دانلود کتاب صوتی گفت‌وگو با شیاطین با صدای احمد گنجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی گفت‌وگو با شیاطین اثر ریکاردو اُریزیو

دانلود و خرید کتاب صوتی گفت‌وگو با شیاطین

معرفی کتاب صوتی گفت‌وگو با شیاطین

کتاب صوتی گفت ‌و گو با شیاطین اثری از روزنامه‌نگار مطرح ایتالیایی، ریکاردو اریزیو است. این اثر شامل روایت‌ها و گزارش‌های او از زندگی رهبران دیکتاتور جهان است. او با نوشتن این کتاب در تلاش بوده تا به موضوع استبداد در جهان بپردازد و به این پرسش پاسخ دهد که آیا پایانی بر این استبداد هست یا نه؟

نسخه صوتی این کتاب را با ترجمه خجسته کیهان و صدای شادروان احمد گنجی می‌شنوید.

درباره کتاب صوتی گفت ‌و گو با شیاطین

گفت ‌و گو با شیاطین (Talk of the Devil) زمانی نوشته شد که ریکاردو اریزیو روزنامه‌نگار برجسته ایتالیایی، به این سوال فکر کرد: آیا می‌توان برای استبداد در جهان، پایانی متصور شد؟ او که در تلاش بود تا به این سوال و سوالاتی که بعد از آن مطرح می‌شد پاسخ بدهد، این کتاب را نوشت. مجموعه گفتگوها و روایت‌هایی از قدرت‌های سقوط کرده جهان و دیکتاتورهایی که حتی پس از مرگشان هم، سایه شوم و نفرتبارشان بر زندگی مردم سرزمینشان سنگینی می‌کند. 

او برای این کار به سراغ هفت نفر از منفورترین دیکتاتورهای جهان رفت: نفر اول عیدی امین است. او رئیس جمهور تبهکار و سابق اوگاندا است. هرچند از کارش برکنار شده است، اما همچنان در امور کشور دخالت می‌کند. او به اسلام گرویده است حالا در عربستان زندگی می‌کند و قتل‌ها و جنایت‌های گذشته‌اش، دستمایه‌ای برای تفریح او است. نفر بعدی، بوکاسا، حاکم دیکتاتور آفریقای مرکزی است. او پیش از مرگش، ادعای جالبی درباره خودش کرده بود: من سیزدهمین حواری عیسی مسیحم! علاوه بر این مدعی بود که به صورت مخفیانه با پاپ هم در ارتباط است.

سرهنگ منگیستو، دیکتاتور سابق اتیوپی است. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به این اشاره کرد که او همچنان یکی از طرفداران استالین است و از کارهای حشتناک او دفاع می‌کند. دووالیه، رهبر مستبد هائیتی است. او که از کشور فرار کرد، بعدا در مصاحبه‌ای نشان داد که تنها و تنها به ثروت از دست رفته‌اش اهمیت می‌دهد و هیچ چیز دیگری برایش مهم نیست. انور خوجه دیکتاتور اسبق آلبانی است. او که یکی از طرف‌داران و سردمداران حزب کمونیست بود، همچنان به فعالیت‌هایش افتخار می‌کند و پیروی از ایدئولوژی استالین را کار درستی می‌داند. یاروزلسکی، دیکتاتور کشور لهستان است که البته مراحل محاکمه او همچنان ادامه دارد و اسلوبودان میلوشویچ، رئیس جمهور یوگسلاوی که بر اعتقادش ثابت مانده است و شیوه حکمرانی و اداره کشورش را شیوه‌ای مبتنی بر عدالت می‌داند.

این گفتگوها و روایت‎‌ها نکات عجیبی را به یاد ما می‌آورد. از فقر و عقب ماندگی که هر دیکتاتوری بر جای می‌گذارد گرفته تا ادعاهای عجیب آن‌ها که خودشان را هنوز هم مبرا از هر گناهی می‌دانند و اعتقاد دارند اگر هر کس دیگری هم به جای آن‌ها بر روی کار بود، همین رفتار را از خود نشان می‌داد. 

کتاب صوتی گفت ‌و گو با شیاطین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر از مطالعه کتاب‌های سیاسی لذت می‌برید و دوست دارید درباره شخصیت‌های جنجالی جهان بدانید، شنیدن کتاب صوتی گفتگو با شیاطین را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این اثر همچنین برای پژوهشگران حوزه‌های علوم سیاسی نیز انتخاب خوبی به شمار می‌رود. 

نظرات کاربران

Elle
۱۴۰۱/۱۲/۲۵

حرص و زیاده خواهی و ذات شرور و خون ریز از ویژگیهای آدمیست و اساسا برای بقاست ، اما افسوس که برخی با شقاوت و پستی این ویژگیها را با رذایل اخلاقی درآمیخته ،آنرا به حد اعلا رسانیده و زندگی

- بیشتر
5044976
۱۴۰۳/۰۱/۲۴

باسلام.گفتم خدمتتون کتابی که باصدای آقای گنجی اجرا شده باشه عالیه چه ادبی.چه تاریخی ووووو چنان عالی صحبت میکنن که آدم غرق در موضوع کتاب میشه.این کتاب هم چند تا از دیکتاتورهای گذشته را بما آشنا کردن که چه جاندارانی

- بیشتر

زمان

۹ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۵۰۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۵۰۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان