دانلود کتاب صوتی خاک بکر با صدای سروش کشاورز + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خاک بکر اثر ایوان تورگنیف

دانلود و خرید کتاب صوتی خاک بکر

دسته‌بندی:
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خاک بکر

کتاب صوتی خاک بکر رمانی از ایوان تورگینیف با ترجمه مصطفی جمشیدی و صدای سروش کشاورز است. داستانی که ماجرایی انقلابی و عاشقانه را بهم می‌آمیزد و از نگرانی‌های عمیق نویسنده درباره کشورش، انقلاب و ... سخن می‌گوید. 

 خاک بکر که به نوعی پیش‌بینی آینده این کشور است، در سال ۱۸۷۷ نوشته شده‌ است. این اثر را به عنوان یکی از آثار ادبی مشهور جهان می‌شناسند که در فهرست ۱۰۰۱ کتاب که باید قبل از مرگ بخوانید، قرار دارد.

درباره کتاب صوتی خاک بکر

خاک بکر داستان جمعی از جوانان انقلابی روس در دهه ۱۸۷۰ میلادی... است. این داستان که ترکیبی هنرمندانه از ایده‌های انقلابی و ماجراهای عاشقانه است، عمیق‌ترین نگرانی‌های تورگینیف را درباره آینده روسیه نشان می‌دهد. 

در این داستان با جوانانی آشنا می‌شویم که از طبقه دهقانان و کارگران نیستند اما دل در گرو تغییر نظام ناعادلانه اشرافی دارند. آنان اطمینان دارند که به زودی انقلابی رخ می‌دهد و نظام فاسد روسیه را از بین می‌برد. آن‌ها که با شجاعت از انقلاب حرف می‌زنند، حاضرند دست به عمل بزنند. موقعیت خوب زندگی خود را از دست بدهد. به میان مردم طبقه فرودست بروند. جان خود را به خطر بیندازند و هرکاری کنند تا انقلاب زودتر رخ بدهد. 

نژدانف هم یکی از همین جوانان انقلابی است. او دانشجو است و در سن پترزبورگ زندگی می‌کند. قلم خوبی دارد، خوب می‌تواند در بحث‌ها شرکت کند و مشغول انجام فعالیت‌های سازمانی خودش است. نژادف در مرکز حلقه کوچکی از جوانان انقلابی است که از مسکو رهبری و هدایت می شوند. 

اما آنچه در زندگی خصوصی او می‌گذرد این طور است: او فرزند نامشروع یک اشراف‌زاده است. مقرری سالانه مناسبی دارد و حالا دنبال کار می‌گردد. آگهی به روزنامه می‌دهد و در نهایت قرار بر این می‌شود که برای تعلیم فرزند یکی از اشراف سرشناس به نام سیپیاگین به ملک او برود. او در ملک سیپاگین با مارینا، خواهرزاده سیپاگین، آشنا می‌شود و دل به او می‌بازند. از بخت خوب او است که مارینا هم به او علاقه دارد و افکار انقلابی مشابه به او را در سر می‌پروراند...

کتاب صوتی خاک بکر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

تمام علاقه‌مندان به ادبیات روسیه و دوست‌داران آثار نویسندگان بزرگ دنیا از شنیدن کتاب صوتی خاک بکر لذت می‌برند. 

درباره‌ ایوان تورگینف

ایوان سرگئی‌یویچ تورگنیف نویسنده و شاعر لیبرال روسی، در سال ۱۸۱۸ در استان اریول روسیه چشم به جهان گشود. او که برای زندگی به پاریس مهاجرت کرده بود از جمله اولین کسانی بود که غرب را با ادبیات روسیه آشنا کرد. 

آثار ایوان تورگینیف پر از انتقاد از طبقات روشنفکر اجتماع روسیه است. تلاش می‌کرد تا تصویری واقع‌گرایانه و پرعطوفت از دهقانان روس ارائه کند و همچنین بررسی دقیقی داشته باشد از طبقه روشنفکر جامعه روسیه که در تقلای سوق دادن کشور به عصری نوین بودند. او که لیبرال بود و نمی‌توانست در حکومت ارتجاعی رومانف‌ها دوام بیاورد به فرانسه مهاجرت کرد و در روز سوم سپتامبر ۱۸۸۳ در سن شصت و پنج سالگی از دنیا رفت.

از میان رمان‌های او می‌توان به آشیانه اشراف، پدران و پسران و خاک بکر اشاره کرد. داستان‌های کوتاه او هم عشق نخستین، کاروانسرا، شکارچی در سایه روشن و خاطرات مرد زیادی نام دارند. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۲۱۸٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۴,۰۰۰
تومان