان جمع کرده است؛ تصویری سرشت نما از دیکتاتوری های مدرن با توصیفاتی شاعرانه؛ در یک کلام کتابی دشوار و غیر عامه پسند و عمدتا باب طبع شیفتگان بلاغت و قلم فرسایی. این کتاب بسته به طبع و سلیقه خواننده میتواند بهترین یا بدترین اثر مارکز تلقی شود.
nassiM
میشه لطفا کسی که کتاب رو خونده راجبش یه توضیحی بده که متوجه بشیم در چه سبکی هست و چقدر کیفیت داستانی داره؟😊 بسیار ممنون میشم.
کاربر 4707601
این کتاب داستان نداره به اون صورتی که مد نظر خواننده است ، روایت داره و پر از توصیفه ، توصیف هایی که اکثر اوقات گیج کننده ، غیر ضروری و طولانی هستن در کل مارکز در این کتاب صرفا از تخیل در توصیف استفاده میکنه و فاقد جنبه های فلسفی، روانشناسی و اجتماعی است
nassiM
کتاب صدسال تنهایی رو تو طاقچه دیدم اما اون یکی رو پیدا نکردم.من نتونستم پیداش کنم یا اینجا نیست؟🤔
nassiM
واسه معرفی کتاب بسیار ازتون ممنونم😊حتما سعی میکنم بخونمشون. این دوتا کتاب که گفتین تو طاقچه هست؟
vahid
من این کتاب رو با ترجمه ی کیومرث پارسای خوندم، واقعا فوق‌العاده زیباست، اصلا گارسیا مارکز فوق‌العاده اس! گارسیا تو این کتابش تصویری دقیق و حقیق از عقاید دیکتاتور ها و خودکامه ها به خواننده ها ارائه کرده اونم با همون سبک محشر رئالیسم جادویی!
Nazi Shakour
منظور از اعتبار هدیه چیست ؟

حجم

۲۶۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

حجم

۲۶۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۲۹۶ صفحه

قیمت:
۱۴۸,۰۰۰
۱۰۳,۶۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد