دانلود کتاب صوتی چطور با هرجور نگاهی آشنا شویم با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی چطور با هرجور نگاهی آشنا شویم اثر فرخ بافنده

دانلود و خرید کتاب صوتی چطور با هرجور نگاهی آشنا شویم

معرفی کتاب صوتی چطور با هرجور نگاهی آشنا شویم

کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم نوشته لیل لوندز و ترجمه فرخ بافنده، ۹۵ تکنیک برای پیش‌بینی احساس آدم‌ها و ارتباط موفق با آنها را به شما پیشنهاد می‌کند. این اثر را با صدای شهره روحی و هوتن شاطری پور می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم

لیل لوندز در کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشا شویم، شامل نود و پنج تکنیک است که به شما کمک می‌کند تا احساسات آدم‌ها را پیشبینی کنید و با آن‌ها ارتباطی موفق برقرار کنید. 

همه ما در شرایط مختلف با آدم‌ها متفاوت برخورد کرده‌ایم. با آدم‌های موفق و محبوب که خجالتی هستند، همچنین با آدم‌هایی که اعتماد به نفس بالایی دارند تا در هر جمعی قرار می‌گیرند با سر و صدا توجه همه را به خود جلب می‌کنند. خود ما نیز در یکی از این دو دسته بالا قرار می‌گیریم.

گاهی اوقات ممکن است سوالات بسیاری برایمان پیش بیاید:  چطور برخی از برندگان بزرگ بازیِ زندگی، فرهیخته هستند و برخی دیگر آدم‌هایی ساده؟ چه اتفاقی رخ می‌دهد که از آدم‌های درون‌گرا مورد احترام همه قرار می‌گیرند، در حالی که برخی از افراد برون‌گرا مورد بی‌مهری دیگران قرار می‌گیرند. لیل لوندز پاسخ تمام این سوالات را می‌دهد و به شما یاد می‌دهد چطور در ارتباط با آدم‌های مختلف، نوع نگاه و نگرش آن‌ها را به زندگی بشناسیم؟ چطور احساساتشان را پیشبینی کنیم و چطور بهترین ارتباط ممکن را با آدم‌های دور و برمان برقرار کنیم و آن‌ها را تحت تاثیر خود قرار بدهیم؟  

برای برقراری یک ارتباط موفق لازم است تا با هر کسی متناسب با شخصیت و نوع روش و منش خودش صحبت کنیم و این کتاب با کمک تکنیک‌هایش، راه و روش این کار را به شما می‌آموزد. 

کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

کتاب صوتی چطور با هر جور نگاهی آشنا شویم اثری مفید برای تمام کسانی است که دوست دارند ارتباطاتشان را در تمام مراحل زندگی‌ بهبود ببخشند. هرکسی با هر سن و سال و پیشینه‌ای می‌تواند از محتوای این اثر استفاده کند و در مسیر گسترش و توسعه روابطش قدم بردارد.

درباره لیل لوندز

لیل لوندز، متخصص شناخته شده در زمینه علوم ارتباطات انسانی است و تمرکزش بر تعاملات ناخودآگاهی است که در ارتباطات بین فردی اتفاق می‌افتد.

لیل لوندز تا به حال سمینارهای علمی مختلفی را در همین زمینه در نقاط مختلف دنیا برگزار کرده است و کتاب‌های بسیار پرفروشی نوشته است. تقریبا تمام آثار او را می‌توان در دسته بندی  مهارت‌های ارتباطی در زندگی شخصی، کسب و کار، روابط اجتماعی و عاشقانه قرار داد. کتاب‌های او به بیش از پنجاه زبان در دنیا ترجمه شده است. 

درباره شهره روحی

شهره روحی صداپیشه، گوینده و دوبلور ایرانی است. از میان آثار او می توان به دوبله فیلم های مداد شمعی ها و شازده کوچولو اشاره کرد. او همچنین در زمینه تولید کتاب صوتی فعالیت می‌کند و برای کتاب‌های بسیاری، که عموما در زمینه روان‌شناسی، موفقیت و خودیاری و ادبیات داستانی هستند، گویندگی کرده است. کتاب‌هایی را که با صدای شهره روحی منتشر شده‌اند می‌توانید از طریق اپلیکشن طاقچه دریافت کنید. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۹ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۹ ساعت و ۴۶ دقیقه

حجم

۳۰۳٫۰ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
تومان