دانلود کتاب صوتی تانگ فو؛ روش برخورد با افراد دشوار با صدای نگین خواجه نصیر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تانگ فو؛ روش برخورد با افراد دشوار اثر سم هورن

دانلود و خرید کتاب صوتی تانگ فو؛ روش برخورد با افراد دشوار

معرفی کتاب صوتی تانگ فو؛ روش برخورد با افراد دشوار

کتاب صوتی تانگ فو نوشته سم هورن است که با ترجمه نفیسه معتکف و صدای نگین خواجه نصیر منتشر شده است. این کتاب به شما یاد می‌دهد چطور با افراد بد قلق و تلخ کنار بیایید و آسیب نبینید.

درباره کتاب تانگ فو

هدف تانگ‌فو! این است که چگونه می‌توانید اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا کسی نتواند با حرف‌هایش شما را آزار دهد و زمانی که کسی شما را برمی‌انگیزد، بتوانید با استفاده از روش‌های مشابه هنرهای رزمی این کتاب که ذهن و زبان را تقویت می‌کند، ماهرانه از خود حمایت کنید. به این ترتیب، هرگز در برابر افراد پرخاشگر احساس سرخوردگی نخواهید کرد.

تانگ‌فو صرفآ طریق رویارویی با رفتارهای ناعادلانه نیست، بلکه بیشتر فلسفهٔ زندگی است؛ روشی است برای سازگارتر شدن در برخورد با افراد مختلف. شما یاد می‌گیرید چطور از ناسازگاری‌ها پیشگیری کنید، ایجاد همکاری کنید و حتی بتوانید نسبت به افرادی بی‌ملاحظه و مردم‌آزار مهربان بمانید. 

هیچ کس از مصاحبت افراد بدقلق لذت نمی‌برد. ولی این هم بخشی از زندگی روزمره است. این روش‌ها به شما یاد می‌دهد که ماهرانه افراد بدقلق و بدزبان را خلع سلاح کنید تا روابط اجتماعی‌تان کمتر با تنش همراه باشد و زندگی‌تان لذت‌بخش‌تر شود. دلایل و توجیهات خوب و به دور از ستیزه‌جویی زیادی یاد می‌گیرید تا وقتی کسی شما را تحقیر کرد، بتوانید با صدای رسا حرف خود را بزنید. و دست آخر، یاد می‌گیرید چطور روی پاهای خود بایستید بی‌آنکه شست پای دیگران را لگد کنید، که با این حساب، نه لطمه می‌بینید و نه به کسی لطمه می‌زنید.

شنیدن کتاب تانگ فو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان به یک زندگی شاد پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب تانگ فو

اگر موقع عصبانیت یک لحظه بردباری به خرج دهی، از صد روز پشیمانی و تأسف خلاص می‌شوی.

ضرب‌المثلی چینی

سؤال‌هایی مانند: "چه احساسی دارم؟" یا "چرا آنها چنین رفتار می‌کنند؟"، جواب تو را به جای طعنه و کنایه، با احساس همراه می‌کند. حتی اگر مطمئن نباشی در پسِ رفتار پرخاشگرانهٔ کسی چه چیزی نهفته است، کافی است چند ثانیه‌ای در مورد انگیزهٔ او کنجکاوی کنی و قانع شوی که نباید حرفی بزنی که بعدآ موجب پشیمانی شود.

یکی از شرکت‌کنندگان در همایش با این نظریه مخالف بود و می‌گفت: "من به این مسأله اعتقاد ندارم. وقتی کسی لج مرا در می‌آورد، چه دلیلی دارد نقش منادی صلح را بازی کنم و جوابی دندان‌شکن به او ندهم؟"

این شرکت‌کننده موردی را مطرح کرد که کاریکاتوریستی به نام اشلی بریلیانت در یکی از کاریکاتورهایش به آن اشاره کرده است: "وقتی حق با من است، چرا باید از درِ صلح و سازش وارد شوم؟"

می‌پرسی چرا باید وقت و انرژی خودت را صرف کنی صرفآ برای اینکه بفهمی چرا کسی نامهربانی می‌کند؟ چون به نفع خودت است.

همیشه آدم‌های بدقلق در دنیا بوده‌اند و خواهند بود. ویرجینیا ساتیر پیشنهاد می‌کند: "ما نباید اجازه دهیم بینش محدود افراد برای ما حد و حدود تعیین کند." به عبارت دیگر، نباید اجازه دهیم بینش محدود ما، برای دیگران حد و حدود تعیین کند. بی‌صبری معمولا محصول جانبی غفلت و جهالت است. اگر تو به کسی که می‌خواهد صبر و حوصله‌ات را امتحان کند تشر بزنی، یادت باشد خودت بابت آگاهی محدودی که از وضعیت داری، بی‌حرمت می‌شوی. اگر حال کسی را بگیری که رفتاری ناخوشایند داشته، حال خودت هم گرفته می‌شود. استفاده از عبارات همدلانه باعث می‌شود تو در بدخلقی دیگران فرو نروی و درگیر ناسازگاری و تضادی که برنده‌ای هم ندارد، نشوی.

نظرات کاربران

Mina
۱۴۰۰/۱۱/۱۶

یادمه دانشگاه که قبول شدم . اولین بار بود که توی یه محیط اداری و آموزشی تنها بودم و کارامو باید خودم انجام می‌دادم. تا قبل از اون همیشه یه نفر پیشم بود . اون موقع یادمه این کتاب خیلی

- بیشتر
شادی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷

برخلاف اسمش اصلا روش رفتار با ادم دشوار را ننوشته بیشتر گفته ادم هایی که از فرط خستگی یا بیماری کلافه هستند را درک کنید اصلا راجع به افرادی که پرتوقع و ذاتا پرخاشگر و حسود و پرتوقع هستند چیزی

- بیشتر
کاربر 3146544
۱۴۰۰/۰۲/۱۸

من پول این کتابو پرداخت کردم واز کارتم کسر شد ولی کتابو دریافت نکردم نوشت خطا چطور میتونم کتابو دریافت کنم

زمان

۷ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۴۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۷ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۴۳۱٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
تومان