دانلود کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن با صدای یاسمن پارسا + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن اثر کارا الویل لیبا

دانلود و خرید کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن

معرفی کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن

کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن نوشتهٔ کارا الویل لیبا با ترجمهٔ یگانه سهرابی نیا و گویندگی یاسمن پارسا در انتشارات آگاه باشیم منتشر شده است. اگر می‌خواهید یک زن قدرتمند و رویاپرداز باشید که برای رسیدن به آرزوهایش تلاش می‌کند و از هیچ چیز و هیچکس نمی‌ترسد؛ این کتاب برای شما مناسب است؛ البته مردانی که به زنان اطراف خود اهمیت می‌دهند و خواهان پیشرفت و شادی آن‌ها هستند، کتاب نترس دختر غوغا به پا کن، یک انتخاب ویژه برای هدیه دادن به حساب می‌آید.

درباره کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن

نترس دختر غوغا به پا کن دربارهٔ تعیین اهداف، ساختن آرزوها، اعتمادبه‌نفس و رویارویی با ترس‌ها صحبت می‌کند. این کتاب به زنان کمک می‌کند تا ویژگی‌های یک زن نترس و قوی را در خود پرورش دهند. در این کتاب ده راهبرد وجود دارد که زنان با مسلح شدن به آن‌ها می‌توانند بر ترس‌هایشان غلبه کنند و زندگی باشکوهی را که لایق آن هستند، بسازند.

سرفصل‌های کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن عبارت‌اند از: «فصل اول: خواسته‌هایت را مشخص کن»، « فصل دوم: صاحب رویاهایت باش و از آن‌ها محافظت کن»، «فصل سوم: اطمینان کردن به خود»، «فصل چهارم: بی‌قراری کن»،‌ «فصل پنجم: این را بپذیر که همه‌چیز ممکن است»، «فصل ششم: بی‌خیال گذشته شو»، «فصل هفتم: ترس را با آغوش باز بپذیر»، «فصل هشتم: شکست را طو ر دیگری معنا کن»، «فصل نهم: به نتیجه توجه نکن» و «فصل دهم: ابرقهرمان وجودی ما».

این کتاب با هدف تقویت عزت نفس در زنان افزایش مهارت در زندگی نوشته شده است. در هر فصل از کتاب تمریناتی ارائه شده که به هدف و موضوع کتاب نزدیک است. همچنین خلاصه‌ای از هر فصل در پایان ارائه شده که به مرور و درک مطلب هر فصل کمک می‌کند. 

کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب صوتی نترس دختر غوغا به پا کن

من از قدیم به رویاپردازی کردن علاقه داشتم؛ تا جایی که یکی از دوستام مسخره‌ام می‌کرد و می‌گفت که توی دنیای حبابی زندگی می‌کنم. اما به نظر من همه باید یک دنیای حبابی داشته باشن تا در اون بدون هیچ محدودیتی، رویا بسازن. دنیای حبابی می‌تونه ما رو از این دنیای پرهیاهو و از رویدادهای منفی دور کنه. به بیان ساده‌تر می‌تونه ما رو از حقیقت جدا کنه. خدای بزرگ به ما حق انتخاب داده، بنابراین چرا ما باید این حقیقت رو قبول کنیم و زندگی رو هر طوری که هست بپذیریم. ما می‌تونیم انتخاب کنیم که زندگی بهتری داشته باشیم. همون زندگی که همیشه توی دنیای حبابی رویاش رو می‌بینیم.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۷۳٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۶,۰۰۰
تومان