دانلود کتاب صوتی فکرهای خصوصی با صدای بهناز بستاندوست + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی فکرهای خصوصی اثر یاسمن خلیلی‌فرد

دانلود و خرید کتاب صوتی فکرهای خصوصی

معرفی کتاب صوتی فکرهای خصوصی

کتاب صوتی فکرهای خصوصی مجموعه داستان‌های کوتاه از یاسمن خلیلی فرد است که با صدای بهناز بستان دوست می‌شنوید. این کتاب مجموعه یازده داستان کوتاه است که به موضوعات و مسائل اجتماعی روزمره می‌پردازد و از زندگی آدم‌های عادی و معمولی صحبت می‌کند. 

درباره کتاب صوتی فکرهای خصوصی

کتاب صوتی فکرهای خصوصی یازده داستان کوتاه به نام‌های فکرهای خصوصی، چمدان، نامه خداحافظی، نامادری، پسرخوانده، کلاه‌گیس‌فروش‌، نامبر فایو، صدا، دور از او، مک‌دونالد، خیابان تورینو و درد مشترک دارد. داستان‌هایی که از مسائل و مشکلات اجتماعی مردم عادی و زندگی روزمره آدم‌ها صحبت می‌کند. 

یاسمن خلیلی فرد در این داستان‌ها به دنبال ساختن قهرمان نیست. اتفاقا به سراغ آدم‌های عادی رفته است و از زندگی آن‌ها گفته است. ماجراهایی که هرکسی در زندگی خود ممکن است پشت سر بگذارد و درگیری‌هایی که ممکن است برای هر خانواده‌ای رخ بدهد. نویسنده با نوشتن این داستان‌های پلی زده است بین مخاطبان و جامعه. مردم طبقه متوسط که هر روزشان را با یک دغدغه جدید شب می‌کنند. هر کدام به نوعی با یکی از رسوم و سنت‌های دست و پا گیر دست و پنجه نرم می‌کنند و این موضوع نیز به خوبی در داستان‌ها نمایان است. 

با شنیدن داستان‌های این کتاب احساسات مختلفی را مانند عشق، نفرت و ناکامی تجربه می‌کنید. گاه با شخصیت‌های داستان همدلی می‌کنید و گاه خود را در مقام قضاوت می‌بینید. با این‌حال زبان ساده خلیلی فرد سبب شده است تا مجموعه داستانی جذاب و تاثیرگذار پیش روی شما باشد.

کتاب صوتی فکرهای خصوصی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

اگر از شنیدن داستان‌های ایرانی و داستان کوتاه لذت می‌برید، کتاب صوتی فکرهای خصوصی برای شما انتخاب خوبی است. اگر کارهای دیگر خلیلی فرد را دوست داشتید، از شنیدن این اثر هم لذت می‌برید. 

درباره یاسمن خلیلی فرد 

یاسمن خلیلی ‌فرد ۴ اردیبهشت ۱۳۶۹ در تهران به دنیا آمد. او نویسنده، منتقد سینما، روزنامه‌نگار، رمان‌نویس و فیلمساز است. از دوران کودکی داستان‌هایش را در مجله سروش کودکان منتشر می‌کرد. در رشته کارگردانی سینما تا مقطع فوق لیسانس در دانشکده‌ «سینما- تئاتر» دانشگاه تهران تحصیل کرده است و با نشریاتی مانند بانی فیلم، هنر و تجربه، روزنامه هنرمند، شرق، جام جم، آرمان و اعتماد همکاری می‌کند. 

از یاسمن خلیلی فرد تا به حال کتاب‌های یادت نرود که، انگار خودم نیستم، نقش جنگ بر سینمای غیر جنگی ایران و فکرهای خصوصی منتشر شده است. 

درباره بهناز بستان دوست 

بهناز بستان دوست ۲۶ تیر ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. او در رشته تئاتر تا مقطع کارشناسی تحصیل کرده است و از سال ۱۳۷۳ تا حالا مشغول به فعالیت به عنوان بازیگر و گوینده در سینما تئاتر و تلویزیون است. 

بهناز بستان دوست در سال ۱۳۷۳ با بازی در نمایش تلویزیونی «مجموعه طنز» به کارگردانی محمد رحمانیان شناخته شد و بعد از آن نیز در نمایش «عشق آباد» به نویسندگی و کارگردانی داود میرباقری به ایفای نقش پرداخت. یک سال بعد مشغول به کار در رادیو شد. و در حدود سه هزار نمایش و سریال رادیویی اجرا کرده است. علاوه بر این در زمینه نویسندگی نمایش رادیویی نیز مشغول بوده است. او همچنین در سینما و تلویزیون نیز در فیلم‌های ساحره (۱۳۷۶) ناسور (۱۳۹۴) سریال تلویزیونی چرخ و فلک (۱۳۹۵) و  سلام آقای مدیر (۱۳۹۸) ایفای نقش کرده است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۲۴۵٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
تومان