دانلود کتاب صوتی استفاده از قدرت کلام برای دگرگون کردن افکارتان با صدای عطیه بادامچی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی استفاده از قدرت کلام برای دگرگون کردن افکارتان اثر گروه نویسندگان وبسایت سوخت جت

دانلود و خرید کتاب صوتی استفاده از قدرت کلام برای دگرگون کردن افکارتان

معرفی کتاب صوتی استفاده از قدرت کلام برای دگرگون کردن افکارتان

استفاده از قدرت کلام برای دگرگون کردن افکارتان اثر نویسندگان وبسایت سوخت جت است که با صدای عطیه بادامچی صوتی شده است.

 درباره کتاب صوتی استفاده از قدرت کلام برای دگرگون کردن افکارتان

ذهن شما قدرتمندترین ابزاری است که برای انجام کارهای نیک و به وجود آوردن خیر و خوبی در زندگی در اختیار دارید، ولی اگر از آن به خوبی استفاده نکنید، می‌تواند به ویرانگرترین ابزاری که ممکن است تصورش را بکنید، بدل شود. ذهن شما، یا به عبارت دقیق‌تر، افکار شما روی ادراک‌‌تان و در نتیجه روی تلقی شما از واقعیت تاثیر می‌گذارد. 

 تغییری ساده در شیوه تفکرمان می‌تواند نه تنها زندگی ما بلکه زندگی تمام کسانی که با ما در ارتباط هستند را تغییر دهد. در این مقاله صوتی با کمک واژه‌ها و تغییری که در شیوه استفاده از آنها به کار می‌گیریم، رنگی تازه بر بوم تفکرمان می‌زنیم.

 شنیدن کتاب استفاده از قدرت کلام برای دگرگون کردن افکارتان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

 علاقه‌مندان به کتاب‌های حوزه موفقیت و خودیاری

بخشی از کتاب صوتی استفاده از قدرت کلام برای دگرگون کردن افکارتان

ساده یا پیچیده، مسئله این است

حتما در طول زندگی خود با کسانی رو به رو شد‌ه‌اید که از واژگان خاصی برای بیان حرف‌ها یا تفکرشان استفاده می‌کنند. عده‌ای آن‌قدر در استفاده از واژگان پیچیده و بیگانه پافشاری می‌کنند که برای فهمیدن لپ کلامشان باید از یک مترجم کمک بگیریم! این دسته از افراد، دچار نوعی «خودبزرگ‌پنداری» کاذب هستند که فکر می‌کنند اگر در میان جمله‌های خود از واژگانی بیگانه یا بسیار پیچیده استفاده کنند، می‌توانند دانش و اندوخته‌های ذهنی‌شان را به رخ دیگران بکشند.

غافل از آنکه آنچه دانش واقعی یک فرد را به نمایش می‌گذارد، پیچیده‌تر کردن چیزهای ساده نیست، بلکه بیان چیزهای پیچیده به زبانی که حتی کودکی آن را بفهمد، اوج نمایش دانش و خردمندی یک استاد است. به قول انیشتین، زمانی می‌توانی خود را صاحب دانش بدانی که بتوانی فرمولی پیچیده را به مادربزرگت یاد بدهی! پس ساده فکر کنید و ساده سخن بگویید.

ما چگونه فکر می‌کنیم؟

دانستن چگونه به فهمیدن چرایی ختم می‌شود. هر پاسخ تازه نیز مسیری تازه را برای ما روشن می‌کند. پس خیلی خوب می‌شود اگر بدانیم که واقعا بر حسب چه معیاری فکر می‌کنیم.

واژه، یک ماده خام برای تفکر است. وقتی چیزی گفته می‌شود، ذهن در میان انبوه داده‌های ذخیره شده‌اش به دنبال واژه‌ها نمی‌گردد. بلکه در جست‌ و جوی تصویرها خواهد بود. تصویری که بتواند نزدیک‌ترین مترادف برای معنای آن واژه باشد.

مثلا وقتی می‌گوییم سیب نارنجی، در کسری از ثانیه، ذهن تصویر یک سیب معمولی را با رنگ نارنجی ترکیب می‌کند و در پرده ذهنی ما به نمایش می‌گذارد. همین الان و در همین لحظه که شما مشغول خواندن این واژه‌ها هستید ذهنتان بدون هیچ زحمت اضافه‌ای تصور خلاقانه‌ای از چیزی به شما نشان داد که تا به حال ندیده است. چنین خلاقیت و سرعت عملی بسیار زیبا و شگفت‌انگیز است. شما خارق‌العاده هستید و به همین دلیل می‌توانید با نیروی تفکرتان زندگی‌تان را بسازید.

ذهن، بسیار هم صرفه جو است. به طوری که به جای ذخیره تصویرهای جداگانه از چیزهای مختلف، از آنها به عنوان مواد اولیه برای ایجاد تصویری جدید استفاده می‌کند. مثلا وقتی کسی به شما می‌گوید که در حیاط خانه‌شان سه پله دارند، ذهنتان خیلی سریع، تصویر سه پله در یک حیاط را به شما نشان می‌دهد. اگر تعداد این پله‌ها کم یا زیاد شود، ذهنتان تصویر جدیدی نمی‌سازد بلکه همان تعداد پله‌ها را کم و زیاد می‌کند و به صورت سه بعدی این اختلاف ارتفاع را به شما نشان می‌دهد.

نظرات کاربران

کاربر ۴۱۱۴۶۲۷
۱۴۰۰/۱۱/۲۴

حیف همین هزارتومان

کاربر مهدی
۱۴۰۱/۰۸/۱۸

انقدر گویندگی ضعیف بود که نتونستم تا اخر گوش کنم لطفا برای پول ما ارزش قائل باشید این گوینده برای قصه های کودکانه دو تا هفت سال خوبه 🙁

آناهیتا
۱۴۰۳/۰۱/۰۶

🔴کاش قبل از خریدن این کتاب به نظرات توجه میکردم.. درسته این کتاب قیمتی نداره اما چیزی که اینجا خیلی ناراحت کنندس ۲۲ دقیقه ای هستش که بابت مطالعه این کتاب تلف میشه‌..🔴 نکته ای که داخلش گفته شده رو تقریبا همه

- بیشتر
فرشاد طاهری
۱۴۰۲/۰۷/۰۴

برای مفید بود

کاربر ۱۸۸۴۳۳۶
۱۴۰۲/۰۱/۰۶

نیاز به اصلاح

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۲ دقیقه

حجم

۵۱٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱,۵۰۰
۱,۰۵۰
۳۰%
تومان