دانلود و خرید کتاب راز و رمز مذاکره داوید بیتون ترجمه مازیار شیرازی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راز و رمز مذاکره اثر داوید بیتون

کتاب راز و رمز مذاکره

معرفی کتاب راز و رمز مذاکره

کتاب الکترونیکی «راز و رمز مذاکره» نوشتهٔ داوید بیتون و استفان لکر با ترجمهٔ مازیار شیرازی در گروه انتشاراتی ققنوس به چاپ رسیده است. صحبت کردن از نیازها و خواسته‌ها، با همسر، رئیس یا فرزندان، بسیاری اوقات ساده نیست. کتاب راز و رمز مذاکره با ارائۀ نمونه‌ها و تمرینات مختلف راهکاری واقعی پیش پا می‌نهد و یاری‌مان می‌کند تا بتوانیم به شیوه‌ای درست خواسته‌های خود را مطرح کنیم و در راه دستیابی به آن به شکلی آگاهانه با موفقیت پیش رویم. اگر قصد دارید بهترین روش‌های قانع کردن دیگران برای اجرای خواسته‌هایتان را یاد بگیرید، این کتاب به شما کمک خواهد کرد.

درباره کتاب صوتی راز و رمز مذاکره

شاید دقت کرده باشید که حرف‌زدن درمورد نیازها و خواسته‌هایتان با همسر، رئیس یا همکارهایتان کار دشواری است و به‌سادگی نمی‌توان بعضی چیزها را با آن‌ها در میان گذاشت. به طور مثال اگر قصد داشته باشید درمورد افزایش حقوق با مدیر خود صحبت کنید یا درباره تمیزکردن اتاق با فرزند خود حرف بزنید، باید بدانید که چطور آن‌ها را قانع کنید و به توافق برسید. همچنین درصورتی‌که درخواست خود را مطرح کردید و با مخالفت روبه‌رو شدید، چه واکنشی نشان دهید.

ما معمولا به محض این که با مقاومت افراد روبه رو شویم دو نوع عکس العمل نشان می‌دهیم. یا می‌خواهیم به صوت تهاجمی طرف مقابل را متقاعد کنیم و یا به اغوا و فریب‌کاری روی می‌آوریم.

یا از سوی دیگر ممکن است شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که در مقابل مخالفت‌ها واکنش‌های نامناسبی از خود نشان دهید. بهترین و نخستین قدم برای جلوگیری از بروز این اتفاقات، ایجاد تغییر در خودتان است.

داوید بیتون و استفان لکلر در این کتاب راه بهتری را به شما معرفی می‌کنند. راهی که بر تغییر ذهنیت خودمان و تغییر دیگری تمرکز دارد. نویسندگان این کتاب با نمونه‌ها و تمرین‌های گوناگون یک پروتکل عینی به شما پیشنهاد می‌کنند که نتیجه روان‌شناسی تعهد و تکنیک‌های ارتباط است. با به کار گیری این پروتکل سرانجام به آنچه می‌خواهید خواهید رسید.

نویسندگان این کتاب عقیده دارند تهاجمی رفتار کردن یا فریب‌دادن دیگران برای قانع کردن آن‌ها کار درستی نیست. برای اینکه بتوانید آن‌ها را به مسیر درخواست خود بکشانید، باید مسیر درستی را انتخاب کنید. با انتخاب راه درست می‌توانید ذهنیت خود و دیگران را تغییر دهید و به شیوه‌ای درست درخواست‌هایتان را مطرح کنید.

کتاب راز و رمز مذاکره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و رشد فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

بخشی از کتاب راز و رمز مذاکره

مورد دوم: اغوا از طریق فریبکاری

الکساندر: «عزیزم، می‌خواستم یه چیزی ازت بپرسم: الآن چند ساله تعطیلات می‌ریم دریا؟»

مارگو: «نمی‌دونم ... ده سالی هست که ماه اوت می‌ریم دریا.»

الکساندر: «آه، درسته! دوازده سال، راست می‌گی! دوازده ساله که می‌ریم لابول. چقدر زود گذشت، احمقانه‌ست، مگه نه؟»

مارگو: «آره درسته. ولی یه جای عالی پیدا کرده‌یم!»

الکساندر: «آره موافقم, اما دیگه تکراری شده عزیزم، مگه نه؟»

مارگو: «نه، من عاشق اون‌جام. بچه‌ها اون‌جا راحتن و به‌ش عادت کرده‌ن...»

الکساندر: «آره کاملاً حق داری، ولی مثلاً دوست داری یه فیلم رو چندین بار ببینی؟»

مارگو: «نه خب!»

الکساندر: «خب، در مورد تعطیلات هم همین‌طوره.»

مارگو: «می‌گی کجا بریم؟»

الکساندر: «اوم... این تابستون، می‌تونیم به جای دریا بریم کوه که کمی تنوع بشه؟»

مارگو: «اوه نه، حرفشم نزن! من کوه نمی‌آم! به دریای خودم احتیاج دارم.»

واضح است وقتی در موقعیتی هستیم که مخاطبمان مطلقاً با ما موافق نیست یا پیش‌بینی می‌کنیم که موافق نیست، بلافاصله به مخالفتی غیرارادی کشیده می‌شویم. مسلماً ما مسئول صددرصد موقعیت‌هایی که به بن‌بست می‌رسند نیستیم، اما ممکن است ناخواسته آن را تشدید کنیم. دو گفتگویی که در بالا مثال زدیم همین را به ما نشان می‌دهد.

در موردِ نخست مخالفت، خواستِ متقاعدسازی از گوش دادن پیشی می‌گیرد. ما به دنبال این هستیم که فوراً استدلال کنیم و کوچک‌ترین مقاومتی گفتگو را به سوی تهاجم منحرف می‌کند. می‌توانیم این گفتگو را مانند نوعی حمله در نظر بگیریم.

برخی اصطلاحات یا جمله‌بندی‌ها می‌تواند حالت تهاجمی ایجاد کند. مثلاً، در مورد نخست:

«تصمیم گرفته‌م...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

حجم

۱۸۱٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۱۹ صفحه

قیمت:
۳۲,۰۰۰
تومان