دانلود کتاب صوتی تیز و بز فکر کن و عمل کن با صدای شهره روحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی تیز و بز فکر کن و عمل کن اثر دارن بریدجر

دانلود و خرید کتاب صوتی تیز و بز فکر کن و عمل کن

معرفی کتاب صوتی تیز و بز فکر کن و عمل کن

کتاب صوتی تیز و بز فکر کن و عمل کن نوشته دارن بریدجر و دیوید لویس است. نویسندگان این کتاب راهکارهایی برای موثر و مصمم بودن به مخاطبان ارائه می‌دهند. 

نسه صوتی این کتاب را با ترجمه ترمه نوروزی و صدای هوتن شاطری پور و شهره روحی می‌شنوید. 

درباره کتاب صوتی تیز و بز فکر کن و عمل کن

کتاب صوتی تیز و بز فکر کن و عمل کن راهکارهای موثری را در اختیار ما قرار می‌دهد؛ راهکارهایی که به کمک آن می‌توانیم در موقعیت‌های مختلف بهترین واکنش را از خود نشان دهیم. زندگی ما با سرعت بسیاری به پیش می‌رود و برای همه ما لازم است تا توانایی تصمیم‌گیری سریع را در خود تقویت کنیم. اما برای تصمیم‌گیری درست و صحیح باید بتوانیم توانایی تجزیه و تحلیل و استدلال هم داشته باشیم. 

این کتاب با راهکارهای متنوعی که در اختیارمان قرار می‌دهد به ما کمک می‌کند تا بهترین تصمیمات را بگیریم. با شنیدن این کتاب می‌آموزیم که چطور می‌توانیم همزمان چندین کار را باهم انجام دهیم، چطور می‌توانیم استرس و نگرانی را از خود دور کنیم. زمان صحیح برای ریسک کردن را پیدا کنیم. به کمک بارش فکری و با استفاده از خلاقیتمان در موقعیت‌های مناسب عکس‌العمل نشان دهیم و در نهایت چگونه بهترین تصمیمات را بگیریم. 

کتاب صوتی تیز و بز فکر کن و عمل کن را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب برای تمام افرادی که دوست دارند سرعت عملشان را بالا ببرند و برای انجام کارهای مختلف آمادگی داشته باشند، مناسب است. 

نظرات کاربران

علی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸

از دست اندرکاران تهیه این کتاب ممنونم گرچه اصلا نتونستم با مطالب این کتاب ارتباط برقرار کنم چون با یکسری توصیه هایی که متوجه نشدم چطور استفاده کنم در همان اول کتاب از ادامه گوش دادن منصرف شدم ،شاید کتاب

- بیشتر

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۶۰,۵۰۰
تومان