دانلود کتاب صوتی دریاچه متروک با صدای متین بختی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دریاچه متروک اثر ریچل کین

دانلود و خرید کتاب صوتی دریاچه متروک

نویسنده:ریچل کین
گوینده:متین بختی
امتیاز:
۴.۰از ۲۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دریاچه متروک

کتاب صوتی دریاچه متروک رمانی جنایی و پر رمز و راز نوشته ریچل کین است که با ترجمه حسین مسعودی آشتیانی و صدای خانم متین بختی می‌شنوید. این داستان درباره جنایت‌هایی است که رخ می‌دهند و زندگی را در کمتر از یک لحظه از این رو به آن رو می‌کنند...

رمان دریاچه متروک در سال ۲۰۱۷ به فهرست نهایی داوران جایزه بین‌المللی نویسندگان رمان‌های هیجان‌انگیز (ITWA) راه پیدا کرده است.

درباره کتاب صوتی دریاچه متروک

دریاچه متروک اثری جنایی است. داستانی عجیب که با یک جنایت وحشتناک آغاز می‌شود. اگر روزی از خانه خارج شوید و موقع برگشت پلیس به شما بگوید در خانه‌تان جنایتی رخ داده است، چه حالی پیدا می‌کنید؟ روزی کاملا عادی است. زنی برای برگرداندن بچه‌ها از مدرسه، از خانه بیرون می‌رود و وقتی به خانه برمی‌گردد با پلیس‌ها روبه‌رو می‌شود. پلیس‌ها به زن می‌گویند که در خانه او یک جنازه مثله شده، کشف کرده‌اند. 

وحشتی که از این موضوع به او منتقل می‌شود، قابل مقایسه با حیرتش نیست. او حالا باید درباره تمام اتفاقاتی که در پیرامونش رخ می‌دهد، پاسخگو باشد. مخصوصا همین جنایتی که تازه رخ داده است. بدون اینکه او از این موضوع، کمترین اطلاعی داشته باشد... قسمت دردناک ماجرا زمانی است که زن متوجه می‌شود تمام این اتفاق‌های وحشتناک زیر سر چه کسی است. زمانی که خودش هم به همدستی با این هیولای وحشتناک و مجرم، متهم می‌شود، مجبور می‌شود تا کاری انجام دهد. کاری برای نجات زندگی خودش و فرزندانش.

استقبالی که در جهان از این رمان صورت گرفت به حدی زیاد بود که ریچل کین، نویسنده این کتاب را بر آن داشت تا جلدهای دیگر این اثر را هم بنویسد و آن‌ها را منتشر کند.

کتاب صوتی دریاچه متروک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر از طرفداران رمان‌های جنایی و پرماجرا هستید، شنیدن کتاب صوتی دریاچه متروک می‌تواند روز خوبی را برای شما رقم بزند. دوست‌داران رمان‌ها و ادبیات داستانی ترجمه هم از شنیدن این اثر لذت می‌برند. 

درباره ریچل کین 

ریچل کین، نام مستعار رکسان لانگ استریت کنراد (Roxanne Longstreet Conrad) نویسنده آمریکایی داستان‌های علمی، فانتزی، معمایی، هیجانی و رمان‌های ترسناک است.

ریچل کین در دانشگاه فنی تگزاس در رشته حسابداری تحصیل کرد و از سال ۱۹۹۰ به نوشتن داستان کوتاه و رمان روی آورد. او علاوه بر نوشتن به انجام کارهای دیگر هم مشغول است. ریچل کین نوازنده‌ای حرفه‌ای است که با هنرمندان مشهور و شناخته شده‌ای مانند هنری مانچینی، پیتر نرو و جان ویلیامز فعالیت کرده است. او از سال ۱۹۹۹ مشغول کار در یک شرکت ارتطابات شد و به طراحی وب و ویراشگری، پرداخت. پیشرفت کاری او به این صورت بود که اول مدیر شکرت ارتباطات شد و سپس به عنوان رئیس ارتباطات شرکت برای یک شرکت بزرگ چند ملیتی استخدام شد. 

از میان کتاب‌های ریچل کین می‌توان به «خون‌آشامان مورگان ویل»، «کتابخانه بزرگ» و «هوآبان» اشاره کرد. تمام این کتاب‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش سایت آمازون و گودریدز قرار دارد.

نظرات کاربران

نازیلا
۱۴۰۰/۰۸/۱۸

خیلی خوب بود کاش به هم از این ژانر کتاب پیشنهاد بدهیم‌

کاربر ۲۰۰۸۲۴۷
۱۴۰۰/۰۵/۱۱

من کتاب های معمایی زیادی خوندم در مقایسه با بقیه هیجانش خیلی کم بود و خسته کننده بود من یه صفحه تو اینستا دارم که کلی کتاب معرفی کردم @pardisbeigi

Fatemeh Rezvani
۱۴۰۲/۱۲/۰۶

کتاب داستان یک قاتل زنجیره ای ست که با خانواده ی از همه جا بی خبر خود به خوبی و خوشی زندگی می‌کند اما حادثه ای باعث کشف قتل ها و شناسایی قاتل می شود و پس از آن مادر

- بیشتر
مژده
۱۴۰۱/۱۰/۲۴

اگر کتاب خوان واقعی هستین پیشنهاد نمیکنم البته بد نیست ولی حتی در حد سرگرمی هم کتابهای بهتری میشه پیدا کرد

noroozi
۱۴۰۰/۱۲/۲۲

عالی بود.بسیار جذاب.ب خصوص موسیقی متن خیلی هیجان رو بیشنر کرده👏👏ممنونم

ز. مظاهری
۱۴۰۰/۰۴/۰۶

خوب بود

Je_Suis_Amin
۱۴۰۳/۰۱/۲۲

۸ فصل گوش کردم پاک کردم خود داستان سطحی و الکی گویندگی بد اصلا معلوم نبود تا این ۸ فصل واسه چی نوشته شده!!!! دوستان کتاب جنایی خوب معرفی کنید

pantea
۱۴۰۲/۱۱/۱۵

یک کتاب سراسر هیجان و حوادث غیر منتظره که به دوستداران کتاب‌های ژانر جنایی و معمایی پیشنهاد می کنم.با گویندگی بسیار خوب و حرفه ای که هیجان آن را بیشتر می‌کند.سپاس بابت راوی عالی این اثر

p.kh
۱۴۰۲/۰۹/۱۴

داستانی پر از هیجان بود،البته جاهایی اشکالاتی داشت ولی جالب بود .

کاربر 5735840
۱۴۰۲/۰۶/۲۷

عالی بود بدون تردید گوش کنید

زمان

۱۳ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۷۳۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱۳ ساعت و ۱۷ دقیقه

حجم

۷۳۱٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان